Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätättekö koskaan astianpesukonetta yöksi päälle?

Vierailija
03.03.2008 |

Onko palovaarallista? Kuluttaako paljon sähköä? Ajatuksissani pistin koneen pesemään, enkä millään taida jaksaa valvoa tuntia odottaen, että pesuohjelma loppuu...

t. väsynyt mamma

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä myöskään koskaan jätä muutenkaan valvomatta.

Vierailija
2/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkuvien ihmisten henki on kalliimpi kuin sähkön hinta....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskikoneen hana on automaattinen, menee parin tunnin päästä kiinni itsestään. Ja lähellä on palovaroitin.

Vierailija
4/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oltiin kotona.

Vierailija
5/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi vesivahinko.

Vierailija
6/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummollani paloi astianpesukone, keskellä päivää syttyi kesken pesun. Eikä edes mikään vanha kone.

Vierailija
7/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
8/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin pesukoneen.

Meille on sähkön hinta tärkeämää kuin ihmishenki. Juu just näin se menee :-)

Vierailija
9/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. muutaman kerran yläkertalaisen linkoukseen keskellä yötä herännyt..

Vierailija
10/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nimim. muutaman kerran yläkertalaisen linkoukseen keskellä yötä herännyt..

Eikä siellä voi perustella yöpyykkäämistä edes halvemmalla sähköllä. Täällä suurin osa yöllä pyykkiä pesevistä taitaa asua ok-talossa.

Vierailija
11/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että mulla on opiskeluaikoina sattunut pesukoneen takia vesivahinko. Sen jälkeen olen ollut todella tarkka kodinkoneiden kanssa. En vaan uskalla jättää niitä yksin päälle pesemään. Nytkin on pesukone päällä, mutta odotan niin kauan kunnes se on ohjelman pyörittänyt loppuun, vasta sitten voin mennä nukkumaan rauhallisin mielin.

Vierailija
12/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä valvon vielä, kun kone on pessyt.

Pyykkikonetta en jätä, vaikka pesenkin illlalla/yöllä pyykkiä, mutta laitan pyykit aina kuivaajaan, jonka saatan jättää päälle, jos en jaksa valvoa. Ihan vaan sen takia, että olen välillä niin hajamielinen, että jos en ota pyykkejä heti pois koneesta ja laita niitä kuivaajaan/narulle, ne voivat lojua koneessa seuraavaan pyykki kertaan asti..

Vierailija
13/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka meillä ei edes ole yösähköä. Ja okt on. Ei se ole ennenkään kämähtänyt.

Sitäpaitsi meillä on palovaroitin ja kotivakuutus. Vakuutusyhtiöstä ilmoitettiin kysyttäessä, että konetta pitää vahtia, jotta korvaukset saa vahingon sattuessa, mutta vahtimiseksi riittää,e ttä on kotona. Ei tarvi olla sisällä, ei samassa huoneessa, eikä hereillä, kunhan on kotona.'

eikä se tosiaan ole ennenkään kämähtänyt.

Vierailija
14/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu " ei se ennenkään ole" ......... kuuluisat viimeiset sanat ;o)

Vierailija
15/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ja turvallista yötä kaikille!

:) t. Ap

Vierailija
16/39 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juu " ei se ennenkään ole" ......... kuuluisat viimeiset sanat ;o)

Jotkut ne ei vaan tajua että kerta se on ensimmäinenkin.

Itse jätän koneen päälle jos en muista sitä sammuttaa, tai en välttämättä edes muista että olen sen laittanut päälle. Hiljainen kone ja kun rupee väsyttämään, niin sitä unohtaa.

En kuitenkaan tuudittaudu siihen uskoon että mitään ikävää ei koskaan voisi tapahtua koska ei ole ennenkään tapahtunut. Yleensä pyrin valvomaan sen aikaa että kone pesee ohjelmansa loppuun asti.

Vierailija
17/39 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nytkin astianpesukone päällä, mutta odotan että se on pessyt ja sitten menen nukkumaan. Jos olisi väsyttänyt, niin olisin vasta aamulla koneen laittanut päälle.

Mun hyvän ystävän äidin pesukone syttyi tuleen, ei ollut onneksi yö ja kaverin pikkuveli oli kotona, joka sai palon sammumaan, palokunta kävi kuitenkin paikalla.

Vierailija
18/39 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti vielä valvon kun se pesee. Se on vähän niinkuin illan viimeinen homma ja sen jälkeen meen suihkuun ja katson televisiota tai oon vielä netissä. Kuten nytkin =)

Pyykin pesukoneen ohjelmoin että lähtee pyörimään aamulla, kone on jo pessy kun herään ja saan viskata pyykit kuivausrumpuun.

Meillä ei ole erillistä yösähköä.

Vierailija
19/39 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen jätin vaikka ei ollut edes mitään yösähköä edes. Nyt olen palomiehen kanssa naimisissa, ja on tullut tiukka kielto pitää yöllä astianpesukonetta tai pyykinpesukonetta päällä.

Olen uskonut ja en nykyään enää yöllä pyykkäile, kerkee sitä päivällä/illalla touhuta.

Vierailija
20/39 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneita ei koskaan jätetä päälle kun lähdetään kotoa pois...

Saatiin oppia kun kerrostalossa naapurin asunto palo heidän jätettyään pesukoneen päälle ja lähtivät itse kauppaan. Takas tullessa asunto savusta mustana ja omaisuus kaikki mennyttä. Eikä vakuutusta korvaamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi