Oletteko huomanneet, että ulkonäön merkitystä vähättelevät yleensä ne naiset, jotka itse eivät ole kummoisia kaunottaria?
Ja jos kaunis nainen erehtyy iloitsemaan ulkomuodostaan tai näkemään sen eteen vaivaa, vähemmän kauniit sanovat, että hänelle ulkonäkö on tärkeämpää kuin sisäinen kauneus.
Kommentit (28)
Vierailija:
Jollain ilveellä ovat sitten miehensä saaneet kuitenkin.
Itse olen hyvännäköinen nainen, mutta mielestäni oikeasti elämässä kaikki muu on paljon tärkeämpää kuin se miltä näytät.
Ei kai niin, KUN se ei ole ongelma!
Kun ei ole ulkonäköä täytyy päteä muilla avuilla. Ja yllättäin alkaa arvostaa myös niitä muita avuja vastakkaisessakin sukupuolessa. Eikä sitä ruma nainen komeaa miestä saisikaan. Terveisin ruma nainen.
En ole mikään kaunotar ja olen tasan sitä mieltä, että Tanja Vienonen-Karpela-Saarela-Karpela ei olisi kansanedustaja ja jopa ministeriksi päässyt, jos ei olisi kaunis.
Jollain ilveellä ovat sitten miehensä saaneet kuitenkin.
Sisäiset ominaisuudet ovat tietenkin tärkeämpiä, ei kai sitä kukaan täyspäinen kiistä. Mutta olen samaa mieltä kuin ap siitä, että monien naisten on vaikea niellä sitä, että kaunis ihminen vielä laittautuu. Ja silloinkos on mukava syyttää häntä koreilusta ja ulkonäöllä pätemisestä...
Veljeni vaimoa ei voi luonnehtia kauniiksi, mutta hän on näyttävän näköinen. Hieman liikaa kiloja, mutta aina iloinen ja sosiaalisesti taitava nainen. Näkee vaivaa itsensä laittamisessa ja ihmissuhteidensa eteen. On kuin kameliontti, kun värjää hiuksiaan ja laittaa uusia tyylikkäitä kampauksia. Osaa meikata. Vaatteet ovat myös aina tyylikkäät. Korut, tuoksut, ryhti...
mutta oikein harmittaa, kun näen hyvännäköisen naisen täysin ei-mairittelevissa vaatteissa tai liian harmaavarpusen oloisena, anteeksipyytelevänä. Hirveätä haaskausta!
Minusta ei saa laittamallakaan kaunotarta, mutta niin paljon on naisia, joista vähällä vaivalla saisi upeita. Eivätkä he sitä itse tajua!
Jos nyt satut olemaan laiska, tuskin hirveästi intoilet kauneudesta. Minä tiedän, että jos käyttäisin 10 minuuttia joka aamu kaunistautumiseen olisin ihan hyvännäköinen, mutta kun ei ole aikaa. En kyllä pelkkää ulkonäköä hirveän paljon arvostakaan.
t. itsekin kaunis (ja laittautuva) nainen
Tietty jos mieltää automaattisesti että laitettu=kaunis, niin sitten toi pätee. Itse näen kuitenkin päivittäin ihmisiä, joita ei meikkaus, muotivaatteet ja laitetut hiukset kauniiksi tee. Pikemminkin näyttävät variksenpelättimiltä, jotkut enemmän drag queeniltä kuin naiselta.
eivät oikein keskittyneet asiaan. Ja siis se ei tosiaan ole kivaa.
Olen niin tumma, että joku ripsari ja sipaisu huulikiiltoa ei näy yhtään missään, luonnonkihara tukkani on ihan yhtä kamala (ellei kamalampikin) muotoilutuotteiden kanssa kuin ilmankin jne...
Minuun tehoaisi vain " extreme make over" .
Uskon, että muillekkin on käynyt näin!
Pidin pikkujoulut puistomme mammoille, laitoin ruuat ja juotavat etc. En ole koskaan laittautunut puistoon ja hämmästys oli suuri kun he näkivät minut! Eivät olleet tunnistaa ja ihmettelivät, että miksi en meikkaa puistoon, yksikin sanoi ympäripäissään, että nyt hän ymmärtää miten olen saanut napattua mieheni (komea tietenkin ;) ). Onneksi huumorintajuni riittää, nauroimme vaan koko asialle mutta kyllä teki kehut hyvää.
Eli ilman meikkiä olen hirveän näköinen, pienellä ehostuksella kaunotar ;)
kaunis ja uhraan aikaani ja rahaa ulkonäkööni. Käyn kosmetologilla ja olenpa ottanut botoxiakin. Samoin miehissä kiinnitin ulkonäköön aina huomiota, minulle kelpasi vain pitkät ja komeat.
Mieheni onkin 190cm komistus mutta olen sitä mieltä että loppupeleissä muut asia ratkaisee, sillä ulkonäköäkin tärkeämpi asia on aina loppupeleissä luonne.
Harva on niin hyvännäköinen että sillä ois huomattavaa merkitystä aj ulkonäkö rapistuu iän myötä.
olen rumahko, enkä viitsi laittautua (=meikata, laittaa tukkaa) mutta pukeudun kyllä tyylikkäästi. Minulle ei jääkään muuta kuin viisaus josta olla ylpeä. Ja ylpeä ei tarkoita että brassailen sillä, vaan kelpaan itselleni viisauteni avulla kun ei ulkonäköä ole annettu.
Terveisin, ruma älykkö
jos siihen menisi vaikkapa tunti, ja lopputulos ei kuitenkaan olisi kovin hyvä. Pitäisi olla aika masokisti että tuhlaisi aikaansa noin paljon.
Hatunnosto työkavereilleni! :)