Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
En tarvitse pönkitystä itsetunnolleni tai mihinkään sille mitä meidän välillä on. Olen se mitä olen, oli sinua tai ei. Mutta se, että sinut tuotiin eteeni kun tilanne on mikä on, sytytti minussa jotakin mitä en ole edes hakenut. Mulla ei ole tarvetta enää purkautua tänne koska sen mitä ajattelen voin sanoa myös suoraan sinulle. Voin sanoa sen mitä ajattelen myös niin eikä minun tarvitse olla nolona sanomisistani koska tiedän että ymmärrät. Kaipaan tieystI sinua.
Kerro sinä nyt totuutesi. Sun vuoro, mä kerroin omani jo. Vai onko niin, että siitä mistä ei voi puhua, pitää vaieta? Asia selvä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:56"]En tarvitse pönkitystä itsetunnolleni tai mihinkään sille mitä meidän välillä on. Olen se mitä olen, oli sinua tai ei. Mutta se, että sinut tuotiin eteeni kun tilanne on mikä on, sytytti minussa jotakin mitä en ole edes hakenut. Mulla ei ole tarvetta enää purkautua tänne koska sen mitä ajattelen voin sanoa myös suoraan sinulle. Voin sanoa sen mitä ajattelen myös niin eikä minun tarvitse olla nolona sanomisistani koska tiedän että ymmärrät. Kaipaan tieystI sinua.
[/quote]
Kiitos samoin.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen?
[/quote]
Tiedänhän minä. Olet rohkein ihminen, jonka koskaan olen tavannut. Uskomaton määrä lujuutta ja rohkeutta pienessä paketissa.
Näiden kaikkien viestien täytyy olla mulle, tai sulle... tai sitten mikään näistä ei ole. Tai ehkä jotkut on... tai ehkä ei.
Nimim. Vainoharha (tai ehkä sittenkään ei)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:43"]Näiden kaikkien viestien täytyy olla mulle, tai sulle... tai sitten mikään näistä ei ole. Tai ehkä jotkut on... tai ehkä ei.
Nimim. Vainoharha (tai ehkä sittenkään ei)
[/quote]
Mikä ihan erityisesti?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:51"]Kerro sinä nyt totuutesi. Sun vuoro, mä kerroin omani jo. Vai onko niin, että siitä mistä ei voi puhua, pitää vaieta? Asia selvä.
[/quote] Mikä on sun totuus?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 16:51"]Kerro sinä nyt totuutesi. Sun vuoro, mä kerroin omani jo. Vai onko niin, että siitä mistä ei voi puhua, pitää vaieta? Asia selvä.
[/quote] Mikä on sun totuus?
[/quote]
Se, että rakastan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen?
[/quote]
Tiedänhän minä. Olet rohkein ihminen, jonka koskaan olen tavannut. Uskomaton määrä lujuutta ja rohkeutta pienessä paketissa.
[/quote]
Olisin voinut kirjoittaa tuon eräästä. Hän on erittäin harvinaislaatuinen nainen. Rohkea ja luja. Uskaltaa olla rehellinen tunteistaan, vaikka teot ei aina olisikaan oikeita. Tai siis silloinkin... Omaa aidosti armollista asennoitumista toisia kohtaan ja osaa olla erittäin hyväksyvä ja lempeä myös. Lujan lempeä. Ei tuomitse tai syyttele. Osaa pyytää ja antaa anteeksi. Hän on kaikkea sitä, mitä vain NAINEN voi olla.
Kirjoitin joku aika sitten pari riviä ihan silkasta kevään riemusta. Siis ihan vilpittömästi näin tein. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että valitsin harkitsemattomasti sanoja ja olen käynnistänyt jotain ihan kamalaa :/
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen?
[/quote]
[/quote]
Olisin voinut kirjoittaa tuon eräästä. Hän on erittäin harvinaislaatuinen nainen. Rohkea ja luja. Uskaltaa olla rehellinen tunteistaan, vaikka teot ei aina olisikaan oikeita. Tai siis silloinkin... Omaa aidosti armollista asennoitumista toisia kohtaan ja osaa olla erittäin hyväksyvä ja lempeä myös. Lujan lempeä. Ei tuomitse tai syyttele. Osaa pyytää ja antaa anteeksi. Hän on kaikkea sitä, mitä vain NAINEN voi olla.
[/quote]
Jep. On asioita, mitkä mies voi oppia vain naiselta. Ihania otuksia ja aah ne kaikki suloiset mekot ja korkkarit :-). Oikeasti me miehet ei vaan voida elää ilman naisia.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:36"]Kirjoitin joku aika sitten pari riviä ihan silkasta kevään riemusta. Siis ihan vilpittömästi näin tein. Nyt kuitenkin tuntuu siltä, että valitsin harkitsemattomasti sanoja ja olen käynnistänyt jotain ihan kamalaa :/
[/quote]
Kerro?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen?
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Jep. On asioita, mitkä mies voi oppia vain naiselta. Ihania otuksia ja aah ne kaikki suloiset mekot ja korkkarit :-). Oikeasti me miehet ei vaan voida elää ilman naisia.
[/quote]
Olispa kaikki miehet yhtä rohkeita, kuin sinä! <3
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen? [/quote] Tiedänhän minä. Olet rohkein ihminen, jonka koskaan olen tavannut. Uskomaton määrä lujuutta ja rohkeutta pienessä paketissa. [/quote] Olisin voinut kirjoittaa tuon eräästä. Hän on erittäin harvinaislaatuinen nainen. Rohkea ja luja. Uskaltaa olla rehellinen tunteistaan, vaikka teot ei aina olisikaan oikeita. Tai siis silloinkin... Omaa aidosti armollista asennoitumista toisia kohtaan ja osaa olla erittäin hyväksyvä ja lempeä myös. Lujan lempeä. Ei tuomitse tai syyttele. Osaa pyytää ja antaa anteeksi. Hän on kaikkea sitä, mitä vain NAINEN voi olla. [/quote] Jep. On asioita, mitkä mies voi oppia vain naiselta. Ihania otuksia ja aah ne kaikki suloiset mekot ja korkkarit :-). Oikeasti me miehet ei vaan voida elää ilman naisia. [/quote] Olispa kaikki miehet yhtä rohkeita, kuin sinä! <3
[/quote]Alfauros nähty Vauva-palstalla... ;D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 19:18"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:46"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen? [/quote] Tiedänhän minä. Olet rohkein ihminen, jonka koskaan olen tavannut. Uskomaton määrä lujuutta ja rohkeutta pienessä paketissa. [/quote] Olisin voinut kirjoittaa tuon eräästä. Hän on erittäin harvinaislaatuinen nainen. Rohkea ja luja. Uskaltaa olla rehellinen tunteistaan, vaikka teot ei aina olisikaan oikeita. Tai siis silloinkin... Omaa aidosti armollista asennoitumista toisia kohtaan ja osaa olla erittäin hyväksyvä ja lempeä myös. Lujan lempeä. Ei tuomitse tai syyttele. Osaa pyytää ja antaa anteeksi. Hän on kaikkea sitä, mitä vain NAINEN voi olla. [/quote] Jep. On asioita, mitkä mies voi oppia vain naiselta. Ihania otuksia ja aah ne kaikki suloiset mekot ja korkkarit :-). Oikeasti me miehet ei vaan voida elää ilman naisia. [/quote] Olispa kaikki miehet yhtä rohkeita, kuin sinä! <3
[/quote]Alfauros nähty Vauva-palstalla... ;D
[/quote]
Näin ilmeisesti on päässyt käymään ;-) <3
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:56"]
En tarvitse pönkitystä itsetunnolleni tai mihinkään sille mitä meidän välillä on. Olen se mitä olen, oli sinua tai ei. Mutta se, että sinut tuotiin eteeni kun tilanne on mikä on, sytytti minussa jotakin mitä en ole edes hakenut. Mulla ei ole tarvetta enää purkautua tänne koska sen mitä ajattelen voin sanoa myös suoraan sinulle. Voin sanoa sen mitä ajattelen myös niin eikä minun tarvitse olla nolona sanomisistani koska tiedän että ymmärrät. Kaipaan tieystI sinua.
[/quote]
Erittäin epätodennäköistä että liittyisi minuun, mutta sano pois :) Koitan usein muutoinkin kannustaa ihmisiä kertomaan ja tekemään asioiden eteen jotain.
Aah! Mulla on niin kova ikävä sua!!
Miten voit? Minä teen töitä. Tulin käyneeksi omissa kipupisteissäni. Itkin ennen nukahtamista, pelotti ja suretti. Aamulla tajusin, että paradoksaalista kyllä, siitä saa voimaa. Niin viiltävää, kun se olikin. Oman totaalisen yksinäisyyden tajuaminen, pettymys ja suru. Viime vuosien isot menetykset, sinä niistä suurin. Käänsit selkäsi ja minä täällä selkäsi takana häärin omia asioitani. Näitä, mistä saan voimaa. Näitä, mihin kanavoida rakkauden, kaipauksen. Elämä on ihmeellinen ja kaunis, vaikka olet poissa. Voi hyvin.
Mikset laita viestiä, etkö välitä? ;-( R.H