Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai, ettäkö heräisi arkiaamuna ennen lapsia, jotta sais rauhassa laittauta ja syödä aamupalaa??

Vierailija
08.03.2008 |

No, eipä onnistu meillä. Meillä lapset herää kuudelta, joten en viitsi viideltä alkaa herään ja toisekseen, ne heräis sit silloin, kun kuulee joka rasahduksen aina...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä jaksaisi puoli viideltä nousta aamupalalle. Eihän siihen aikaan ole edes sanomalehti tullut...

Penska herää viimeistään puoli kuudelta joka ainoa aamu.

Vierailija
2/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön aamiaista samalla kun teen töitä. Lapset heräävät yhdeksän maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaita hetkiä!

Vierailija
4/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän herää aina noin 2 minuuttia sen jälkeen kun olen mennyt esim vessaan. En missään nimessä pystyisi syömään aamupalaa ennen hänen heräämistään, ellen sitten olisi tehnyt voileipiä valmiiksi ja laittanut sänkyni alle ja söisi niitä äänettömästi. Tuntuu että lapsi on ollut jo tunnin hereillä silloin kuuden aikaan ja kampeaa välittömästi sängystään kun kosken sormellakin johonkin.

Vierailija
5/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset olen laittanut aina yhdeksältä nukkumaan ja aamuyhdeksään nukkuvat ellei ole herätystä.

Vierailija
6/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän sellainen hölmöläisten tilkkutäkki...

Vierailija
7/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee myöhempään nukkumaan, herää kuitenkin kuudelta ja on päivällä vaan väsyneempi. Nukkuu vielä päiväunet hoidossa. Joskus saattaa herätä viideltäkin ja nukkua sitten pitempään päivällä :(

Vierailija
8/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätän lapset klo 6.45. Päiväkotiin lähdetään klo 7.15. Olisin pulassa jos lapset heräisivät aiemmin

Vierailija
9/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee suihkuun jo kymmenen minuuttia, enemmän jos pesen hiukset, hiusten kuivaamiseen 20 minuuttia, aamupalaan ja lehden lukemiseen 15 minuuttia, meikkaamiseen kymmenen minuuttia. Ja noikin on ihan minimiaikoja, jos haluan rauhassa toimia.

Vierailija
10/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska olen itse sellainen yökyöpeli, etten mene nukkumaan ennen yhtä, herätään silti samaan aikaan.

Vierailija
11/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helposti menee kymmenen minuuttia. 13

Vierailija
12/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuorin ihon ehkä joka toinen kuukausi :)

Meillä muksut (3 kpl) menee nukkumaan 20-20.30 joka ilta ja nukkuu arkisin seitsemään ja viikonloppuisin kahdeksaan tai yhdeksään. Miehen kanssa herätään reilu puoli tuntia ennen lapsia, minä meikkaan ja mies tekee aamupalat. Pienemmät syö vasta päiväkodissa, koululainen kotona. Nuo aamut on kyllä ihanan rauhallisia, vaikka on meilläkin joka ilta monta tuntia rauhallista " omaa aikaa" .

Vierailija
13/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.15-6.20 suihkussa (pesen hiukset, hampaat ja rasvaan naaman. en sheivaile tai kuori ihoani)

6.20 Laitan kahvin tippumaan, pekonin ja kananmunan paistumaan ja menen sillä aikaa meikkaamaan.

6.30 Syön aamupalan ja selailen lehden

6.40-6.45 Kuivaan hiukset nopeasti ja laitan vaatteet päälle

6.45 Menen herättämään lapset

Saisin menemään aikaa tuplaten enemmän mutta haluan nukkua mahdollisimma pitkään.

Vierailija
14/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hampaiden ja naamaan pesuun ei kyllä mene paria minuuttia kauempaa!

Vierailija
15/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 6, syön ja käyn suihkussa. Tytön herätän klo 6.30, mutta jatkaa vielä reilun vartin isänsä kainalossa torkkumista. Kun olen itse valmis herätän nämä kaksi ja lähden itse töihin 7 jälkeen. Isä vie tytön tarhaan silloin kun ei ole työmatkoilla.

Vierailija
16/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naamaan menee noin minuutti. Kuorin pepun ja reidet joka päivä, muuten koko vartalon kerran viikossa. Siihen menee noin kaksi minuuttia. Suihkugeelin levittämiseen minuutti ja sheivaamiseen ehkä 3 minuuttia. Lisäksi tykkään vain seisoa suihkun alla ja rentoutua.

Kummastuttaa, miten joku saa hiukset pestyä 5 minuutissa? Taitaa olla lyhyet hiukset? Mulla menee hiusten pesuun 20 minuuttia, yritän huuhdella mahdollisimman hyvin ja laitan lisäksi hoitoaineen. Mulla on pitkät hiukset.

13

Vierailija
17/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapset ovat hereillä viimeistään seitsemältä myös vapaapäivisin. Toisaalta saa nukkumaan jo heti kahdeksan jälkeen, eli illalla saa sitä rauhallista omaa aikaa ja voi vaikka aamua varten laittaa kahvinkeittimen ym valmiiksi.

Vierailija
18/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pesen joka päivä, niin eihän ne ole edes likaiset. Hoitoainetta en käytä.

Vierailija
19/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin suihku on tosi nopea rutiinihommeli, alle 10 minuuttia. Yleensä vain nopsa 5 minuuttia pikapesu. En todellakaan ehdi sheivailemaan, ja hoitoaineita laittamaan. Iltaisin teen tuollaiset jutut sitten.

Vierailija
20/23 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon 20 minuuttiin oli varmaan laskettu hiusten kuivaaminen mukaan? itse en koskaan pese hiuksia aamulla, siihenhän menisi ikuisuus. Saahan sitä hiuksiaan vatvoa vaikka tunnin joka aamu jos halua, itse en halua. Pesen ne aina illalla, siihen menee ehkä 2 minuuttia joka toinen päivä. Annan kuivua itsekseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi