Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Tero K, teit mulle niin rumasti. Mutta kuitenkin mulla yhä on sua ikävä. Vaikka asut niin kaukana. En varmaan enää ikinä näe sinua. Kaipaan sun kauniita sanoja, lämpimiä haleja ja sun mahtavaa myönteistä elämänasennetta. Miksi sun piti tehdä niin kuin teit? Toivottavasti joskus tajuat kuinka paljon mua satutit.
G.R.L.:n biisi Ugly Heart sulle Tero. Miksi pitää rakastua väärään mieheen? :(
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 03:07"]
Tero K, teit mulle niin rumasti. Mutta kuitenkin mulla yhä on sua ikävä. Vaikka asut niin kaukana. En varmaan enää ikinä näe sinua. Kaipaan sun kauniita sanoja, lämpimiä haleja ja sun mahtavaa myönteistä elämänasennetta. Miksi sun piti tehdä niin kuin teit? Toivottavasti joskus tajuat kuinka paljon mua satutit. G.R.L.:n biisi Ugly Heart sulle Tero. Miksi pitää rakastua väärään mieheen? :(
[/quote]
Tyhjästä ei voi nyhjästä. Mä olen tyhjyys. Mä en myöskään valehtele.
Hyvää yötä. Lennetäänkö kuuhun vai kauemmas?
Asemani vuoksi en voinut näyttää sinulle omia tunteitani... :((
Olet koko ajan ajatuksissani. H. B.
Sun viaton katsees...!
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:38"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:36"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:27"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:57"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:46"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:39"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:34"] [quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 17:32"]Mitä sulle muuten kuuluu, oletko ihan kunnossa? [/quote] Hengissä ollaan, päivät mataa eteenpäin. Entä sulle? [/quote] Paremmin, luojan kiitos.. Talvi oli hirveä. :/ [/quote] Kesä koittaa onneksi ja new beginning ;) Syksyä odotellessa... [/quote] Ens marraskuussa mä nukahdan viiden kuukauden uneen. ZZZzzzz [/quote] Tai lähdet holiday tripille Etelän lämpöön, talvihorroksessa mä en halua nähdä sua :D [/quote] Ainahan sitä voi haaveilla. :) Etelän lämpö kuulostaa aika hyvältä! <3 [/quote] Mites Vappu? Mulla ihan umpijurrissa ;) [/quote] No ei umpijurrissa ainakaan. :D [/quote] Mullehan maistuu aina :P FB-profiilini täynnä kaverin ottamia kuvia Espalta. Ootko nähnyt?
[/quote] No enpä ole. :D
[/quote]
Your turn.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 17:48"]
M, et pyöri mielessäni niin usein kuin ennen. En haikaile enää menneitä, enkä myöskään toivo, että voisimme olla oikeasti yhdessä. Uusi elämäntilanteeni on tuonut niin paljon uutta sisältöä elämääni.
[/quote]
Uskon että uusi elämäntilaanteesi tuntuu nyt mahtavalle ja kiehtovalle kaiken jälkeen. Tuntuu kuin tie olisi taivasta myöten auki. Mutta tiedän että tuo elämäntilanteesi ei ole voi olla lopullinen, ja se onnellinen ratkaisu. Ja sinäkin tiedät sen. Sä olet kuitenkin vienyt mun ajatukseni :)
M
Rakastan sinua ja minulla on hirveä ikävä
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:54"]Voisitko laittaa minulle viestiä, T?
[/quote]
Vaikutit I:ltä kovin pitkään. Reaktiot aivopieruihini...hyvää päivän jatkoa. :)
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:12"][quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 16:54"]Voisitko laittaa minulle viestiä, T?
[/quote]
Vaikutit I:ltä kovin pitkään. Reaktiot aivopieruihini...hyvää päivän jatkoa. :)
[/quote]
Kevät tekee höpsöksi, T.
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:14"]
Susta puhuttiin mulle äsken.
[/quote]
Mitä kerrottiin?
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="03.05.2015 klo 19:14"]
Susta puhuttiin mulle äsken.
[/quote]
Mitä kerrottiin?
[/quote] Ei mitään ihmeellistä, ihan neutraaleita asioita.
Arvon tässä laitanko sulle viestiä vai en.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 02:00"]
Asiat järjestyvät aina:)
[/quote]
Aina, jos joku katsoo perään.