Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

todellinen korvienväliongelma??

Vierailija
25.11.2008 |

Olimme ravintolassa. Minulla tuli riitaa siellä turkkilaisten kanssa. Heitä oli viisi miestä. Kolme miehistä alkoi hakkaamaan minua nyrkeillä päähän sekä potkimaan vartaloon. Sain kymmeniä iskuja naamaani sekä kaulakorut varastettiin.

Sitten asian ytimeen. Mitä tekee naiseni? Lähtee tanssilattialle bailaamaan kesken hakkauksen koska ajatteli kuulemma että kyllä minä pärjään??? Ja portsareidenkin luokse oli kuulemma niin pitkä matka että näki turhaksi hakea heitä.Toisin sanoen ei jäänyt edes katsomaan tilannetta loppuun miten minun kävisi. No, nämä minun hakkaajani heitettiin ravintolasta ulos ja minunkin piti mennä tuulikaappiin odottamaan. Tietenkään minulla ei ollut narikkalappua eikä penniäkään rahaa taskussa. Sain lopulta yhden kaverin kiinni ravintolan sisältä puhelimella, joka löysi naiseni tanssilattialta, ja pyysi häntä käymään ovella. Naiseni tulikin ovella käymään ja sovittiin että hän hakee narikasta takkimme ja lähdemme eteenpäin. Mitä tapahtuukaan.. Sain odotella taas tunnin verran ennen kuin hän saapui takkien kanssa, koska hän oli mennyt vielä juomaan siideriä sekä bailaamaan tanssilattialla..

Mitäs mieltä olette naiseni käyttäytymisestä? Minusta tuntuu uskomattomalta, itseasiassa sairaalta moinen suhtautuminen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni ei olisi tullut mieleenkään lähteä tanssimaan siksi aikaa kunnes toinen mukiloidaan. väkisin tässä tulee mieleen että välittääkö hän sinusta ollenkaan...

Vierailija
2/3 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän normaalilla ihmisellä pitäisi olla empatiaa vaikka kohteena olisi tuiki tuntematon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset Parempaa.

Horo imee varmaan mokkakikkeliä tälläkin hetkellä jossain vessassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi