Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

parisuhteisiin erikoistunut näkijä vastaa

Vierailija
06.03.2008 |

sähköposteihin. Kysykää taustatietojen kanssa tulevaa. Vastaan mahdollisimman pian ja yksityiskohtaisesti. Jos en näe niin saat myös siitä vastauksen. katse piste tulevaan 2 suomi24 piste fi on osoite ja rohkeasti vain kysymyksiä. Luottamuksella.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö parisuhteessani toista paria? Mistä kannattaisi etsiä käykö netti?

Vierailija
2/5 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kestää hieman että näkee jotain tai sitten ei edes näe. Olisi ihana kun kaikille aina näkisi mutta se ei ole aina mahdollista. Toivottavasti niille on ollut ilos joille olen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastauksesta joka ainakin minulle antoi voimia ja uskoa tulevaan

Vierailija
4/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut kivasti ja joillekin olen nähnyt jotain ja joillekin en. Laittakaa lisää ihmeessä. Mukava oli myös saada positiivista palautetta. :)

Vierailija
5/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteemme on mielestäni vakaalla pohjalla, mitä nyt tällä hetkellä pikkulapsiaika ym stressitekijät aiheuttavat ylimääräistä, mutta kumpikin meistä uymmärtää, mistä tämä johtuu, emmekä ole eroaikeissa.

Tiedän, että sanoit olevasi erikoistunut parisuhdeasioihin, mutta parisuhdetta enemmän minua askaruttaisi tällä hetkellä meidän työ- ja asuntokuvuiot, jotka ovat melko mutkikkaita...näkisitkö mitään niihin liittyvää? loksahtavatko asiat paikoilleen vai joudummeko pulaan?

kiitos, jos jotain osaat vastata!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi