Sami Syköltä ja Jorma Uotiselta podcast, aikovat puhua muustakin kuin muodista
Haastattelussa esiin nousi kuitenkin Stubbin tyylivirhe virkaanastujaisissa. Stubb tuleekin olemaan kaksikon jatkuvan luupin alla. He ovat paljon kyllä kiinnittäneet huomiota myös Sanna Marinin pukeutumiseen. Tuo Sykkö nyt taitaa kyllä kuulua Marinin ystäväpiiriinkin.
Kommentit (18)
Tämä mediakentästämme enää puuttuikin.
Jorma vaikuttaa jotenkin tosi teennäiseltä. On köyhän yh.n poika ja tekee shampanja hernekeittoa yms ja jotenkin yrittää olla niin hieno.
Ihmettelinkin etteikö kukaan huomioi ja ota esiin Stubbin töpöä päällystakkia virkaanastujaisissa. Pöhkön nököistä. Luulis et mies olisi itse tai esikuntaan kuuluvat sanoneet et nyt kauppaan ostaan asiallinen takki. Pojankoltiaiselta, noviisilta näytti liepeet takin alta heiluen.
Vierailija kirjoitti:
Onko noi ihan hetskuja kumpikin?
Ihan -110% heteroja kuten kaikki ne aviomiehet palstalla jokka vain saunailloissa panee miesten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tv-lupa linssit vaan kalisee ku sedät suuteloi.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan pari?
No ei, nehän on molemmat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan pari?
Aina tuntuvat olevan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jorma on julkihomo. Samista en tiedä mutta epäilen että on.
Homojen muotivinkit. Saattaa ne toisia homoja kiinnostaa, ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan pari?
Eilen Huomenta Suomi lähetyksessä kertoivat, etteivät ole keskenään parisuhteessa vaan hyviä frendejä.
Vasta jouluna olivat kimpassa lontoossa.
Ovat löytäneet toisensa, luulen.
Ihania, sanavalmiita tyyppejä kumpikin. Tykkään kovasti. Ja hetero nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vasta jouluna olivat kimpassa lontoossa.
Ovat löytäneet toisensa, luulen.
Ystäviä ovat olleet jo noin 15 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatkohan pari?
Eilen Huomenta Suomi lähetyksessä kertoivat, etteivät ole keskenään parisuhteessa vaan hyviä frendejä.
Danny ja Helmikin ovat omien sanojensa mukaan vain hyviä ystäviä :)
Jorma voisi työntää oman tyylivirheensä Samin hanuriin. Ärsyttää molemmat besserwisserit..