Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lapsellasi reimatec ulkoiluvaatteita vai ei? lasten iät?

Vierailija
06.03.2008 |

Isommalla on, pienemmällä ei vielä. Iät 5v ja 7kk.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mulle se kauppa mistä saa siis halvempia, parempia, nätimpiä, muodikkaampia, helpompia pukea ja tyylikkäämpiä haalareita.

Asumme Helsingissä.

Vierailija
42/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupasta suoraan ulkoilemaan. Muutenkin pukeudutaan aina tilanteisiin sopivasti. Ulkoiletko sinä lastesi kanssa korkokengissä ja mokkatakissa?

Minä käytän siihen hommaan Reiman toppatakkia ja toppahousuja. Säästyy mokkatakki takki ja korkokengät siisteinä. =)

Vierailija:

Semmoisiin hobbyhall -tuulipukuperheisiin sopivia! ;-)))

Surkeaa laatua myös ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse tanskalaisista (Ver de Terre, Mini a Ture, Mala, Minymo, T2H, Kamma Karlo, Molo) ja ruotsalaisista Polarn och Pyretin ja Didriksonsin joistain puvuista.

Tänä vuonna meillä oli pojalla Poivre Blancin valkoinen takki ja ruskeat housut ja viime vuotinen VdT:n musta haalari.

Vierailija
44/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Semmoisiin hobbyhall -tuulipukuperheisiin sopivia! ;-)))

Surkeaa laatua myös ovat.

Mahtaako olla oikeaa kokemusta käytössä?

Meillä ei ole KOSKAAN päästäneet pisaraakaan vettä lävitse, vaikka lapset ovat esim. kaatuneet lammikkoon, ryöhnänneet tuolla loskassa mahallaan jne. Sama toppakäsineissä, aina sormet kuivat ja lämpimät.

Haalarit nyt vieläpä toista kierrosta menossa pikkusisaruksella, ja hyvin kestää!

Vierailija
45/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempia merkkejä on monia, edellä mainitsen muutaman. Sama vastaus 44:lle.

Vierailija
46/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin nyt täysin!

Vierailija
47/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna Reiman beige haalari meni rikki yhden kuukauden käytön jälkeen (reikä polvessa + polvissa ja pepussa karheumaa kuin olisi vuosia käytetty). Reiman vastaus oli normaalia kulumista. Sama vastaus tuli, kun reklamoimme uusista välikausihousuista, jotka menivät rikki ensimmäisellä viikolla!

Lopetin Reiman ostamisen siihen.

Vierailija
48/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, lapset on erilaisia, ja haalareissakin voi olla eroja saman merkin sisällä (maanantaikappale tms).

Vierailija
49/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haalarit ei kestäny isoltaveljeltä pikkuveljelle.

Vierailija
50/50 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaukset on tosiaan olleet luokkaa " normaalikulumista" ja tässä olisi paikkoja, tms. Vetoketjun sentään korjasivat itse ja yhden takin vaihtoivat hupun takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi