Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudun tyokaveriystavaan, joka on 40 vuoden iastaan huolimatta valilla aika paha teini? Han ymmartaa monia asioita vaarin itseensa kohdistuvana kritiikkina, mita han ei

Vierailija
03.03.2008 |

taas siedä tippaakaan. Hän alkaa kovalla äänellä valittaa työilmapiiristä ja puolustelee itseään. Hänellä on yleensäkin tapana meltota keskellä huonetta kovaan ääneen, jos jokin asia on häntä ärsyttänyt. En jaksa hänen hyökkäyksiään, koska en ole niitä ansainnut. En kuitenkaan halua menettää ystävyyttämmekään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnani on vetänyt tiukille työnantajani epäreilut toimet esim. vakinaistamisessa, palkan määrässä... Olen kyllä itsekin huomannut jo, että vedän liian negatiivisia johtopäätöksiä kaikesta, otan asioita henkilökohtaisesti liikaa.

Väsymystä, turhautumista, ehkä loppuunpalamista tuo on siis ainakin.

Vierailija
2/3 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös n. 40 v, lapseton valittaja. Hänelle kaikki tuntuu ylivoimaiselta. Hänen mielestään kaikki on yliimäräistä hänelle kuulutmatonta hommaa.

Hän ei kestä yhtään, jos joku asia menee eri tavalla, kun hän on sen ajatellut.

Meillä ainakin töissä hänen marinansa jätetään omaan arvoonsa. Ajatellaan, että se on taas hänen omia marinoitaan. Valittakoot rauhassa.

On kyllä oikeasti todella ärsyttävää, kun hänestä loistaa 1000 km päähän, että työmotivaatio on 0. Mutta koska minä en päätä ketä siellä on töissä, niin ajatelkoot rauhassa kaikesta negatiivisesti.

Itse yritän miettiä positiivisesti asioista, enkä mennä mukaan hänen synkistelyynsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on myös n. 40 v, lapseton valittaja. Hänelle kaikki tuntuu ylivoimaiselta. Hänen mielestään kaikki on yliimäräistä hänelle kuulutmatonta hommaa.

Hän ei kestä yhtään, jos joku asia menee eri tavalla, kun hän on sen ajatellut.

Meillä ainakin töissä hänen marinansa jätetään omaan arvoonsa. Ajatellaan, että se on taas hänen omia marinoitaan. Valittakoot rauhassa.

On kyllä oikeasti todella ärsyttävää, kun hänestä loistaa 1000 km päähän, että työmotivaatio on 0. Mutta koska minä en päätä ketä siellä on töissä, niin ajatelkoot rauhassa kaikesta negatiivisesti.

Itse yritän miettiä positiivisesti asioista, enkä mennä mukaan hänen synkistelyynsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme