Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko otattanut hormonikierukan pois " ennen aikojaan" ? Miksi? Auttoiko?

Vierailija
04.03.2008 |

alan itse harkita tätä vaihtoehtoa pikkuhiljaa kun en juuri positiivista sanottavaa keksi :( Kun vaan tietäisi, että mikä kaikki johtuu siitä ja mikä ei.

Olis kiva kuulla, miten muiden elämä on helpottanut kun sen on ottanut pois?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mielessä. Koko ajan kiukuttaa ja tiputtelee, kesästä saakka kierukka ollut. Pillereitä oon ajatellut tilalle, sitten ainakin tietää koska ne menkat tulee (eikä sentään ihan jatkuvasti).

Vierailija
2/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottanut, ei auttanut, kauhee pms edelleen joka kerta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sen nimenomaan pitäisi estää ihon kukkiminen. Kesti kauan saada iho taas normaaliin kuntoon.

Vierailija
4/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mahdolliset tutkimukset tehtiin klamydiatestiä myöten eikä mitään löytynyt. Kierukka ei voi kuulemma tuollaista aiheuttaa. sitten kypsyin ja otatin kierukan pois, kesti vajaan viikon ja kutina oli tiessään.

Vierailija
5/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kun laitettiin oli monenlaista vaivaa vuoden ajan ja mietin koko ajan, milloin varaan ajan sen poistoon. Onneksi en mennyt sillä seuraavat 4 vuotta meni hyvin. Toinen kierukka laitettiin tilalle samalla, kun eka poistettiin. Toisen kohdalla ei mitään ongelmia. Ilmeisesti ekan laitossa tapahtui jokin moka, koska olin todella kipeä ekat päivät ja meinasin vo:lla pyörtyä. Söin varmaan 3 vkoa särkylääkettä ja monta kuukautta oli kaikenlaista vaivaa. En uskaltuanut enää mennä samalle lääkärille ja tämä toinen lääkäri laittoi kierukan paikoilleen tosi nätisti ja kivuttomasti. Tällainen kokemus mulla:)

Vierailija
6/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia, kiitos :)

Vierailija
7/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei huvittanut mikään.

Olo koheni parin viikon kuluttua poisotosta.

Toki välillä vieläkin joku kierto on toistaan pahempi, muttei mitään liian mullistavaa.

Vierailija
8/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan jälkitarkastuksessa enkä tuntenut mitään.

Vierailija
9/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan kuin synnyttäisi - supistelee niin kovasti. Särkylääkettä olen ottanut maksimiannokset joka päivä. ITse laittaminen ei ollut mitään tähän verrattuna...

Vierailija
10/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko joku muu TOSI kipeäksi? Mulle laitettiin perjantaina

ja ihan kuin synnyttäisi - supistelee niin kovasti. Särkylääkettä olen ottanut maksimiannokset joka päivä. ITse laittaminen ei ollut mitään tähän verrattuna...

Vierailija
11/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mua ei huvittanut mikään.

Olo koheni parin viikon kuluttua poisotosta.

Toki välillä vieläkin joku kierto on toistaan pahempi, muttei mitään liian mullistavaa.

Vierailija
12/12 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmojen päivien.

Tunnen kiertoni niin hyvin, että kondomin kanssa joutuu sähläämään onneksi aika vähän. Eikä vauva olisi katastrofi.

Muutaman vuoden sisällä menen luultavasti sterilisaatioon.