Onko täällä ketään toista maisterimammaa, jolla työnhaku tökkii?
Kommentit (8)
Harmittaa ihan vietävästi tämä tilanne. Minulla on sihteeritason työpaikka, mutta se ei tietenkään ole riittävä. Mutta en pääse edes haastatteluihin. Se masentaa.
En ole vielä edes valmistunut OTK.
Kysykää vain neuvoja:)
en oo tänään mitään muuta ajatellutkaan, masentaa... Pääsen kyllä haastatteluihin, mutta siihen se sitten jääkin. Mulla oli kyllä erittäin hyvä työ, (vientisihteerinä) mutta se oli valitettavasti määräaikainen työsuhde.
Miten hait töitä? Avoimilla hakemuksilla vai haussa olleita paikkoja? Minkä ikäiset lapset sinulla on?
Alanvaihto/ osaamisen laajentaminen osoittautui yllättävän hankalaksi. Onneksi on kontakteja vanhalta alalta, ja osaamistakin. Kunhan lapset vähän kasvavat, harkitsen täydentäviä opintoja ja uudelleen alan/työtehtävien vaihtoa.
Kun on kaksi pientä lasta, täytyy työmatkaan menevän ajan olla kohtuullinen.
jos haluaa tosiaan kohtuulliset työmatkat ja vielä hotiopaikat järkevästi sijoitettuna. Tuntuu että olen jumissa nykyisessä työpaikassani, koska sijainti on loistava mutta työtehtävät ei enää jaksa kiinnostaa, olen ns. ylikoulutettu.
Ja kohtuullisella työmatkalla en välttämättä tarkoita matka npituutta kilometreinä vaan aikana, täällä saa reilun 10 km matkaan kulumaan helposti tunnin jos bussit + vaihdot tökkii yhtään
Minulla on tunne siitä, että en oikein ole mikään enkä osaa mitään enkä tiedä, millaisia työpaikkoja voisin edes hakea...Amiskaan tässä vissiin on mentävä!