Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:40"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:19"]
Sinua on minulla monta, mutta ei ketään kaltaistasi. Ihailen sinua valtavan paljon, mutta en voi sitä kertoa suoraan. Ettet ymmärtäisi väärin. Kaipaan sinua joskus niin, että sydäntä puristaa.
[/quote]
Mitä tarkoittaa "Sinua on minulla monta"?
[/quote]
Tarkoittaa useampaa samantyyppistä ystävää.
mitä ihmettä tapahtui tossa juuri äsken.joku pyysi rukousta sairaan puolesta tossa ketjussa,ja yhtäkkiä ketju lukittui kuin taikaiskusta.Modet hei järkeä päähän,eikö täällä sallita enää sairaan ihmisen puolesta rukoiluakaan.Tää oli kyllä selvä ylireagointi modeilta.
http://www.vauva.fi/keskustelu/4436942/ketju/kristityt_pyydan_esirukousta_akuutti_tilanne
laitan oman rukoukseni tähän,jos modet lukitsee ketjun tiedätte että on alettava boikotoimaan palstaa tälläiselta yli-innokkuudelta.
Suuri Jumala, Ylistettävä, Saavuttamaton ja Käsittämätön,Joka olet luonut ihmisen kädelläsi,ottanut maan tomun ja antanut sille kunnian olla Sinun kuvasi,tule palvelijasi luo ja anna hänelle rauhallinen uniterveydeksi ja elämän pelastukseksi,anna ruumiin ja sielun voimaa.
Sinä itse, ihmisiä rakastava Kuningas,
tule Pyhän Henkesi läsnäolossa palvelijasi luo,
anna hänelle terveyttä, vahvista häntä,
anna hänelle voimaa Sinun hyvyydestäsi,
sillä Sinulta on kaikki hyvä anti ja täydelliset lahjat.
Sinä olet meidän sielujemme Lääkäri jaSinua me ylistämme, kiitämme ja kumarrammeAluttoman Isäsi ja Kaikkein Pyhimmän, Hyvän ja Eläväksi tekevän Henkesi kanssanyt ja aina ja iankaikkisesta iankaikkiseen.Aamen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:09"]
liikenne on lakannut, kuuntelen kaikua
hiljaiseen käytävään odotan sun askelia
mä oon istunut tässä jo monta tuntia
mun jalat puutuu
täällä ilman sua ei oo mitään
ei ilman sua ei oo mitään
ei mun oo hyvä olla yksin
[/quote]
SMG, kevät, rakkaus! ♥ Tahtoisi jo juosta syliin, mutta muutama päivä vielä itsellä jaksettavaa. Unelmoikaa, ihmiset! Lopulta se kaikista peloista huolimatta kannattaa.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:31"]Mitä luulet, tunnistaisitko mut, jos tulisin kaupungilla vastaan?
[/quote]
Aiotko naamioitua?
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:21"]
Olet tajuttoman ihana rakastaja ja upea ystävä. Maailma on sun ansiosta parempi paikka mulle.
[/quote]
Terveisketjun romantikkoseuraajille tiedoksi: yhdeksässä kuukaudessa siitä tuli rakkautta.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:31"]Mitä luulet, tunnistaisitko mut, jos tulisin kaupungilla vastaan? [/quote] Aiotko naamioitua?
[/quote]
Mäkin epäilen, että meinaat naamioitua. Vai oletko muuttanut luukkia? Tunnistan sut kyllä, jos satutaan kohdakkain. Taidat vaan vältellä kohtaamista.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:31"]Mitä luulet, tunnistaisitko mut, jos tulisin kaupungilla vastaan? [/quote] Aiotko naamioitua?
[/quote]
Mäkin epäilen, että meinaat naamioitua. Vai oletko muuttanut luukkia? Tunnistan sut kyllä, jos satutaan kohdakkain. Taidat vaan vältellä kohtaamista.
[/quote] oikeastaan pelkään myös, että mitä jos mä en tunnista sua..
Täällä jossain
kainalossain
kannan sydäntä synkkää...
Tekisi mieli tietää, miltä se mies tuoksuu. Miltä sen iho tuntuu. Mitä se on tänään tehnyt ja miettinyt. Mitä se toivoo, mitä se pelkää. Mekeeköhän se kohta nukkumaan. Nukkuukohan se yksin. Miettiiköhän se koskaan mua. Hvää yötä.
Ville osoita kiinnostusta minua kohtaan. Saa mut tuntemaan itseni tärkeämmäksi...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:08"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:04"][quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:58"] [quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:31"]Mitä luulet, tunnistaisitko mut, jos tulisin kaupungilla vastaan? [/quote] Aiotko naamioitua? [/quote] Mäkin epäilen, että meinaat naamioitua. Vai oletko muuttanut luukkia? Tunnistan sut kyllä, jos satutaan kohdakkain. Taidat vaan vältellä kohtaamista. [/quote] oikeastaan pelkään myös, että mitä jos mä en tunnista sua..
[/quote]
sama täällä, viime näkemästä onkin aikaa. Enkä tunnistanut sua viime kerralla.
Tottakai tulisi ihan huulienkin takia.
Joko ilmat olis niin lämpimät, että tarettais sinne rannan koppiin nusaseen...
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 23:28"]
Tottakai tulisi ihan huulienkin takia.
[/quote]Vaikuttaa kovin irralliselta huulelta tämä lausahdus tässä ketjussa..?
Oot kyllä aika paska jätkä, että narraat sänkyyn. Onnea tulevalle perheelle!
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 22:35"]
Siis onko tää ketju kahen palstailijan ketju. Vähän tuntuu siltä. Miksette perusta omaa ketjua ja jätä tätä kaikille muillekin. Nyt ketju on täynnä kysymys-vastaus -keskustelua...
[/quote] Ei kun mä oon yksin kirjottanut nää 7500 viestiä. Joten häivyhän säkin täältä jo häiritsemästä monologiani.