Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahinta, mitä lapsesi on sanonut sinulle?

Vierailija
07.03.2008 |

Mistä olet pahoittanut mielesi ihan oikeasti?

Minä kun tilitin 4-v tytölle, että äidillä on paha mieli kun hermostui silloin aikaisemmin... että itse asiassa äidillä on TOSI paha mieli ja tuntuu kuin olisin vaan huono äiti... Niin tyttö vastasi: " No sitten meidän pitää saada uus äiti, jos sä oot kerran huono äiti. Me tarvitaan uus äiti."

On kyllä käynyt monta kertaa mielessä sen jälkeen, että jos voisi itsarin tehdä niin ettei lapset saisi selville että heidät jätin, niin voisinkin. Olen oikeasti huono äiti ja lapsikin sen tietää.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos osuu oikein arkaan paikkaan. Kyllä äitikin on ihminen, jolla on oikeus osoittaa tunteensa, jos sanat ovat sattuneet pahasti.

Vai pitäisikö äidin/isän olla kuin kivimuuri, johon voi heitellä mitä tahansa. Eikö siinä ole se vaara, että lapsi alkaa kohdella muitakin ihmisiä samalla tavalla.

Sanat voivat satuttaa todella pahastikin. Meillä on 6v. tyttö, jolla on todella terävä kieli, jolla hän satuttaa ihmisiä. Hän sanoo pahoja asioita myös veljelleen. Yksi päivä sanoi veljelleen, että toivon, että et olisi koskaan syntynytkään. Hän osaa todella satuttaa sanoillaan.

Vierailija
22/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui ikävältä, mutta pojalla on muutenkin taipumusta liioitteluun...

Tyttäret taas arvostelevat pukeutumista, puhetyyliä ja kotia joka päivä. Ovat teinejä ja vertaavat kai meidän asioita toisten tilanteisiin.

Toisaalta saan kiitosta, halauksia ja kehuja myös päivittäin.

Meillä ollaan vähän kiihkeitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" oikee äiti ei voi olla tollanen, mä ootan, että oikee äiti tulee hakemaan mut pois täältä"

En kylläkään loukkaantunut, kyllähän mun poikani mua rakastaa eikä vaihtais mua mihinkään =)

Vierailija
24/25 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kun tilitin 4-v tytölle, että äidillä on paha mieli kun hermostui silloin aikaisemmin... että itse asiassa äidillä on TOSI paha mieli ja tuntuu kuin olisin vaan huono äiti... Niin tyttö vastasi: " No sitten meidän pitää saada uus äiti, jos sä oot kerran huono äiti. Me tarvitaan uus äiti."

On kyllä käynyt monta kertaa mielessä sen jälkeen, että jos voisi itsarin tehdä niin ettei lapset saisi selville että heidät jätin, niin voisinkin. Olen oikeasti huono äiti ja lapsikin sen tietää.

Hei lapsethan voi sanoo mitä vaan ilman mitään ei ne sitä tarkoita vaikka ne sanoo semmoista ne on pieniä eikä ymmärrä että semmoinen nimitys voi sattua vaikka ne ei YHTÄÄN TARKOITA SITÄ.

Esim. Äitini sanoi mulle nyt mummu ja vaari lähti ja mä sanoin hyvä vaikka en tarkoittanut sitä siks että en tykänny niistä aattelin vaan että ok.

Ja mun siskoni jota kutsun dustiksi "dust" koska siskoni on yhtä pehmeä kuin pölypallo :D no joo asiaan siskoni sanoi kerran äidille että yhellä luokkatoverilla oli yhtä paksut reidet kun äidillä eikä siskoni tarkottanut mitään sillä mutta kyllä sit äiti sanoi siskolle tuo ei ollu kauniisti sanottu vaikka se ei mitään tarkoittanut sillä

Vierailija
25/25 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äähh mitä v***** älä nyt missään nimessä ITSARIA AATTELE HELV****!!!! Se on LAPSI KAIKKI LAPSET TEKEE NIIN ei ne sitä tarkoita 100% varmuudella voi että mitä mun on sanonut mulle yli 100 kertaa sanonut rumia mutta aina se sanoo äiti sä oot kiltti