Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa paikka jossa olet saanut rittäin hyvää asiakaspalvelua.

Vierailija
06.03.2008 |

Mä aloitan: Tampereen Härmälässä k-market, jossa on tosi kiva henkilökunta!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-market Paratiisinmäessä

Vierailija
2/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä ennen palveltu niin hyvin ja kiireettömästi kuin eilen, kun olimme ostamassa 9-vuotiaalle tyttärelleni luistimia. Jaksoivat odottaa rauhassa kun tyttö mietti, mikä olisi mieluisin vaihtoehto ja neuvoivat tyttöä vielä luistinten huollossakin perin tarkasti ja puhuivat siis hänelle eivätkä minulle ( niinkuin valitettavan usein tapahtuu ). Tyttäreni oli erittäin iloinen ja otettu, kun hänet huomattiin ihan itsenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina asiallista palvelua ja ovat tulleet vastaan enemmän kuin tarpeen!

Ravintola Elite:

Ainoa ravintola Suomessa, jossa olen tuntenut itseni tervetulleeksi.

Vierailija
4/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset jäivät autoon kun menin tilaamaan. Kysyin valmistumisaikaa ja sanoin, että menen autoon odottamaan kun minulla on siellä pieniä lapsia, jolloin myyjä sanoi, että hän tuo pizzan heti autoon kun se valmistuu. Sain pizzan autoon! Tosi hyvää palvelua!

Vierailija
5/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa palvelua, kun ostin bikinit.

Vierailija
6/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käyn vauva kainalossa ja aina pakkaavat minulla kassiin tavarat. Muutoinkin iloista ja avuliasta henkilökuntaa.

Vierailija
7/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiikoja on moniakin itseasiassa, mutta tässä joitain

- Oz baby, Jyväskylä. Mahtavaa palvelua! :)

-Halonen, Jyväskylä

-Kangas-Partti (toiv. muistin nimen oikein?), Jyväskylä

-S-Market Kuokkalassa Jyväskylässä, jossa itse kauppias toimi esimerkilliseen tapaan mielestäni. Meidän pikku poika sai hepulin, kun sisarus meni kovempaa kuin hän tms. ja pikkuinen alkoi siitä itkemään. Kauppias setä tuli ja puhalsi ilmapallon ja kylläpä nopsaan loppui itku, kun ilmapallon huomasi. Ja kaiken tämän hän teki niin hienotunteisesti eli ei antanut esim. minun tuntemaan oloani epämukavaksi, että mulla olisi huutava kersa tms. Se oli kyllä hieno palvelua. Joutui kyllä sitten puhaltelemaan niitä palloja useampia, kun kaikki ympärillä olevat lapsetkin niitä alkoi haluamaan ;)

- Seppänen Pirjo, Keskustan hammaslääkärit Jyväskylä. Suosittelen kaikille hammaslääkäripelkoiselle! Ei siellä tarvitse pelätä, hän pitää koko ajan huolen ettei varmasti satu!

Vierailija
8/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä en vielä ole sattunut kangaskauppaan, jossa olisi epäystävällistä tai huonoa palvelua. Johtuu varmaan siitä, että myyjät ovat yleensä itsekin ompeluintoisia.

Vierailija
9/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tumma mies jolla on AINA aikaa jutella asiakkaitten kans , eikä ole kiirettä , vaikka kertoisit olevasi katselemassa vaan . vaikka olisi jonoksi asti asiakkaita niin palvelee yhden asiakkaan aina loppuun asti . Kaikkien naisten suosikki : )

Vierailija
10/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Kun nämä yleensä saavat hirveästi lokaa niskaansa.

Kyllä, jonotusajat ovat perseestä ja ihan hirveän pitkät, jos pääsee läpi ollenkaan. Mutta itse puhelut ovat useimmiten olleet hyvin miellyttäviä ja avun olen saanut. Myös kun olen Elisa shopitissa paikan päällä käynyt, on palvelu ollut hyvää.

Paikallisen Alepan ja Prisman kassat saavat myös kiitokseni.

Vierailija
11/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin joku aikaisemmin jo mainitsikin.

Autokatsastuskeskuksessakin on hyvä palvelu.

Vierailija
12/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärikeskus Pikku jätti.

Vierailija
13/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinelektroniikkaosastolla ainakin yksi tosi asiantunteva ja auttavainen myyjä. En ole tavannut sellaista erikoisliikkeissäkään.

Vierailija
14/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laakkosella, Citymarketissa, Elosen kahvila..

Tuosta oz-babysta täytyy olla kyllä erimieltä, heillä nousee karvat pystyyn, jos joutuvat tekemään reklamaatiota.. (itsekin lastenvaateliikkeessä töissä ja meillä otetaan palautukset asiallisesti vastaan)

Vierailija
15/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ylitse muiden!

www. vauvatar. fi

olen saanut todella hyvää palvelua, näppärä tilaaminen ja maksaminen, sekä erittäin nopea toimitus. Myös sain vastineen sähköpostiin ja palautusrahat tilille erittäin nopeasti kun eräs tarjoustuote olikin loppunut!

peukut pystyyn tälle liikkeelle, todella tasokasta toimintaa!

Vierailija
16/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomaisen hyvä palvelu ja herkulliset tuotteet.

Vierailija
17/31 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lääkärikeskus Pikku jätti.

Vierailija
18/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjätaskukin koki olevansa tervetullut. Ja varmaa on, että kun sen unelmieni työpaikan saan, garderoobin täydennys alkaa Flashista.

Vierailija
19/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava käydä ohiajaessa muutaman kerran vuodessa siellä tankilla ja syömässä. Ovat myös lapsia kohtaan tosi ihania. Kiitokset vaan sinnepäin! :)

Vierailija
20/31 |
07.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että ihmiset arvostavat saamaansa palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme