Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:16"]
Iski yhtäkkiä jotenkin masentunut fiilis: Miksi mä edes luen tätä ketjua, kun ei hän oikeasti käy täällä…miksi kommentoin mihinkään. Miksi edes ajattelen häntä, kun ei hän kuitenkaan oikeasti tykkää minusta. Ja jos tykkäiskin, niin eihän meistä olis edes ystäviksi, kun ei meillä oo mitään yhteistä. Voisin käyttää tämän aikani paremmin ja opiskella, mutta eihän siinäkään oo mitään järkeä kun työllisyystilanne on mikä on. Mitä järkeä oikeasti missään on…
[/quote]
Aikalailla samat fiilikset.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:16"]
Iski yhtäkkiä jotenkin masentunut fiilis: Miksi mä edes luen tätä ketjua, kun ei hän oikeasti käy täällä…miksi kommentoin mihinkään. Miksi edes ajattelen häntä, kun ei hän kuitenkaan oikeasti tykkää minusta. Ja jos tykkäiskin, niin eihän meistä olis edes ystäviksi, kun ei meillä oo mitään yhteistä. Voisin käyttää tämän aikani paremmin ja opiskella, mutta eihän siinäkään oo mitään järkeä kun työllisyystilanne on mikä on. Mitä järkeä oikeasti missään on…
[/quote]
nyt kuulostaa siltä, että sun on aika mennä nukkumaan. Hyvät yöunet ja aamulla uusin silmin maailmaan.
Älä puutu mun asiohin, äläkä tuomitse. Nää on MUN päätöksiä, jotka ei suhun millään tavalla liity.
Tuntuu yksinäiseltä. Haluaisin joskus löytää jonkun, joka välittäisi, antaisi hyvänyönsuukon ja pitäisi kainalossaan läpi yön. En halua olla yksin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
Kuulostaa todella hyvältä ja voin sanoa samaa. Toivottavasti olen oikea J. Pakko mennä nukkumaan, hyvää yötä. J
[/quote]
Uskomatonta jos se oikeesti oot sää
[/quote]
Melko epätodennäköistä. Olen jo kauan miettinyt miten ottaisin asian esille, koska en tiedä mitä ajattelet minusta. Olisi jo aika tapahtua jotain meidän välillä, tämä epätietoisuus on tosi raskasta. Sori kun meni näin kauan vastata, on ollut hieman kiire. Hyvää yötä
J
OH-XDZ.
Pääsiäinen tuntuu kuin rintaan olisi ammuttu. Siellä missä te kahdeksan ootte nyt, paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta, eikä maa tule ikinä vastaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
Kuulostaa todella hyvältä ja voin sanoa samaa. Toivottavasti olen oikea J. Pakko mennä nukkumaan, hyvää yötä. J
[/quote]
[/quote]
Melko epätodennäköistä. Olen jo kauan miettinyt miten ottaisin asian esille, koska en tiedä mitä ajattelet minusta. Olisi jo aika tapahtua jotain meidän välillä, tämä epätietoisuus on tosi raskasta. Sori kun meni näin kauan vastata, on ollut hieman kiire. Hyvää yötä
J
[/quote]nähdään kohta?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:41"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
J
[/quote]nähdään kohta?
[/quote]
Luultavasti
J
Tulet huomaamaan, että en pelkää sinua. Otan sen, minkä haluan ja se on sitten siinä. Et enää alista minua ja minusta tulee itsenäinen, sille et voi mitään. Odotan sitä päivää. Valheesi ja kaikki epämääräiset tekosi saavat sinut vielä ongelmiin, sano minun sanoneen. Jokainen uusi päivä vie minut lähemmäksi tavoitettani, näet vielä.
Täytyy keksiä jokin tekosyy jotta voin ottaa yhteyttä sinuun.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"]
[/quote]
Joo! Keksi :) Pian! :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:50"]
[/quote]
Joo! Keksi :) Pian! :)
[/quote]
Heti kun aivot alkavat raksuttaa. :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
J
[/quote]
Täällä oikee viestin alottaja. Mitä kiireitä on ollu?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:54"]
Vittu että vihaan sua.
[/quote]
Love don't hate <3
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:33"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:40"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 01:03"]Tää menee kaverimiehelle J:lle. Musta tuntuu että sää oot se oikee vaikken oo sitä näyttäny tai sanonu.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
J
[/quote]
Täällä oikee viestin alottaja. Mitä kiireitä on ollu?
[/quote]
Remppaa
J
Oon jo naurettavan pitkään miettinyt yhtä Henkkaa, jonka kanssa vietin työn merkeissä aikaa tiiviisti viime vuoden loppupuolella. Ei puhuttu henkilökohtaisesta elämästä, sitäpaitsi "uutena työntekijänä" tiesin että mun täytyy keskittyä itse työhön tai muuten ei tule mistään mitään. Keskityin asiaan, olin kaikille ystävällinen, yritin tehdä yhteistyötä sujuvasti kaikkien kanssa. Haluaisin tietää, mitä se mies minusta oikeasti ajatteli ja oliko siinä niiden minuun kohdistuvassa työpaikkahuumorissa mitään syvempää (mistä se oikein lähti? pitikö saada vain jotain mistä heittää huumoriläppää? oliko se vain sitä, että olen nainen? jauhavatkohan ne kaikista työpaikan naisista samaa?) . En ikinä kommentoinut k.o. työpaikkahuumoria, mutta naureskelin sille kuitenkin koska ei se mua haitannut. Koin että hän oli hyvä työssään ja työroolin läpi näkyi myös tyypin persoonallisuuden piirteitä (kiinnostavia sellaisia. Olisin halunnut tietää lisää). Mulla oli häntä kohtaan kiinnostuksen tunteita, mutta yritin olla näyttämättä niitä (sillä luultavasti ne oli transferenssitunteita). Mua jäi hämmentämään miehen antama palaute vikana päivänä (en odottanut niin positiivisia sanoja), enkä ehtinyt kysyä selventäviä kysymyksiä silloin - oliko se vaan kiltti ja halusi rohkaista eteenpäin, vai oliko se ihan aidosti sanojensa takana ja tarkoitti mitä sanoi.. Todennäköisesti se unohti mut samantien lähdettyään tilanteesta ja oli onnellinen että pääsi yhdestä rasittavasta 'ongelmasta' eroon :D en tiiä. Kuitenkin tuo oli mulle eräällä tavalla herättelevä ajanjakso, sen takia se tyyppi ja sen sanat varmaan jäikin mieleen pyörimään. Jos näen miestä töissä ohimennen tänä vuonna, niin ei se mua enää muista tai tunnista.
M, I trusted you with everything, but you just used me and threw me away when you didn't need me anymore. Every day I'm wishing more that I never met you.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:53"]
Jos voisinkin kontrolloida täysin tunteitani, mitään ongelmia ei koskaan olisi tullutkaan. Joskus kuvittelin kaiken olevan niin yksinkertaista... mutta eihän silloin kenenkään rakkaus koskaan lakastuisi, lupaukset eivät särkyisi, olisi vain onnellisia loppuja. Elämä voi kuitenkin kasvattaa erilleen, tunteet voi hiipua... Ei minulla aiemmin ollut tällaisia ongelmia, mutta viime vuosina tilanteeni on vaikeutunut kun oman avioliiton riittävyys arveluttaa.
Nyt sitten olen ihastunut, mutta sinnittelen. Yritän pitää lupaukseni ja sitoumukseni... mutta ei se varmaan väkisin loputtomiin onnistu. Mietin vain että pitääkö vain yrittää ja ehkä sortua, vai onko parempi päättää vain erota kun ei usko että yhteistä tulevaisuutta ei enää pitkälle ole. Tietenkin voi ajatella että ihastus menee ohi, olen jo pari onnistunut ohittamaan. Oma liitto ei ole enää pitkään aikaan tuntunut oikealta. Nyt kun vielä olemme jo vähän erossa välillä, huomaan että en juurikaan edes kaipaa vaimoani, surullista kyllä.
Välillä minusta tuntuu siltä että jatkan vain siksi etten haluaisi mitenkään satuttaa häntä. Toivon JOTAIN tapahtuvan, koska nyt elän tietämättä mihin haluan päätyä.
[/quote]Vaimosi löytää kyllä paremman puolison itselleen ja paremman miehenmallin lapsille - eihän se edes olisi ensimmäinen kerta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:14"]
Olen hellyydenkipeä eikä tämä ketju tee hyvää...
[/quote]Mutta rauhoittaa mieltä, että on paljon muitakin kaipailijoita, paljon rakkautta...