Dublot hukassa..
Hei,
Osaako joku sanoa, löytyykö jostain sellaisia dubloja, jotka ovat ihan pienille tarkoitettuja..ei siis legoja vaan sellaisia, " yksinkertaisia" joita voi päällekkäin pinota. En osaa paremmin kuvata ;)
Olen legon sivuillakin käynyt katsomassa, mutta sielläkään ei niitä ole.
Mahtaakohan olla enään valmistuksessa??
Kiitos etukäteen!
Kommentit (5)
Ne kuitenkin syrjäytyvät aika pian tavallisten Duplojen tieltä ja vievät paljon tilaa. Toivottavasti löytyy!
Mun käsittääkseni kumpaakaan ei enää valmisteta. Huuto.netissä olen nähnyt niitä joskus myynnissä.
1 1/2 vuotta sitten, kun Lego lopetti kyseisten vauvalegojen valmistuksen. Nimi oli Lego Baby, joskin samoja/vastaavia myytiin jossain vaiheessa myös nimellä Duplo/Lego Primo. Nuo tosiaan lopetettiin toissa vuonna, kauppojen viimeisiä etsittiin pitkin Suomea ja annettiin toisille vihjeitä missä vielä on :D Minäkin juoksentelin Tampereen kaupat läpi ja sain muutaman paketin silloiselle vauvalleni (nyt 2 v...). Huutiksesta ja kirppiksiltä noita löytää hyvin.
sai Primoja jostain ilmaiseksikin muutaman osan (olisiko ollut ilmaiseksi jaettava vauvakassi). Ostin vielä itsekin muutaman, ja olivat todella tykättyjä osia. Luulisi, että olisi ollut menekkiä.