Mä mökötän
jo useamman tunnin olen mököttänyt, koska mies ei osaa/halua pyytää anteeksi. Kysyi, katsonko eroottisesti miehiä ollessani ulkona siis ei raflassa vaan vaan ulkona. Sanoin että en, johon mies vastasi että katsotpas! Tokaisin siihen vaan , että mitä sitten kysyt jos tiedät jo vastauksen etkä usko mitä sanon ja lisäsin vielä, että ei se ole sulta pois vaikka katsoinkin. Mies tokaisi vaan , että sä puhut niin paljon paskaa! No, ollaan hiljaa nyt sitten, niin ei tule puhuttua sitä paskaa! Itseä alkaa jo ärsyttämään vaan..
Kommentit (8)
Mä muuten katon tollasia 30 vuotiaita miehiä eroottisesti, etenkin naapurissa asuu joku 31 kolli...sellainen vähän ränsistyneen brittirokkarin näköinen (Oasis...tulee mieleen tyylistä), sen lihaksikkaat käsivarret kesällä kun se kantaa kauppakassia kotiinsa, ei taida edes tietää, että naapurin lähet 10 vuotta vanhempi rva lipoo tosiaan huuliaan...
sehän mua loukkas, enkä minä sitä! mut myönnettäköön, tää on tosi typerää ja turhaa.. paljon ielummin menisin tuohon sohvalle kainaloon..mutta ,mutta..miksi aina minä hieromaan sovintoa..? ap
kuinka järkyttävän tyhmiä ihmiset osaavat olla...
Vai oletko mieluummin tyhmempi osapuoli?
menin sitten sohvalle istumaan, katsomaan huumaa, ensin tietysti kysyin, voiko kanavaa vaihtaa.. kommentoin ohjelmaa,naurahdinkin välillä, muttei MTÄÄN! ap
Ei kuitenkaan mulkuksi tai paskapääksi. Leppyy varmasti.
tää näyttääkin niin tyhmältä kirjotettuna.. mut mä kaipaisin nyt sitä anteeksi pyyntöä.. ap
tyyliin " eipäs juupas, ihan tyhmä oot, eiku sinäpäs oot"