Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiva, miehellä jo 67 tuntia ylitöitä tässä kuussa... Huomenna taas 14 tuntinen päivä.

Vierailija
27.02.2008 |

Joo, saahan siitä korvauksen, mutta mies ei jaksa tehdä kotona yhtään mitään. Lapset ei nää isää koskaan ja mulla hajoaa pää täällä yksin lasten kanssa. Vielä kun molemmat on kipeinä... Muita?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi on vähän paremmissa hommissa.



T: akateeminen asiantuntija

Vierailija
2/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintojahan nämä pitkälle ovat...

Minun mieheni tekee mahd. lyhyitä päiviä ja jos tekee ylitöitä, tekee sitten sen takia joskus muulloin vielä lyhyempiä päiviä. Ja auttaa tietenkin kotona.

MUTTA: palkka ei tietenkään voi olla niin hyvä (kuin sinun miehelläsi), elämä on tosi kituuttamista taloudellisesti, mutta sen sijaan meillä on aikaa. Yleensä ei voi kaikkea saada.



Toivottavasti lohduttaa edes jollain tasolla... ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumeessa räkäisten lasten kanssa. Työtmatkan kestosta ei tietoa ja ylitöitä teki viimeisen kolmen kuukauden aikan yli 200tuntia eli ei naurata täälläkään.

Vierailija
4/4 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivät venyy ja paukkuu.