Mitä kiitokseksi mummolle (=anopille),
kun on hoitamassa lapsiamme minun olllessa jalka kipsattuna? Onko hyviä ehdotuksia?
Mummo eli anoppini tuli sunnuntaina ja on ainakin lauantaihin meillä auttamassa kaikessa. Lähinnä aika menee lasten kanssa, pienimmällä ikää 1v ja hoitaa hänen vaipanvaihdot,nostelut ym kun en itse pysty kun jalkaterä on kipsissä.
Mitä keksisin hänelle kiitokseksi avustaan? Rahaa ei huoli enkä kehtaisi tarjotakaan. On oikein ihana ihminen mutta väsyy noiden hulivilien kanssa. Minä olen saanut huilata ja parannella jalkaani..
Kommentit (6)
Tiedät varmasti itse paremmin, ilahtuuko anoppi eniten hieronnasta, kasvohoidosta, jalkahoidosta vai jostain muusta.
Niistä meidän lasten mummo ilahtuisi.
Ovat sen sanoneet painokkaasti ja moneen kertaan. Se kai saisi heidät ajattelemaan, että " ostan" heiltä palveluksia vaikka he haluavat paitsi vilpittömästi auttaa, myös nauttia lapsenlapsistaan. Meillä kumpikin mummo on siis tässä asiassa samanlainen.
Olen sitten vienyt heille kiitokseksi lasten hoidosta pienen tuliaisen, jos olemme olleet jossakin käymässä, tai suklaata tai jotain sellaista pientä - tai hauskaa jos vain keksii - kiitokseksi.
Tuet samalla hyvää tarkoitusta ja mummolle osoittaa, että mummo on teidän perheelle tärkeä.
kylpylälahjakortin vähän samantyyppisessä tilanteessa. Sanoin, että nyt on mummon vuoro vähän hemmotella itseään.