Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että on nyt puhdas koti ja hyvä mieli :)

04.03.2008 |

Mies ja tytöt lähtivät anoppilaan aamupäivällä, ja päätin tehdä pitkästä aikaa oikein kunnon suursiivouksen!

Kyllä tulikin putsia!

Eka vaihdoin kaikki lakanat, pyyhin pölyt, pesin pöydät ja hyllyt. Järjestelin lelut, heitin vanhat pois, samoin kirjahyllyt ja kaapit. Imuroin, tuuletin tyynyt ja huovat ja putsasin ilman HYLA-laitteella (se on siis se laite, joka tappaa pölypunkit, imee sisäänsä pölyt ja imuroinnista jääneet roskat ja suodattaa ja puhdistaa ilman). Sitten pesin matot ja lattiat H2O höyrypesurilla. Niin, ja tietysti tuuletin koko talon.

Tuoksuu tosi hyvältä kotona ja oikein tuntuu puhtaalta! Ihmeen monta roskapussia sain tehtyä, kun heittelin vanhoja kamoja roskiin... ;).

On se vaan terapeuttista siivota oikein perusteellisesti aina välillä... Etenkin, kun kuopus on aika kova pulauttelemaan, ja matoissa olikin jo muutamat puklutahrat...

Onko paikalla muita, jotka olisivat tänään tehneet suursiivousta??

Mukavaa iltaa kaikille!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen mielelläni siivoamaan teillekin!! Kuulun tähän omituiseen ihmisten kastiin, joka tykkää siivoamisesta kuin hullu puurosta!! Etenkin, kun sa siivota tälleen ihan rauhassa....

Ystäväni tätä omituisuuttani usein ihmettelevät :)!

Vierailija
2/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta tuntuu kun kaikko tavarat on paikallaan ja joka paikka on puhtaana. Pesin ikkunatkin sisäpuolelta ja ovet sormen jäljistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi vieköön, toi ikkunoitten pesu sisäpuolelta jäi... Hmmm, taidan vielä ehtiä kohta puoliin :)

Vierailija
4/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainakin kerran viikkoon teen tuollaisen siivouksen.

+tietenkin vessojen ja kylpyhuoneen ja viemäreiden jynssäys.

Minun suursiivoukseen kuuluu sitten esim.

-jääkaapin siivous/pesu (tiivisteitä myöten).

-uunin tausta.

-jääkaapin tausta.

-kaapit, hyllyjen pesu yms.

-mattojen pesettäminen (myös meillä H2O -moppi, jolla tehdään viikkosiivous matoille)

yms. yms.

:)

Vierailija
5/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhat vahatut lautalattiat, joita ei millä tahansa aineilla saa puhdistaa, joten kiinnostuneena olen mainoksia mopista katsellut...

Vierailija
6/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen höyrymoppi, jolla tulee muuten ihan älyttömän puhdasta!

Eli töpseli seinään ja napista painetaan, ja eikun putsaamaan! Sain meidän lattioista sellaset pinttyneet tahrat pois, jotka oli tässä jo muuttaessamme! Puhumattakaan matoista, joista lähtee pois niin värikynät, tussit, puklut kuin ruoanjämätkin... Ja siinä lattiallahan ne vaan sutaistaan puhtaaksi.

Vierailija
7/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa. Oli varmaan sairaan kallis? Onko kestävä laite?

Vierailija
8/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa siellä 99 euroa. Mä sain kaupan päälle sen käsikäyttösen höyrypesurin, on muuten tosi kätevä kun haluan puhdistaa lasten lelut!

Vierailija
9/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä aina silloin tällöin löytää helmiä. Toinen mun suosikkini, joka on käytössä joka viikko on se Magic Bullet! Vauvanruoat tulee tehtyä hujauksessa, samoin keitot, munakkaat, kermavaahto ja muut sellaiset.

Lisäksi olen ihastunut siihen Proactiveen, sillä tällaiselta finninaamalta lähti kaikki finnit pois muutaman päivän jälkeen. En olisi uskonut, mutta äitini sen mulle hommasi synttärilahjaksi, ja pakkohan se oli kokeilla. Ja kyllä toimi! :)

Vierailija
10/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteet tietysti tulevat eri tuottajilta joten niissäkin varmaan eroja. (kuntopyörä tehdään eri paikassa kun naamarasva)

Löytyykö lisää tyytyväisiä kyseiseen tuotteeseen? Moppiin siis.

Vierailija
11/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siis sellainen iso imurinnäköinen vehje. Sillä voi ensin esimerkiksi puhaltaa nurkat, kirjahyllyt ym, jonka jälkeen se laitetaan keskelle huonetta ja päälle, jolloin se imee sisäänsä kaiken. Pölypunkit, pölyn ym. Sisällä on siis vettä. Sekaan laitan yleensä eukalyptusta ja suolaa, jotka puhdistaa ilmaa myöskin. Ja tulee hyvä tuoksu.

Toi toimii myös ihan tavallisena imurina, mutta siinä ei siis ole pölypussia, vaan vettä.

heather

Vierailija
12/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on tosi kätevä ja tehokas vehje! Maksaa aivan sikana, ja äitini sen pari kuukautta sitten osti (häneltä siis lainaan). Silloin kyllä annoin vähän palautetta, ettei niin kallista kannata ostaa, mutta nyt kyllä perun puheeni :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän