Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:37"]
Aah! Mulla on niin kova ikävä sua!!
[/quote] Sama vika..
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 14:48"]Nainen voi olla rohkeampi, kuin mies, vaikka rohkeus usein miehiin liitetäänkin. Olen hyvin rohkea nainen ja ylpeä siitä. Tiedäthän sen?
[/quote]
Tiedänhän minä. Olet rohkein ihminen, jonka koskaan olen tavannut. Uskomaton määrä lujuutta ja rohkeutta pienessä paketissa.
[/quote]
Olisin voinut kirjoittaa tuon eräästä. Hän on erittäin harvinaislaatuinen nainen. Rohkea ja luja. Uskaltaa olla rehellinen tunteistaan, vaikka teot ei aina olisikaan oikeita. Tai siis silloinkin... Omaa aidosti armollista asennoitumista toisia kohtaan ja osaa olla erittäin hyväksyvä ja lempeä myös. Lujan lempeä. Ei tuomitse tai syyttele. Osaa pyytää ja antaa anteeksi. Hän on kaikkea sitä, mitä vain NAINEN voi olla.
[/quote]
Aivan tosi ihanasti sanottu.
Voi itku sua! Mä toivoisin sulle parempaa elämää.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:44"]Voi itku sua! Mä toivoisin sulle parempaa elämää.
[/quote] Millä tavalla parempaa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:08"]
Kauheasti on ruokaa kaapissa. Saisin näistä taiottua sulle aikamoisen illallisen. Ja viiniäkin löytyy joka sorttia...
[/quote]
Koko ajan kovempia aseita käyttöön :)
*juo viiniä*
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 15:08"]
Kauheasti on ruokaa kaapissa. Saisin näistä taiottua sulle aikamoisen illallisen. Ja viiniäkin löytyy joka sorttia...
[/quote]
Koko ajan kovempia aseita käyttöön :)
*juo viiniä*
[/quote] kippis! Juon ja syön yksin. :)
En saanut pääsiäismunaa tänä vuonna. Tää taitaa olla muutenkin vähän munattomien ketju... :/
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 00:53"]Toivottavasti nähdään keskiviikkona! :)
[/quote]öö... Et usko kuinka paljon toivoisin sitä. Toivoisin ja myös en toivoisi :) en pysty oleen seurassasi luonnollinen. Iskee hirvee rimakauhu ja sydän hyppää kurkkuun :(
Oispa mulleki jotain kivaa viestiä tänne jätetty..mutta ei varmaankaan ;(
Miehellä on kaikkea
Hyvät naiset ja rahaa
Ihmiset puhuu siitä
Mielellään pahaa
Se on kaunis mies
Sillä on usvainen pää
Ja kun sitä aamuisin särkee
Se sänkyyn jää
Muistatko miltä tuntuu
Juopua kesäyönä
Hölmöstä rakkaudesta
Kastella jalat heinikossa
Tanssittaa tyttöä laiturilla
Siellä missä kaislat kumartaa
Naisella on kaikkea
Hyvät miehet ja rahaa
Se toisinaan unohtuu
Vaikkei se tarkoita pahaa
Se lenkkeilee
Sillä on terävä pää
Ja kun sen sydämen särkee
Se sänkyyn jää
Muistatko miltä tuntuu
Juopua kesäyönä
Hölmöstä rakkaudesta
Suudella poikaa aidan takana
Siellä missä nokkoset lakastuu
Housunnapit avataan
Kaadutaan
Eikä nousta milloinkaan
Muistatko miltä tuntuu
Juopua kesäyönä
Hölmöstä rakkaudesta
Muistatko miltä tuntuu
Suudella poikaa aidan takana
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 13:00"]Tänä aamuna huomasin ensimmäistä kertaa ajattelevani, että voisin vihdoin hyväksyä sen ajatuksen, etten sinua koskaan tule saamaan. Tämä ei tarkoita sitä, että lakkaisin rakastamasta sinua. Tämä ajatus oli yllättävä, koska en osannut sitä odottaa. Se tuli puskista.
Luin netistä uutisen, missä oli listattu kolme asiaa, millä suhteen saa tapettua takuuvarmasti. Ensimmäinen oli selänkääntäminen.
[/quote]
Viestisi on ristiriitainen, millaisesta tilanteesta puhut? Sinä käännät selän vai joku muu?
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 12:46"]Ei vitsi jos se oikeesti oot sä.. :)
(pitää varautua siihenki, vaikket oliskaan)
Kiva kuulla sustaki jtn pitkäst aikaa. Nii sitä mun piti sanoa, että mä olin ennen tätä kaivannu jo hieman omaa aikaa, tai sellast pientä taukoa viestittelyy, mut se olis alkanu ahistaa ja omasta mielestä pahentanu viel lisää, nii en sit tehny nii.. Sullaki oli sen verran vaikeeta, nii must alko tuntuu silt etten haluu enää yhtää vaivata sua mun asioilla tai mtn..
menin sen yhen riidan jälkee sit iha lukkoo ja sit poistin kaikki ja meidän välitki meni....
Mua sen jälkee ahisti että minkätakia piti poistaa. Nyt jälkeenpäin kaduttaa ihan hemmetisti et miks mä niin tein... Nyttenhän parhaillaan saattas olla kaikki niin paljon paremmin ilman tota tapahtunutta, mut ei sille voi kukaan enää yhtään mitään.
Mä olen ajatellu sua, niinku säki mua. En oo viittiny ottaa yhteyttä, ku oon jotenki ajatellu/pelänny et olisit ollu siit tosi vihanen et miten mä ees kehtaan sanoo sulle tän jälkee enää yhtää mitää. Noh jokatapauksessa mulla on menny ihan hyvin nyt tässä ainaki muutaman päivän ajan. Mut niiku oon sanonu, ettei oo ollu päivääkää millon et ois ollu mieles. Nii ei sen puoleen mitään. Ekat päivät sen riidan jälkee oli raskaimpia ja en muuta ajatellukaa kun sitä asiaa ja sitä mitä tein..
Musta tuntuu että haluaisin jatkaa mun elämää nyt tälleen kun se on nyt. Täs on ollu ihan liikaa kaikkee.. Emmä halua satuttaa tai loukata yhtään ketään enkä olla minkään tiellä, vaan haluan jatkaa elämääni. Toki joskus voidaan kirjotella, mutta nyt tuntuu että en halua mitenkää niin usein ainakaan, kuin ennen ollaa kirjoteltu.
Ärsyttää ku toi aiempi viesti poistu ku olin lähettämäs, ku siinä oisin sanonu järkevämmin, nää sulle.
No mutta mites sulla on sit menny
kaiken tän jälkee? :/
J
[/quote]
No jatka sitten niin, jos kerran siltä tuntuu. En mä voi ketään pakottaa tykkäämään musta. Saati jonkunsortin suhteeseen. Mukavaa kesän odottelua sulle.. Enhän mä voi enää muuta toivottaa/toivoa. Vai voinko?
liikenne on lakannut, kuuntelen kaikua
hiljaiseen käytävään odotan sun askelia
mä oon istunut tässä jo monta tuntia
mun jalat puutuu
täällä ilman sua ei oo mitään
ei ilman sua ei oo mitään
ei mun oo hyvä olla yksin
Epäilen, mutta sisällä tiedän, etten voi ajatella muita kuin sinua. Nyt ymmärrän miltä tuntuu se, että voi rakastaa toista pyyteettömästi. No, kai tässä olisi paljon muutakin sanottavaa, mutta mitä noin kipakalle ihmiselle voi nyt sanoa. Olikohan tämäkin liian imelää? :)
Mitä luulet, tunnistaisitko mut, jos tulisin kaupungilla vastaan?
Siis onko tää ketju kahen palstailijan ketju. Vähän tuntuu siltä. Miksette perusta omaa ketjua ja jätä tätä kaikille muillekin. Nyt ketju on täynnä kysymys-vastaus -keskustelua...
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 11:10"]
Tuu käymään...
[/quote]Komppaan tätä!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 01:56"]
En tarvitse pönkitystä itsetunnolleni tai mihinkään sille mitä meidän välillä on. Olen se mitä olen, oli sinua tai ei. Mutta se, että sinut tuotiin eteeni kun tilanne on mikä on, sytytti minussa jotakin mitä en ole edes hakenut. Mulla ei ole tarvetta enää purkautua tänne koska sen mitä ajattelen voin sanoa myös suoraan sinulle. Voin sanoa sen mitä ajattelen myös niin eikä minun tarvitse olla nolona sanomisistani koska tiedän että ymmärrät. Kaipaan tieystI sinua.
[/quote]
kenelle?