Ketäs kaksplussalaisia täällä on!
bad virgin vilkuttaa
*ei hajuakaan miksi on täällä*=)
Kommentit (74)
paitsi tänne ja tonne beta. vauva. fi sivuille, jotka on uudistuneet vauva sivut. Mitäs jos me vallataan ne, kun nuo aidot av-mammat ei niist tunnut kauheest tykkäävän.
HB
mielenkiintoinen ketju.. olikohan rekisteröityjä kirjoittajia hyytiksen lisäks monta? 3-5..
Dee
HB
mutta paremman puutteessa voin vierailla täällä.
Tääkin palsta v*ttuilee mulle, ku heti tuli, että linkittäminen kielletty ku yritin viestiä lähettää, vaikken mitään linkittänykkään...prkl! Palaanpa siis perheeni pariin...;) Lumiina
siellä? Suomi24 on täynnä eri chatteja... Äidit ja isät?
Hei meitsiki eksy tänne! :D
-weballergy-
Vierailija:
" häipykää muualle, byääh" .
Siis mitä vittua?! Kyllä täällä saa palstailla ihan KUKA TAHANSA, eikä taas kukaan valittanut palstasta mitään kun nää rupee jo vinkuun että kun " ei teille kelpaa" ." Muakin ärsyttää teidän kokoontuminen tänne" , no painu sit ite muualle jos se niin ottaa päähän..
Mä en tajua miten jotain täysin tuntematonta ihmistä voi niin rassata, jos mä luen jotain eri keskustelupalstaa.Jeesus soikoon mitä akkoja!
Piti tulla moikkaamaan! Kun plussalle ei pääse, niin täältäpä löytyy kaikki kamut! :) Nimimerkkini olikin jo käytössä täällä. :( Tuskin kuitenkaan itselläni, muistini on kyllä huono, viimeksi käynyt koska lie... En usko, et parkkeeraan nyt tänne, teen vähän paperitöitä ja jään odottelemaan ukkoa, joka tulee jossain vaiheessa filmin ja namujen kanssa! Hyvää Naisten Päivän iltaa teille! Jos plussa avautuu, käyn siellä varmaan kuitenkin piipahtamassa!
Tää on ihan paska mesta!! Eli moi, mä meen pois :) odottelen, että kaks plus toimis taas!
onko kauan jo ollut plussa toimimatta? ei näköjään kerhoonkaan pääse. voi paska.
Ei meidän pidä tänään soittaa minnee,ku tänään pidetään hauskaa!!!
=)
T:bad virgin
Sinne kipin kapin!
13:45- 17:42 näyttää olleen nurin..........
Senki vähäsen ilon vieny meiltä.