Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan voi pitää lapsellaan pääkallokuvioisia vaatteita? :(

Vierailija
06.03.2008 |

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapiposta sakkia jotka kauhistelee. aika hönöä mun mielestä hah hah! 4v tyttöllänikin on joitakin pääkallovaatteita ja ne on cooleja. Ja kyllä, olen 30v äiti :)

Vierailija
42/45 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen vaihtoehto oli vaaleanpunainen sydänkuvio ja täytyy sanoa, että salaa mielessäni olin iloinen, että tyttäreni mieluummin pääkallokuvion valitsi. Lempipipo on kummisedän lähettämä ihana valkoinen pipo, jossa turkooseja pääkalloja saparot päässä.

Ja ajatella, olen ihan akateeminen kunnon kansalainen, jolla kyllä vankka rocktausta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin lapsille onneksi onkaan tarjolla mitään pääkallojuttuja, joissa madot silmäonkaloista kiemurtelevat...

Selvästi tässä on ihmisillä eri käsitys pääkallokuvion merkityksestä. Toiset mieltävät sen kuoleman symboliksi (joka on paha miksi?), toiset myrkyllisyyden symboliksi ja toiset (kuten minä) silkaksi rocksymboliksi, jota ei pidä turhan vakavasti ottaa.

Näin sitä oppii ihmisten erilaisuudesta, itse pari päivää sitten olin vallan alakynnessä, kun pienten tyttöjen kynsilakan käyttöä paheksuin...

Vierailija
44/45 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ne vaatteet on aika juntin näköisiä, menee ihan samaan sarjaan liekki- ja tribaalipaitojen.

t. reggaesta, r' n' b:stä, reggaetonista, soulista ynnä muusta chillailumusiikista pitävä äiti.

Vierailija
45/45 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liekki- ja tribaalikuvioita en voi sietää aikuisilla, saati lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä