Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähä mun vanhemmat on idiootteja!

Vierailija
24.11.2008 |

Ne on vissiin päättänyt etteivät aio antaa rahaa mun häihin. Oikeasti, olen suunnitellut kaiken sen varaan!

Oon NIIN vihainen ja pettynyt. Ihan turha odotella kutsua.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret ikäluokat ovat juuri tuollaisia!!! Ovat saaneet aina kaiken ja nyt vaan sama meno jatkuu

Mutta toisaalta, kyllä minä olen aina ihmetellyt että vanhempien pitäisi maksaa häät, ja sitten vieraat tuovat vielä lahjoja, eli kauhea tulonsiirto naimisiin menevälle parille. Ja ainoastaan siksi että ovat päättäneet mennä naimisiin, avioliittoon jonka kestävyydestä ei ole mitään takeita. En ehkä osaa selittää tätä, mutta tuntuu aikamoiselta lypsämiseltä koko touhu.

Suurten ikäluokkien kohdalla kannattaa tietysti muistaa, että monet heistä menivät naimisiin ruokatunnilla maistraatissa. Oli joku muoti silloin

Vierailija
22/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäänsä pitää mennä naimisiin just nyt jos ei ole rahaa?

Oletko se sama tuolta odotus-palstalta, joka kitisi ettei vanhemmat maksa eikä pankistakaan saa lainaa?!?

Vaihtoehtoisesti voit mennä naimisiin maistraatissa. Jos pääasia on kerta mennä naimisiin. Se ei maksa kenellekään mitään.

Hääbudgetti "vaan" 3000 euroa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin vain 23v kuitenkin mennessäni naimisiin. Ei tietenkään vanhempien kuulu nykypäivänä maksaa lastensa häitä!

Vierailija
24/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis tohon 3000 sisältyy ne sormukset ja vaatteet, kampaajat jne (tosin en kyl varmaan sitten jaksa ehkä kampaajalle asti raahautua:D).

Ja syy miks, on niin sanotusti kiire, on miehen tuleva työ joka edellyttää muuttoa maahan, joissa avopareja ei silleen kovin hyvällä katsota.

Tosin, ollaan me muutenkin suunniteltu naimisiinmenoa jo pidemmän aikaa.

Vierailija
25/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli isot häät ja itse maksettiin koko lysti. Ei edes tullut mieleenkään odottaa vanhemmilta rahaa. Olisi siinä vanhemmilla maksamista jos kaikkien tyttärien häät pitäisi kustantaa.

Vierailija
26/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko vanhempasi maksamaan myös vihkisormuksen? No nyt on kuules viimeistään aika kasvaa aikuiseksi.

Hanki pari todistajaa, mene maistraatissa naimisiin ja se siinä! Ei maksa paljoa.

Vierailija
27/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelonaan. Jostakin pitää tinkiä jos ei ole tarpeeksi rahaa kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi