Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mankkaalla käytettyjen lastenvaatteiden liike?

04.03.2008 |

Hei,

Onko Mankkaalla vielä käytettyjen lastenvaatteiden liikettä? Mikä sen nimi on ja tietääkö kukaan millaisia vaatteita siellä on kaupan ja mikä on hintataso?

Liike on/oli Mankkaantiellä, ostarin jälkeen vasemmalla Turunväylälle päin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mulla havaintoa, että olisi hävinnyt. Kai sinne voi vaikka soittaa, että onko se vielä olemassa ;-) Carouselle on nimi. En ole muutamaan vuoteen käynyt, kun tuo isompi poika oli jo vähän yli siitä kokoluokasta mitä siellä on vaatteet, mutta eiköhän siellä ollut ihan ok vaatteita ja hinnat sellaisia 20-30% uuden vastaavan hinnasta, jos oikein muistan.

Vierailija
2/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika yrmeitä ovat naiset jotka liikettä pitävät...

Kun jotain kysyy niin toteavat kyllästyneellä äänellä että " kaikki on esillä mitä meillä on" vaikka tod takahuoneessa kamat vaan pursuilee.

Aika huono valo ja tupaten täynnä, joten tarjonta jää väkisinkin vähän epäselväksi.

Mun mustalla listalla sen koppavan käytöksen takia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuskin toista kertaa menen!!!Liike on pieni ja ahdas ja tavara siellä ihan " sikinsokin" ,mä en ainakaan löytänyt mitään logiikkaa tavaroiden lajittelulle ja eipä tullut myyjäkään tarjoamaan apuaan...Hetken siellä kiertelin ja painuin sitten ulos!!!

Suosittelen sen sijaan Kivenlahdessa sijaitsevaa Skidiä,joka siis toiminnaltaan vastaava kuin Carouselle.Liike on valoisa ja avarampi,tavarat selkeästi lajiteltu ja myyjäkin oikein herttainen ja avulias!!!

Vierailija
4/4 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen käynnin jälkeen totesin, ettei minun onneksi " tarvitse" ostaa kirpputorilta. No joo.. mutta siis riippuu tietysti aina siitä mitä siellä sattuu olemaan myynnissä. Huonot puolet on se pienuus ja että on niin täynnä. Ei sieltä mitään oikein löydä. Ehkä pitäis joskus uskaltaa mennä uudelleen.

Lähistöllä Kauniaisten keskustassa on Lafkan joka paljon myönteisempi kokemus. Iso ja avara. Siisti (ei pahanhajuinen) ja selkeästi jaoteltu. Ja siellä käydessäni on asiakkaita tullut ja mennyt mukavasti.

Mutta siis alkuperäisen kysymykseen vastauksena, että kyllä se Mankkaan liike on vielä olemassa ja ihan samalla paikalla.