Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

RINTOJEN ARKUUS JA SUKUPUOLEN ARVAILU???

04.03.2008 |

KERTOKAA KOKEMUKSIANNE/YSTÄVIENNE KOKEMUKSIA tästä aiheesta, jotta saan vahvistusta tai kumoamista tiedoilleni/luuloilleni (itse olen melko lukkiutunut määrittämään vauvan sukupuolen juuri tästä rintojen ja nännien arkuus-asiassa)

Kertokaa myös jos teillä jollain on useampi tyttö perheessä, onko kaikissa odotuksissa ollut sama rintojen arkuus (myös nännien arkuus)vaiko vain esikoista odottaessa???? tai onko rintojen arkuutta ollut myös pojan odotuksen ihan aluksi.

SIIS:

->tyttöä odottaessa on rinnat kipeytyneet jopa jo ennen plussaamista eli ensi oire on ollut rintojen yleinen arkuus tai/ja etenkin nännien voimakas arkuus

-> poikaa odottaessa ei rinnat ole olleet ihmeemmin arat tai ainakaan nännit arat

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kun olen tyttöjä odottanut rinnat ei ole erityisemmin olleet arat mutta kun olen poikia odottanut niin rinnat olleet alusta asti järjettömän kipeät. Jopa pyörällä ajaminen on sattunut rintoihin jos olen kuoppaan osunut :o)

Niiloakseli rv 39+1

Vierailija
2/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on tulossa, ja rinnat olivat kipeät jo ennen plussausta... eli mahtaako voida tehdä mitään suoria päätelmiä :)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen on poika, tämä kesällä syntyvän pitäisi olla tyttö..

takana kaksi keskenmenoa, niissä molemmissa ihan alusta asti sama juttu.. Sukupuolesta niistä ei voi tietää kylläkään :)

Eli ei taida tämäkään olla mikään sukupuolen ennustus kikka :)

Vierailija
4/4 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen plussaamista rinnat arat ettei voinut vatsallaan maata. Mutta plussaamisen jälkeen eivät olleet erityisen arat. (poika)

Toisessa en muista tarkkaan, mutta ei kai olleet arat/kipeät (poika).