Naapurin koira
Mua on alkanut suunnattomasti suututtaa mökkinaapurin koira, joka kuljeksii vapaasti naapurustossa ja on ottanut tavakseen käydä tarpeillaan meidän tontilla. Naapureille olen asiasta ilmoittanut mutta eivät ottaneet kuuleviin korviinsa. Ei väliä, onko lintujen pesimäaika tai muu, koira rellestää ympäriinsä ja häiritsee luontokappaleita ajamalla niitä takaa ja toisinaan jäniksen poikasia pyydystämällä ja tappamalla. Minulla on keinot vähissä, onko palstalaisilla vinkkejä tapaukseen jossa puhuminen ei auta.
Kommentit (37)
Ota se autoon ja kuljeta vaikka 50km päähän ja jätä se sinne. Ehkä omistajat löytävät koiransa jostain koirahoitolasta ja maksavat tyhmyydestään itsensä kipeäksi. Ja jos eivät, niin ongelmasihan on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Ota se autoon ja kuljeta vaikka 50km päähän ja jätä se sinne. Ehkä omistajat löytävät koiransa jostain koirahoitolasta ja maksavat tyhmyydestään itsensä kipeäksi. Ja jos eivät, niin ongelmasihan on poissa.
Tämä omistajista johtuva tyhmyys EI OLE koira paran vika. Koiraa on turha siitä rangaista.
Vierailija kirjoitti:
Eikös vapaana kulkevan "kulku" kissan/koiran saa tarvittaessa lopettaa, jos sen tekee "inhimillisesti"?
Eli jos otat vaikka pirun ison kiven ja lyöt häneltä välittömästi, suurella aggressiivisuudella sen kallon halki, niin se olisi varmaan lain silmissä ok?
En tiedä. Mutta jossain oli kyllä joku vastaava laki.
Olen raivon kuningas.
Vierailija kirjoitti:
Ei irtolemmikkejä heitteille passaa jättää tai tappaa, kuten joku elämänsä viksu tuolla ehdotti. Vie koiran koirahoitolaan/löytöeläinpalveluun ja omistaja voi sieltä noutaa koiransa kotiin maksua vastaan. Kun tarpeeksi monesti maksaa, niin kenties ottaa opikseen.
Makkarat joissa koirien vatsalääkettä (hitaasti vaikuttavaa ja sekoitettuna rasvaiseen makkaraan).
Tekee sitten kivat tarpeet myöhemmin naapureillesi.
Vierailija kirjoitti:
Makkarat joissa koirien vatsalääkettä (hitaasti vaikuttavaa ja sekoitettuna rasvaiseen makkaraan).
Tekee sitten kivat tarpeet myöhemmin naapureillesi.
Saako näitä apteekista ilman reseptiä? Mikähän on tuotenimi, joka toimisi. Mulla myös samaa ongelmaa.
Vihaan koiran vihaajia, ja niin tekee koirani. Ihan oikein, että se paskantelee kaltaisesi tontille. Minä ja koirani kuittaamme sinulle: HauHau <3
HauHau <3
Hauhau 🐾🐕🦺😮💨
Vierailija kirjoitti:
Osta kakkapusseja ja heitä jätökset naapurin pihaan. Kuistille.
Oon kerännyt lapioon ja heittänyt tosiaan etuterassille. Laittoivat perkuleet kuitenkin riistakameran eli ei enää toimi tämä ilman naapurisovun menemistä.
Et ainakaan koira-raukalle tee mitään pahaa.
Se ei ole koiran syy, että omistaja on idiootti.
Vierailija kirjoitti:
NO VOIT TUHOTA SEN KOIRAN SILLÄ PERUSTEELLA, ETTÄ VAARANSI TURVALLISUUTTANNE! KOIRAT OVAT ERITTÄIN VAARALLISIA ELÄIMIÄ MONELLA ERI TAVOILLA! SE TULI TONTILLESI ILMAN LUPAA JA VAPAANA. SE EI OLE SINUN KOIRASI.
LYÖ SITÄ SAATAN KOIRAA, JOS SE TULEE TONTILLESI.
TUHOA SE SAATANAN KOIRA.
POTKI SITÄ, LYÖ SITÄ. REVI SILTÄ SAAATANAAA PÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ IRTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Olet sairas! Tästä on tehty ilmoitus
Naapurin mieltä ei kannata pahoittaa. Saattaa tulla itsekin kuseeksimaan nurkkiisi. Joudut siis ojasta allikkoon. Tyydy siis vaan osaasi, kymmenen vuoden sisään koira saa pahan nivelrikon ja kuseksii vaan omiin nurkkiinsa. Silloin voit hyräillä tyytyväisenä tonttisi rajalla.
Ottaisin koiran kiinni ja kävisin viemässä takaisin naapureille. "Teiltä taisi karata koira! Kannattaa varmaan pitää paremmin kiinni nyt kun mulla on rottien myrkytys menossa pihapiirissä!"
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin koiran kiinni ja kävisin viemässä takaisin naapureille. "Teiltä taisi karata koira! Kannattaa varmaan pitää paremmin kiinni nyt kun mulla on rottien myrkytys menossa pihapiirissä!"
Tätä konstia käytimme myös, kun naapurin koira juoksenteli pihoilla irrallaan. Kerroin, että jälkien perusteella on käynyt puuvarastossa jossa on rotanmyrkkyä. Eipä näkynyt pihalla sen jälkeen.
Ei nimittäin ole mikään ihan halpa homma käyttää koira eläinlääkärillä parilla K-vitamiinipiikillä...
Elisabeth B kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä konstia käytimme myös, kun naapurin koira juoksenteli pihoilla irrallaan. Kerroin, että jälkien perusteella on käynyt puuvarastossa jossa on rotanmyrkkyä. Eipä näkynyt pihalla sen jälkeen.
Ei nimittäin ole mikään ihan halpa homma käyttää koira eläinlääkärillä parilla K-vitamiinipiikillä...
Eikös kaalissa oo K-vitamiinia? Sitähän vois syöttää koiralle varoiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kakkapusseja ja heitä jätökset naapurin pihaan. Kuistille.
Oon kerännyt lapioon ja heittänyt tosiaan etuterassille. Laittoivat perkuleet kuitenkin riistakameran eli ei enää toimi tämä ilman naapurisovun menemistä.
Mitä sinä jotain teennäistä sopua enää vaalit? Naapuri antaa koiransa paskoa tontillenne, eikä kuuntele sanomisiasi ollenkaan. Ei teillä mitään sopua ole.
Vippaat paskat naapurin mökin ikkunoihin joka kerta, ja teet rikosilmoituksia vapaana kulkevasta rakista.
Jeesus miten jotkut koiranomistajat ovat itsekkäitä ku s i a i vo ja.
Riippuen paikkakunnasta, voit kertoa heille kuulemistasi petohavainnoista seudulla. Esim. jossakin päin susihavainnot on hyviä.
Ehkä,sun pitäis alkaa maksaa sun naapurille, kun lannoittaa nyt ilmaiseksi?