Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa paikka jossa olet saanut rittäin hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
06.03.2008 |

Mä aloitan: Tampereen Härmälässä k-market, jossa on tosi kiva henkilökunta!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin aika monta leffaa, maksoin verkkopankilla. Seuraavana päivänä tuli sähköpostia, jossa kiitettiin isosta tilauksesta ja kerrottiin, milloin leffat alkavat olemaan postissa. Kaikki tuli ajallaan ja sain useamman meilin kys. paikasta, esim. silloin kun yksi tuote oli loppunut eikä ehtinyt samaan pakettiin. Kaiken kruunasi se, että sain valita kaupan päälle aika kalliin boxin haluamaani sarjaa :). Tilaan aivan varmasti toiste ja suosittelen!

Vierailija
22/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei henk koht palvelua mutta Dermoshop. Paketti tulee aina parissa päivässä ja aina oikeat tuotteet ja oikea määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puhelinpalvelu. Todella ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua :-)

Vierailija
24/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin ystävällistä palvelua kun olemme ostaneet tv-tason ja tuplillemme syöttötuolit. Kun tv-tason kanssa tuli kokamisvaiheessa ongelmia (mukana pari väärää osaa) niin korjaajamies tuli heti huomenna lauantaina paikalle laittamaan tason kuntoon. Kaikki toimi, soittivat perään, en joutunut itse soittelemaan ja kyselemään että mitä tehdään niin kuin olen monen muun, esim Gigantin kanssa joutunut tekemään useita kertoja.

Vierailija
25/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella auttavaista, ystävällista, asiantuntevaa palvelua.

Vierailija
26/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Härmälässä sijaitsevalle K-Marketille :-)!

Vierailija
27/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa oli olo kuin ulkomailla - oli niin epäsuomalaisen hyvä palvelu. (no, minoksen henkilökunta ei kyllä tainnutkaan olla suomalaista)

: )

Vierailija
28/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina Triconissa oli myös kivat myyjät.

Vierailija
29/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman monipuolinen pienehkö ruokakauppa. Ystävällinen henkilökunta.

Vierailija
30/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokoksella olen saanut hyvää palvelua aina joulun aikaan näiltä jouluapulaisilta. Tänäkin vuonna oli todella iloinen tyttö paketoimassa ja sai minutkin hyvälle tuulelle :) Tästä muistin laittaa sitten heidän nettisivuilleen palautettakin, toivottavasti meni myös tälle tytölle asti tiedoksi. (muuten en sitten Sokokselta olekaan ikinä saanut hyvää palvelua)

Carlsonilla oli kerran myös aivan mahtava myyjä kenkäosastolla. Heiltä ei löytynyt sopivaa kokoa, niin myyjä neuvoi toisen paikan, missä kannattaa asioida. Tosi yllättää ja positiivista, että mainosti toista yritystä eikä vain jättänyt palvelua siihen.

Vierailija
31/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lähdössä ystäväni häihin USAan. Halusin viedä jotain suomalaista lahjaksi, mutta vielä pari päivää ennen lähtöä en ollut mitään hankkinut. Menin käymään Marimekossa, jossa näin ihanan kankaan, joka sopi täydellisesti pöytäliinaksi. Valmiiksi ommeltuna sitä ei ollut, enkä itsekään olisi enää ehtinyt ommella. Vaikka yleensä varaavat viikon tällaista pikkuhommaa varten, talon oma ompelija teki sen seuraavaksi päiväksi ja sain sen mukaan matkaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän