Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi rikas ihminen ei tilaa nuohousta?

Vierailija
30.04.2026 |

Ymmärrän sen, että joillakin on rahasta puutetta. Mutta jos ei ole rahasta kiinni, niin mikä on syynä? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossei halua hampuuseja nurkkiinsa

Vierailija
2/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska odotan että työtön tulee ja nuohoaa sen ilmaiseksi niin että voin samalla ilkkua häntä. Siksi Kokoomus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko taustalla olla haave tulipalosta? 

Vierailija
4/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupukki nuohoaa sen ilmaiseksi kun tulee sieltä jouluaattona lahjasäkkinsä kanssa.

Vierailija
5/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuohouksesta säädetä laissa? Kai jotain sanktioita voi tulla, jos nuohous jätetään hoitamatta. Mitä sitten, jos piippua ei ole nuohottu ja syttyy tulipalo? Kuka on vastuussa? Korvaako vakuutus vahingot, jos nuohous on tekemättä?

Vierailija
6/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuohouksesta säädetä laissa? Kai jotain sanktioita voi tulla, jos nuohous jätetään hoitamatta. Mitä sitten, jos piippua ei ole nuohottu ja syttyy tulipalo? Kuka on vastuussa? Korvaako vakuutus vahingot, jos nuohous on tekemättä?

Minulla oli piippu nuohoamatta yhdessä vaiheessa viisi vuotta ja koko ajan pidin tulta hellassa lähes joka päivä. Ei tullut sanktiota eikä tulipaloa.

Vierailija
7/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Tee seuraava helvetin tyhmä aloitus. 🤮

Vierailija
8/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon niin rikas, että se nuohooja tulee kerran vuodessa tilaamatta.

Ilmoittaa vaan ajan.

Vierailija
9/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko nuohous maksaa? 

Vierailija
10/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusasioissa on niin, että vakuutuksenottajalla on tiettyjä velvollisuuksia ja jos ei huolehdi niistä, vakuutusyhtiö ei ole korvausvelvollinen vahinkotilanteessa. 

Vierailija
11/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän menee niin että jos ei ole nuohoustodistusta ja tönö palaa siksi, ei saa vakuutuskorvausta ainakaan täysimääräisenä. Voihan sen itsekin nuohota, mutta nuohoojan ainakin pitäisi tarkastaa hormin kunto. Tokihan sen nyt itsekin hoksaa jos hormi on halki ja on edes kerran käynyt katolla ja vintillä. Tuon todistuksen eli käytännössä laskun vuoksi minäkin nuohoutan hormit.

Vierailija
12/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon niin rikas, että se nuohooja tulee kerran vuodessa tilaamatta.

Ilmoittaa vaan ajan.

Noin se menee maaseudulla. Turhaan nuohooja ajelee yksittäisen talon takia kun voi kerralla nuohota koko alueen tönöt.

Vierailija
13/13 |
30.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä vanhoja taloja/mökkejä, joissa on hormit käyttökiellossa ja asiasta tietoiset omistajat jo kuolleet ja sinne mökkiin sitten menee nuoriso mistään mitään tietämättä viettämään juhannusta ja takkaan tulet sen enempiä miettimättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi