Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä ihmeellä vaimon saisi rakastumaan uudelleen

Vierailija
06.03.2008 |

itseeni. Parisuhde ollut vaikea ja virheitä on tullut tehtyä. Kaiken lisäksi vaimo ilmeisesti ihastunut toiseen mieheen. Mitä mahdollisuuksia on vai onko viisain luovuttaa suosiolla??? Rakastan todella paljon vaimoani mutta mutta... Tunne ei ole näköjään molemminpuolinen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne virheet ovat olleet? Miten paha on vaimon ihastuminen? Ihastumisiahan tulee ja menee kaikilla - oleellista on se, että miten niissä tilanteissa toimii.

Vaimon voisi saada rakastumaan ainakin seuraavilla:

* huomioi häntä - pienet tekstiviestit kesken päivän vaikka

* keskustele

* tee kotitöitä

* keskustele

* ole lähellä ja tarjoa läheisyyttäsi, muutakin kuin seksin kiilto silmissä

* keskustele

* jakakaa unelmia, tehkää yhdessä

* keskustele

* kerro mikä sulle on tärkeää

* keskustele

* hankkikaa parisuhteen ongelmiinne apua, samoin jos on henkilökohtaisia ongelmia

* keskustele

* vedä vaimo lähelle ja suutele kiihkeästi

* keskustele

* katso syvälle silmiin usein ja kerro, että hän on elämäsi aurinko

Sanat ovat tärkeitä, mutta tekojen on oltava linjassa niiden kanssa.

Vierailija
2/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai kuitenkin on se yks tärkeimmistä. Toki joskus voi olla vain vaikeaa alkaa keskustelemaan ykskaks, jos sitä ei ole muutenkan harrastettu. Silloin ehkä toimintamallien muuttaminen voisi luoda pohjaa hedelmälliselle keskustelulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoinhan se enää toista kertaa syttyy, eikä sitä ole helppo tyhjästä luoda.

Sen sijaan sellaista kiinteää, läheistä, rakastavaa yhteyttä, johon kuuluu toisen huomioonottava seksielämä, voi koittaa rakentaa. Siihen saitkin aika hyviä ohjeita jo tuosta.

Itse voin sanoa että omassa päässäni menevät joskus sekaisin rakkaus ja kunniotus/kiitollisuus. Siis kun mies saa aikaan minussa sen " vau! on se sitten IHANA ihminen!" -tunteen tehtyään jotain jota arvostan, tulee oikein ylitsevuotava rakkauden hyöky.

Niin ja pidä huolta omasta ulkonäöstäsi myös. En tarkoita mitään ihme kommervenkkejä. Mutta vähän voi panostaa kuntoon ja mikä ettei vaatekaapinkin sisältöön, ja siihen että olet hyväntuulinen, tasapainoinen, terve ja hyvää seuraa.

Kovasti tsemppiä sinulle tilanteessa, joka kuulostaa aika hankalalta. Ei peliä vielä ole menetetty kuitenkaan. :)

Vierailija
4/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta noin muuten hyviä neuvoja, kunhan et pakota vaimoasi keskustelemaan. Jos osaat keskustella niin että et ahdistele toista niin hyvä sitten.

Mutta anna hänelle paljon huomiota ja hellyyttä. Ja sitä seksiäkin. Kotitöissä auta, mutta ei sinun tarvi niitä kaikkia tehdä yksin.

Ja tosiasiahan on, että et sinä voi mitään jos vaimosi ei halua sinuun enää rakastua. Mutta luovuttaa ei kannata.

Ja ikinä älä sano näin: " minä teen täällä kaikki hommat ja sinä vaan olet. Mikä v***u sullakin on ko ei enää mikään kelpaa. Ainako sinun pitää joka asiasta valittaa. Minä yritän sinua huomioida ja halata ja sinä aina vain mökötät ja tiuskit jne."

Vierailija
5/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä miten etäinen liitostani on tullut ja miten rakkaus tuntuu olevan kadoksissa. Nyt voin jo kertoa tilanteen olevan todella paljon parempi.

Kaikki lähti liikkeelle siitä, että keskustelimme mieheni kanssa vakavasti siitä, missä tilassa avioliittomme on ja myönsimme, että kumpikaan ei ole tyytyväinen. Samalla totesimme molemmat, että emme halua vielä luovuttaa vaan haluamme ainakin yrittää saada suhteemme toimimaan.

Siitä se lähti pienin askelin. Minulle tärkeimpiä asioita on ollut uudenlainen avoin keskustelusuhde sekä ne pienet arkiset hellyydenosoitukset, jotka olivat jo jääneet tosi vähiin. Miehelleni tärkeintä on ollut seksielämän parantuminen.

Mutta kaikki nämä asiat ovat liittyneet toisiinsa. Jos nainen on väsynyt ja ei saa apua kotitöihin ja lastenhoitoon, niin tuskinpa seksikään kiinnostaa. Kun taas suhde on kunnossa, kotityöt jakautuvat tasan ja on sellainen tunne, että me yhdessä teemme asioita tämän perheen eteen, niin siitä alkaa sellainen positiivinen kierre.

Lisäksi olemme alkaneet uudestaan tekemään asioita yhdessä. Perjantaisin annamme normaalisti lapsille iltaruoan aikaisemmin, mutta emme itse syö kuin vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen. Ja silloin pöytään katetaan oikein romattinen illallinen.

Ja lauantai-iltaisin meillä on peli-ilta. Ihan tavallisia aikuisten seurapelejä (ei mitään seksipelejä), mutta se on mukava yhteinen hetki ja pelin aikana tulee myös juteltua, sen sijaan että molemmat tuijottaisivat hiljaa telkkaria.

Kyllä rakkaus on mahdollista löytää uudestaan mutta se vaatii paljon pieniä tekoja joka päivä. Ja sitä on ihan oikeasti tahdottava... molempien.

Vierailija
6/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. yh, joka toivoo vielä löytävänsä sylin johon käpertyä

Vierailija
7/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko pettänyt, ollut väkivaltainen, epäluotettava (pettänyt tärkeitä lupauksia), uhannut erolla tai jo jättänyt vaimosi kerran, tai käytätkö päihteitä vaimosi mielestä liikaa?

Voi olla, että ne virheet pitää käydä läpi ja selvittää perin pohjin, ja vaimon pitää saada varmuus siitä, että tilanne on muuttunut.

Vierailija
8/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se uudelleenrakastuminen ja suhteen parantaminen lähtee siitä, että molemmat myöntää ongelman ja sitoutuu tekemään osuutensa suhteen pelastamiseksi. Parisuhdeterapeutilta itse saimme vinkiksi tehdä jokapäivä 2 pyyteetöntä tekoa toisen hyväksi. Näistä ei tehdä numeroa, eikä toiselle kerrota niistä. Itse olen esimerkiksi ostanut miehelle kaupasta jotain extraa (ihan vaikka suklaavanukkaan), keittänyt hänelle kahvia, tehnyt leipää, ostanut lemppariolutta, antanut nukkua aamulla pitkään, vienyt lasta pihalle jos näen että mies kaipaa hetken rauhaa.. Pieniä tekoja, joilla on suuri vaikutus. Niistä tulee hyvä mieli, niistä ei tarvitse erikseen kiitellä. Ja ne pienet teot todella toimivat.

Lisäksi suosittelen pientä irtiottoa arjesta, eli viikonloppumatkaa ihan kaksistaan, ilman lapsia. Halvimmillaan se voi tapahtua kotonakin, ihan vaikka käymällä ravintolassa syömässä ja leffassa sen jälkeen. Mieluiten kuitenkin pois omasta kodista.

Itse olen ihastumisen mestari. Ihastun monta kertaa vuodessa, mutta ihastus menee kyllä myös nopeasti ohi. Yhtäkään miestä en todellisuudessa halua niin kuin omaani.

Vierailija:

* katso syvälle silmiin usein ja kerro, että hän on elämäsi aurinko /i]

Vierailija
9/9 |
06.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvitsee sen että näkee toisen, ja valitsee toisen, ja kohtelee häntä kuin rakastajaa/rakastajatarta, ei kuin vaimoa. Vaimolle voi ärähtää, jättää huomaamatta, jättää kertomatta, jättää koskematta. Rakastajattaren kanssa järjestetään yhteinen " lounas" , viikonloppuretki kahden, häntä halutaan ja katsotaan ja kehutaan ja kosketetaan ohimennen, hänelle kerrotaan miten upea nainen hän on ja miten onnekas on mies joka saa olla hänen kanssaan.

Eiköhän se siitä lähde. Aluksi vaimo voi katsoa vähän pitkään että onko tuo ihan seonnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi