Av-mamma
kotona taas hitsi mikä päivä ei menannu töistä tulla mitään ku nauranu vaan onneks pomo ei ole tiukkapipo se on lukenu työ kavereitten kanssa noita juttuja mun olkapään yli ja nauranu itsensä kipeeksi=)
kerrankin työpaikka missä voi olla oma itsensä ja työ kaverit autto vastaamisessa=)
vahinko et on lyhyt aikanen työsuhde mut kiva sellanen ihme
00:38
vois oikeestaan lähtee kuppilaan muksutkin nukkuu tiititille sanoo et menee nikon viereen ni kuulee jos se herää ku olen poissa
hyvä idea huomena saa onneks nukkua peri tuntii ennen ku menen töihin onneks on liukuva työ aika=) ei ne kyl välttämättä huomaa jos olen poissa mut ei viitti kokeilla=)
lähen yhelle merikarhuun heippa
00:02
joku vois ottaa asioista selvää ennen ku rupee syyttelee
arvatkaa miksi muksuille ei voinnut laittaa vaatteita mukaan isän luokse?
sen kerran ku laitoin uudet kengät pojalle jalkaan sinne ni johan kengät " katos" tais mennä myyntiin sit ihmetellään miks lapsilla huonot ja risaset vaatteet mukana =) en halunut että lasten loputkin vaatteet myydään siinä vaiheessa ku kalja rahat loppuu =)
mitähän lastis tykkää ku ilmotan et isä myi pojan vaatteet ku rahat loppu kesken? täytyypä kysästä
että olen holtiton äiti päästän 8v lapsen uimaan yksin =)
ihan vapaasti jos tykkää taitaa olla vaan katkera ku mies käy täälä " kahvilla" kertomatta sille=) mut ei ole mun ongelma jotkut on hyvin höynäytettävissä ku oikeesti luulee et ollaan samin kans " riidoissa " =) mut jatketaan näin kun eräs mies haluu =) oikeestaan parempikin vaan mun kannalta ajatellen=) ei tarvii enään miettii saako lapsille ruokaa eikä tarvii käydä myllikässä niinkuin eräs ku juo rahansa ja ei tarvii miettii sitä kenelle puhuu ja kenelle ei toisin ku samin asuessa täälä =) nyt voin puhua kelle tahansa kuulematta et vikittelen muita miehiä=)