Eläinlääkäri ei suostunut lopettamaan häiriintynyttä kissaa
Kissamme sekosi täysin kun meille tuli vauva. On alkanut olla tosi agressiivinen, sihisee vauvalle ja hyökkäilee kohti ja meitä aikuisia puree välillä tosi lujaa. Vaanii jossain kulman takana ja tulee ja alkaa purra ja raapia ihan sekopäisenä, raateli mm. ranteeseen hurjat jäljet ja ei irrottanut otettaan ennen kuin hakattiin lehdellä. Kissa on myös alkanut pissailla minne sattuu ja eilen kakkasi matolle missä lapsi leikki...
Tilanne on hirveä, pelkäämme todella vauavn turvallisuuden puolesta. On tosi vaikea vahtia lasta kokoajan herkeämättä kun kissa tulee samaan huoneeseen. Kissa osaa avata ovetkin hyppimällä kahvan päälle, pelottaa käydä nukkumaan kun mietin mahtaako se löytyä aamulla lapseni sängystä.
Eläinlääkäri ei suostunut lopettamaan " tervettä kissaa" . Vihaiseen sävyyn kehotti vaan etsimään uuden kodin... Mitä voimme tehdä? Kohta lähtee kissalta henki jollain ikävällä tavalla... :-(
Kommentit (23)
Olen kai kuullut liikaa juttuja kaiken maailman mikahalvareista, jotka ottavat ilmaisia kissoja vaikkapa käärmeenruuaksi.
Sen sijaan olen kysellyt kaikilta tutuilta ja tutun tutun tutuilta. Vielä ei ole ottajaa löytynyt.
Yleensä eläimen omistaja varmistaa, että eläin saa varmasti hyvän kodin. En itse ainakaan antaisi eläintä yhtään helpommin sille tutun tutun tutulle kuin tuntemattomallekaan varmistamatta, että on varmasti kissalle hyvä omistaja. Itse koirien pienimuotoisena kasvattajana olen kyllä ihan lehdissäkin ilmoitellut, mutta tietysti varmistan, onko koti hyvä. Ja pidetään yhteyksiä kaupanteon jälkeenkin.
Moneenko kauppaan olet vienyt ilmoituksia? Moeenko lehteen olet pistänyt? Monellako nettisivulla olet kokeillut? Moneenko eläinsuojeluyhdistykseeen/löytöeläinkotiin olet soittanut?
Ei kissasta ole vaikea eroon päästä, vaikka kakkaisi sänkyyn ja raatelisi varpaat