Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa tyhjänpäivänen käynti terveyskeskuksessa, ei mitään tutkittu :(

Vierailija
05.03.2008 |

Mulla on ollut jo viikon flunssainen olo, korvakipu, kurkkukipu, räkä valuu ja menin terkkariin, no katsoi kurkkuun ja sanoi, ettei ota nieluviljelyä kun vähän vain punottaa... Kuumetta ei mulla koskaan ole. Lääkärin vast,otolle en päässy vaan hoitajan.

No sitten kaveri lähti viemään mua työterv,lääkärille 100km päähän, onneks ei tarvinnu ite ajaa.

Siellä kuunneltiin keuhkot, katsottiin korvat, otettiin näyte kurkusta... Ja oli angiina ja oli myöskin korvatulehdus, vaikka se on kai harvinainen aikuisella.

Miten paljon helpommalla olis päässy, jos olis heti tutkittu, eikä tyrmätty kun ei kerta kuumettakaan ollut.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joitain lääkäreitä pitää vähän haastaa. en minäkään olisi saanut puoliakaan niistä tutkimuksista, joita olen halunnut, jos en olisi " vaatinut" ja perustellut.

Vierailija
2/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tommoiset sairaudet paranee levolla. Ihan sattumaa, että sulla joku tauti oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes viitsi mihinkään lääkäriin koskaan hakeutua kuuntelemaan tuota samaa virttä, sillä minullekaan ei oikeasti koskaan nouse kuume!

Vierailija
4/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Yleensä tommoiset sairaudet paranee levolla. Ihan sattumaa, että sulla joku tauti oli.

Vierailija
5/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olisi ihmisiä labran ovella jonossa, jos noiden oireiden perusteella otettas kokeita.

Turha ruveta lääkärin tai hoitajan hötkyilemään pienistä.

Vierailija
6/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angiina voi kyllä olla vaikka nielu vain vähän punottaisi, sen takia niitä nielunäytteitä juuri otetaankin. Toisaalta voi olla peitteinen nielutulehdus joka virustaudin aiheuttama

sh

Vierailija
7/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein lastani oksentelun takia lääkäriin, akka ei suostunut edes tutkimaan. Nyt on paljastunut, että lapseni on hengenvaarallisesti allerginen kananmunalle.

Vierailija
8/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa yksityselle äläkä täällä valita.

Vierailija
9/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samat tollot lääkärit päivystää illalla yksityisvastaanotolla kun terveyskeskuksessa

Vierailija
10/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku sairastui nivelreumaan sen takia ja pahasti.

Vierailija
11/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun mieltä sellaiset ihmiset jotka ovat useasti saikulla, saavat kovin helposti lisää. Työkaverikin on talvisin varmaan 2 kk poissa, tosin lyhyimpinä pätkinä. On poskiontelotulehdusta, angiinaa, korvatulehdusta, kurkkukipua... Ja aina pääsee tutkimuksiin. Mutta olen kuullut, että jos perusterve ihminen jotain valittaa, niin ei tutkita kunnolla.

Itse en edes tajua koko poskiontelotulehdusta, kun siitä saa helpolla saikkua. Eiks se nyt melkein kaikilla ole flunssan yhteydessä, ja paranee sit itsekseen.

Vierailija
12/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt 3 antibioottikuuria tämän vuoden aikana. Poskiontelot on punkteerattu 4 x kahden viikon aikana. Olisi mukava olla ilman jatkuvaa jomottavaa päänsärkyä ja pystyä hengittämään ja nukkumaan kunnolla. Ja jospa tuo pieni lämpöilykin loppuisi.

Aina kun olen palannut töihin poskiontelotulehduksen aikana kun oireet ovat vähän helpottaneet on noussut 38-39 kuume viimeistään 3-5 työpäivän jälkeen. Ja taas uusi lääkekuuri ja lääkärissä ramppaaminen vaan jatkuu ja jatkuu...Ja työt ja työkaverit kärsii.

Vierailija
13/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: ei parane välttämättä ittekseen eikä se joka kerta tule kun flunssa.

Vierailija
14/14 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kuunteli keuhkot ja kurkkasi suuhun ja totesi: virustauti, menee levolla ohi - ota buranaa tarvittaessa.

No, koska olin juuri korvakivun vuoksi mennyt lääkäriin niin tivasin lääkäriä, että voisit nyt katsoa ne korvatkin. Kun lääkäri sitten suostui katsomaan korviin, niin toinen oli ihan tulehtunut ->antibioottikuuri.

Olisi siis lähettänyt mut kotiin katsomatta korviin vaikka korvakipua hänelle nimenomaan valitin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme