Millaiset verhot isoon, kalseaan vuokra-asunnon keittiönikkunaan?
Kappa näyttää jotenkin haljulta, pitkät verhot taas eivät oikein sovi minusta keittiöön ja laskosverhokin on vähän siinä ja siinä kun mulla pitää näkösuojan vuoksi olla keittiössä rullaverho. Auttakaa..
Kommentit (2)
Vaikka sulla ois kaihtimet tai rullaverho siinä myös, niin mikä estää tekemästä kapasta vähän tavallisesta poikkeavaa? Esim. päädyt voisivat olla hieman pidempiä kuin muu osa, sitten kappa voisi olla hieman pidempää mallia muutenkin, että nipsuilla voisi keskikohtaakin vaikka hieman rypyttää tms.
Itse olen kerran tehnyt niin, että otin sivuverhon ja laitoin sen pitkästä reunasta roikkumaan ikkunaan ja kun sitä leveyttä kuitenkin oli sen liki 140 cm, joka siis roikkuikin pituutena tällä kertaa ja sitten verhonipsuilla tein ikään kuin puhveja siihen verhoon. Aika näyttävän näköinen. Ja jos kiinnostusta riittää, voi siihen asetelmaan tarpeeksi isojen nipsujen kanssa vaikka pujottaa eriväristä voilee-kangasta niiden nipsujen läpi.
Ne ovat kauniit, ja niillä saa lämmintä sävyä:) +ne voi irrottaa ja ottaa mukaansa muuttaessa...;)
Jyskistä saa halpoja (laadusta en tiedä), mutta eivät mahdottomia maksa muuallakaan:)
Niiden rinnalle voit valita jotkut muut verhot (eikä peittävyyttä tarvitse miettiä=voit valita juuri keittiöön parhiaten sopivat)
Uskoisin että noilla tulee paras lopputulos:) Sälekaihtimet puisina luovat lämpöä+peittävät ikkunan tarvittaessa. Mahdollisilla kangas tmv. verhoilla saat niiden ympärille lisää ilmettä, mutta ei tosiaan tarvitse mittiä käytännön kannalta " sopivatko" ne keittöön, koska nuo sälekaihmet huolehtivat peittävyydestä ymv.