Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Olit ihana kun tulit juttelemaan minulle. Tule uudestaankin. ;)
Tule ensi kerralla rohkeasti viereen istumaan äläkä ujostele, niin muiskautan pusun poskelle
Oon ihan hullun kiintynyt suhun. :(
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:28"]
Tule ensi kerralla rohkeasti viereen istumaan äläkä ujostele, niin muiskautan pusun poskelle
[/quote]
Minunkin viereen vois yksi uskaltaa tulla, en anna pusua, mutta hymyilen suu korvissa :D
Huoh... Koen sinut opettajakseni ja minulla on luultavasti transferenssitunteita sinua kohtaan. Olet ihmisenä hyvin samankaltainen kuin minä, mikä vielä syventää tilannetta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:32"]
Oon ihan hullun kiintynyt suhun. :(
[/quote] miksi :(? Mäkin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 18:04"][quote author="Vierailija" time="03.04.2015 klo 16:05"]Mikko <3 [/quote] Mikko <3 <3 [/quote] Varattu mulle. Sorry. ;) [/quote] Niinhän sä luulet. ;-)
[/quote]
ja mullakin yks <3 vai onko sama Mikko tämäkin?
jopas se ehtii :o
[/quote]
Kyllä niitä ehtiviäkin Mikkoja riittää. ;-)
[/quote]
Mä olenkin vähän epäillyt, että on pelimies. Tässähän sen näkee.
Jos voisinkin kontrolloida täysin tunteitani, mitään ongelmia ei koskaan olisi tullutkaan. Joskus kuvittelin kaiken olevan niin yksinkertaista... mutta eihän silloin kenenkään rakkaus koskaan lakastuisi, lupaukset eivät särkyisi, olisi vain onnellisia loppuja. Elämä voi kuitenkin kasvattaa erilleen, tunteet voi hiipua... Ei minulla aiemmin ollut tällaisia ongelmia, mutta viime vuosina tilanteeni on vaikeutunut kun oman avioliiton riittävyys arveluttaa.
Nyt sitten olen ihastunut, mutta sinnittelen. Yritän pitää lupaukseni ja sitoumukseni... mutta ei se varmaan väkisin loputtomiin onnistu. Mietin vain että pitääkö vain yrittää ja ehkä sortua, vai onko parempi päättää vain erota kun ei usko että yhteistä tulevaisuutta ei enää pitkälle ole. Tietenkin voi ajatella että ihastus menee ohi, olen jo pari onnistunut ohittamaan. Oma liitto ei ole enää pitkään aikaan tuntunut oikealta. Nyt kun vielä olemme jo vähän erossa välillä, huomaan että en juurikaan edes kaipaa vaimoani, surullista kyllä.
Välillä minusta tuntuu siltä että jatkan vain siksi etten haluaisi mitenkään satuttaa häntä. Toivon JOTAIN tapahtuvan, koska nyt elän tietämättä mihin haluan päätyä.
En jaksa enää. Haluaisin erota, mutten uskalla.
Kiitävi aika, vierähtävät vuodet.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:04"]
[/quote]
Rakastan sua silti aina. Ryppyisenäkin.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 11:21"]Näin viime yönä unta, että panit mua.
[/quote] Tuntuiko hyvältä?
[/quote]
Tuntui...
Uskomatonta, että asiat toistuvat taas. Aina sama kaava toistaa itseään, aina, aina, aina.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:09"]
Uskomatonta, että asiat toistuvat taas. Aina sama kaava toistaa itseään, aina, aina, aina.
[/quote]
Mitä tapahtuu?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:01"]
En jaksa enää. Haluaisin erota, mutten uskalla.
[/quote]Mieti toteutuvatko pelkosi, jos eroat. Ja jos varmasti toteutuvat, niin kuinka kamalaa se oikeasti olisi? Eron jälkeen voi olla todella vaikeaa, mutta niinkuin sanotaan: "Myrskyn jälkeen..."
Ja jos jäät, miten ja millaisten tunteiden kanssa elämäsi jatkuu? Voitko olla onnellinen?
Siinäpä mietittävää.
[/quote]
Mitä tapahtuu?
[/quote]
Analysoin vain mielessäni sitä, miten mieleni suhtautuu tiettyyn toistuvaan tapahtumaketjuun. Sama juttu lapsuudesta saakka, toistuu yhä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:08"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 00:04"]
[/quote]
Rakastan sua silti aina. Ryppyisenäkin.
[/quote] <3
Olen hellyydenkipeä eikä tämä ketju tee hyvää...
Iski yhtäkkiä jotenkin masentunut fiilis: Miksi mä edes luen tätä ketjua, kun ei hän oikeasti käy täällä…miksi kommentoin mihinkään. Miksi edes ajattelen häntä, kun ei hän kuitenkaan oikeasti tykkää minusta. Ja jos tykkäiskin, niin eihän meistä olis edes ystäviksi, kun ei meillä oo mitään yhteistä. Voisin käyttää tämän aikani paremmin ja opiskella, mutta eihän siinäkään oo mitään järkeä kun työllisyystilanne on mikä on. Mitä järkeä oikeasti missään on…
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:07"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 23:05"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2015 klo 22:55"]
Meidän on pakko jutella ennen kesää, jooko?
[/quote]
Niin on. Tuletko juttelemaan jos näet minut?
[/quote]
Jos ei oo muita ympärillä niin kyllä ainakin haluaisin tulla, en tiedä riittääkö rohkeus
[/quote]
Minäkin lupaan yrittää. Se on niin vaikeaa.