Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin yhdistelmissä vaihdetaan kopasta istuimeen?
04.03.2008 |
Pitääkö vauvan osata istua jo itse? 4 kk haluaisi katsella maailmaa ja suuttuu makuuasennosta...
Kommentit (4)
Ajattelin, että jos siihen vaihtaisi ja uskaltaisi vähän kohottaa. Ei toki kokonaan istumaan!
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaihdettiin esikoinen 3,5-kuisena pois kantokopasta, kun oli kesä ja kantokoppa kuuma. Ei nostettu selkänojaa silloin vielä, eli makasi ratasosassa. Nyt toinen 4,5 kk ja just otin pohjan pois kantokopasta, jotta saa joskus yhden pykälän nostettua, kun tuo on hereillä pihalla joskus kun esikoisella ulkoiluaika.
Alue: Aihe vapaa
6kk taitaa olla se suositus. Meidän kopan pohjassa on sellainen nostojuttu, saa vähän kohotettua. Tää 4kk ois kyllä vielä kamalan pieni rattaaseen. Sitä kokoluokkaa kumminkin että varmasti tossa 6kk iässä vaihdetaan.