Onko lapsellasi reimatec ulkoiluvaatteita vai ei? lasten iät?
Isommalla on, pienemmällä ei vielä. Iät 5v ja 7kk.
Kommentit (50)
On aivan sama, minkä merkkinen puku sillä lapsella on kunhan se on ehjä. Lapset itse eivät niitä merkkejä vertaile, vaan se on äitien hömpötystä. On nimittäin tosi onnetonta yrittää saada rikkinäisen haalarin sisävanuun takertuneita lumikokkareita irti.
Olen töissä lasten parissa ja siinä pienessä (alle 10 lasta) lapsiryhmässä kahdella on rikkinäiset haalarit. Niitä ei ole edes yritetty korjata, vaikka ovat olleet rikki jo kuukausia. Vaikka haalarit laittaisi kuivuriin kuivumaan, niin eihän ne ehdi kuivua, koska koko vanu ja vuori ovat reikien kohdalta ja reunoilta läpimärkiä.
Kaupoissa myydään silitettäviä paikkoja, joten jos et osaa korjata ommelllen, niin silitä lapsesi rikkinäiseen haalariin edes niitä silityspaikkoja reikien päälle.
oli käytössä viime talvena 1,5v. lapsella. ostettiin koska olivat a) punaiset ja b) alennuksessa.
mitkä ne on ja mistä niitä saa? Ja minkä merkkiset on parhaat. Tänä vuonna Ticketit 140 ¿ oli ihan sudet. Jouduin ostamaan uudet. Kävin kaupassa etsimässä halvempia ja parempia. Viiden kaupan jälkeen luovutin ja ostin Reimat. Halvempia etsin, mutta en löytänyt.
Kaupat olivat Anttila Kampissa, Bobo Kampissa, Sokos ja Stockman sekä Jesperi-junior.
persauksen toppaukset oli hyvät, enkä halua että lapsi kastuu jos suojasää yllättää kesken päivän (asutaan helsingissä).
Ulkoiluvaatteet etupäässä ihan muita merkkejä.
sellainen, että ei tarvitse olla maailman lämpimin, mutta kosteussuoja on ehdoton juttu. Ja Reimatecit ei ole mielestäni mitenkään liian tönkköjä, vrt. johonkin HM:n haalareihin.
En kyllä ikinä raaskis maksaa niistä täyttä hintaa, ostan joko alesta, tai käytettynä. Jos joku tietää parempia hintalaatusuhteeltaan, kertokaa. En ole mikään fanaatikko, ei mielestäni erit, hienoja, mutta olen jotenkin jumittunut, kun on toiminut. Ei tarvi kurahousuja jne. ku on käytetyt reimatecit. Mihinkään kyläilyyn meillä ei niitä käytetä, tasan vain ulkoiluun ja rymyämiseen.
Edellinen haalari oli Lassietec, maksoi muistaakseni 70-80 e. Piti veden ja säilyi tosi siistinä ja ehjänä koko talven. Lapsi oli tuolloin 2 v.
verrannollinen Reimoihin. Nehän on kuin sienet kostealla.
Ja lasten iät ovat 5 ja 2. Meillä Reimatecit ovat ainakin kestäneet erittäin hyvin. Pidän myös niiden ulkonäöstä ja en ole itse koskaan löytänyt valitettavaa niiden laadusta.
Käytössä meillä on myös Jonathania, Tickettiä ja Lenneä (tosin lennet väsityvät kohta kun ovat toppaa). Kalliitahan nuo ovat, mutta maksavat itsensä takaisin. Eivät kulu hetkessä ja kestävät koko kauden. Myös kuravaatteita en osta enää ollenkaan, lapsetkin niitä vihaavat ja ovat tästä onnellisia. Isompikin lapsi aina varmistaa, että onhan vaatteet vedenkestävät ettei tarvitse laittaa kuriksia!
Jälleenmyyntiarvo näissä on käsittämätön. Jotkut maksavat käytetystä Reimatecistä tai Ticketista melkein saman mitä olen itse siitä maksanut uutena. Siihen kun lisää postikulut niin sillä olisi jo saanut uuden haalarin kaupasta.
Tulevalle vauvalle voin ostaa niin kauan kun hän ei ulkoile vielä itse halvempaa, esim. Reiman Casual sarjaa tai jotain muuta todella söpöä!
En raski todellakaan laittaa niin paljon haalareihin, en osta itsellekään niin kalliita vaatteita.
Käytämme Remua ja Lassieta. Näihin on oltu tyytyväisiä.
Olen pitänyt hinta-laatusihteeltaan liian kalliina. Silti meillä on ollut kosteussuojavaatteita, olen löytänyt parhaat hinta-laatusuhteet Jonathaneista, Motion Wearista ja Lassiesta.
Vierailija:
Tosi ikävää, että katsotte perhettämme säälivästi, kun ei ole Reimatecia päällä. Kyllä hävettääkin, että olen vähillä rahoillani osatnut halvempaa, mutta yhtä hyvää merkkiä.
Mutta kieltämättä kestävämpi on.
Ja tyylikkäämpi. En tykkää Reiman värisuikaleista, mitä kaikissa kevätmalliston haalarit näytti olevan.
Semmoisiin hobbyhall -tuulipukuperheisiin sopivia! ;-)))
Surkeaa laatua myös ovat.
Lapseni on Helsingin hienostokaupunkiosan tarhassa ja eniten siellä Reimaa näkyy. Se siitä tuulipukukansavertauksesta sitten. Akateemisia hyvin toimeentulevia on suurin osa.
Anteeksi, mutta yhdistän Reimatec-innostuksen juntteihin...
7v:lla Reimatec haalari, takki, housut ja asusteet. Syy on vedenpitävyys, muuten olisi hetkessä läpimärkä ulkoillessaan täällä Helsingissä.
3v:lla Reimatec 2x haalari ja asusteet. Syy sama kuin ylhäällä.
1v10kk ei ole muuta, kuin Reimatec asusteet (hattu ja hanskat). Syy siihen on se, että hänellä on Ticketin vastaava (vedenpitävä) haalari.
ovat hinta-laatu suhteeltaan ehdottomasti parhaita. Ihan jo paperilla reimatec häviää monelle muulle merkille kulutuksen suhteen. Vedenpitävyys on toki hyvä. Makuasioistakaan ei voi kiistellä...