Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähä mun vanhemmat on idiootteja!

Vierailija
24.11.2008 |

Ne on vissiin päättänyt etteivät aio antaa rahaa mun häihin. Oikeasti, olen suunnitellut kaiken sen varaan!

Oon NIIN vihainen ja pettynyt. Ihan turha odotella kutsua.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- - -

Vierailija
2/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole provo, tosin itsekin kyllä sinuna luulisin provoksi mutta olen kyllä tosi vihainen nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

morsiamen vanhemmat maksaa häät. Koita niellä vaan.

Vierailija
4/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle kyllä ikinä päähän pätkähtänyt, että mun vanhemmat maksaisivat penniäkään meidän häistä. Eikö se ole jokin ikivanha tapa?

Vierailija
5/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mene suunnitelmat pilalle.

Minä kysyin onko vanhan lupaus voimassa, ja vaikka olin jo aikuinen, niin vanhemmat maksoi suurimman osan.

Vierailija
6/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ikää on veikkaisin 20??

Vierailija
7/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole tulossa prinsessahäitä vaan ihan pienet tyylikkäät illalliset. Musta tässä on enemmän periaatekysymys tämä rahahomma.

Ja juuri sen takia järjestämme pienet häät, että vanhempani voivat sitten tukea mua kun lähden työharjoitteluun ulkomaille, eli siis en todellakaan törsäile heidän rahojaan..

Vierailija
8/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole tulossa prinsessahäitä vaan ihan pienet tyylikkäät illalliset. Musta tässä on enemmän periaatekysymys tämä rahahomma.

Ja juuri sen takia järjestämme pienet häät, että vanhempani voivat sitten tukea mua kun lähden työharjoitteluun ulkomaille, eli siis en todellakaan törsäile heidän rahojaan..

Vierailija
9/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat osanneet kasvattaa susta noin itsekeskeisen ihmisen...

Onko tää just samaa kategoriaa jos joku on kattonu joskus jenkkiohjelmaa Bridezillas!!?? Tää päivä on MUN!! Ja sitten sitä tulevaa puolisoa ei mainita ku jossain huomaamattomassa sivulauseessa... hoh-hoijaa...

Vierailija
10/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat osanneet kasvattaa susta noin itsekeskeisen ihmisen...

Onko tää just samaa kategoriaa jos joku on kattonu joskus jenkkiohjelmaa Bridezillas!!?? Tää päivä on MUN!! Ja sitten sitä tulevaa puolisoa ei mainita ku jossain huomaamattomassa sivulauseessa... hoh-hoijaa...

ja nimenomaan mieheni alunperin halus pienet häät, jos oltais tehty MUN pään mukaan niin niistä tulis ISOT=)

Ja siis en ole itsekeskeinen, välitän hirveästi vanhemmistani ja teen heille usein kaikkia palveluksia ja autan jne. Samoin siskoani ja veljeäni. Ostan myös kalliita lahjoja ja kun äiti täytti 50, vein hänet Barcelonaan lomalle. Et menee se sit toisinkin päin.

Vierailija
11/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit maksaa pesämunan sun asunnostas ja sit ne avustaa maksamaan opintolainojas ja sit sun idioottivanhemmat ostaa sulle ja sun pienelle perheelle uudemman auton jne.....=D anteeks, ei ollu tarkotus pahottaa sun mieltä kun oot muutenkin nyt niin siipi maassa. Tämä on P-R-O-V-O koska muuten olisit jättänyt mainitsematta tuon työnharjoittelun ulkomailla jota vanhempasi tukevat.

Vierailija
12/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut siis tarkoitus oli osoittaa, et kyl mäkin tajuan ettei vanhemmat nyt kaikkea voi rahoittaa=) Et kun tarvitsen apua siihen harjoittelujaksoon niin joustan näissä häähommissa.

Vierailija
13/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku kerta oot vanhemmiltas koko kutsun eväämässä... :/ Meillä järjestiin pienimuotoinen vihkiminen ristiäisten yhteyteen ja ihan vaan sen takia, että tiesin, että sillon ainaki on meidän lähisuku ja rakkaimmat ystävät läsnä joiden kanssa halusin hääni viettää!!

Oisit jättäny Barcelonan matkan tekemättä niin ei tarvis rahaa vonkua ja sponssausta harjottelua varten. Elämä on.

Vierailija
14/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiseltä, joka on aina ajtellut niin että kun kotoa mutan niin omillani tulen toimeen...

ei ole vanhemmat maksaneet häitä, ei mitään, olen tosi iloinen pienestäkin lahjasta kun muistavat syntymäpäivänä ja jouluna

Vierailija
15/27 |
24.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiseltä, joka on aina ajtellut niin että kun kotoa mutan niin omillani tulen toimeen...

ei ole vanhemmat maksaneet häitä, ei mitään, olen tosi iloinen pienestäkin lahjasta kun muistavat syntymäpäivänä ja jouluna

Vierailija
16/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mutta ei taida olla. Ei taida ap tajuta ollenkaan, miten itsekkäältä hän kuulostaa. Totuus nykyaikana nyt vaan on se, että useimmissa tapauksissa vanhemman eivät maksa mitään jälkikasvunsa elämästä. Tai en ole törmännyt moneenkaan, joka edelyttää ja odottaa että elämä soljuisi eteenpäin "pappa betalar" -tyylillä. Ap: tervetuloa aikuisuuteen!

Vierailija
17/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 30 vuotta sitten, oli itsestään selvää, että vanhemmat hoitivat hääkustannukset.

Nyky modernina aikana tuo suuri ikäluokka on opettanut lapsensa ajattelemaan, ettei suurten ikäluokkien kuulu kustantaa mitään, mitä ovat itse saaneet ilmaiseksi.

Voi olla että perse on pyyhkimättä 15 vuoden päästä..... voi olla tosiaan.

Vierailija
18/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes kehtaisi pyytää rahaa vanhemmiltani! Varsinkin siksi, kun tiedän, että he haluaisivat auttaa, mutta heillä ei ole kuitenkaan paljoa ylimääräistä. Ovat auttaneet paljon meitä muutenkin, en tahtoisi heiltä mitään ylimääräistä pyytää! Aika lapsellista suuttua vanhemmilleen tuollaisesta niin verisesti, että meinaat jättää kutsumatta. Kuitenkin häät ovat sinun ja miehesi idea, epäreilua pyytää toisia maksamaan jostain, mistä he eivät ole päättäneet. Jos oma lapseni pistäisi tuollaisen show-kiukun pystyyn, niin en menis vaikka kutsuis!

Vierailija
19/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, ei tossa oo enää naimisiinmenosta kyse, vaan näyttämisestä kuinka me tehdään asiat rahan kanssa ja hienosti. Sääliksi käy sun vanhempia!

Vierailija
20/27 |
25.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myönnän, että kuulostan lapselliselta.

Toisakseen, ei olla tekemässä asioita hienosti ja rahan kanssa vaan siis koko hääbudjetti on jotain 3000 euroa. Emme ole itse voineet säästää, koska meille on tulossa iso elämänmuutos keväällä ja se on syönyt kaikki rahamme.

Ja myönnän että olen suuttuessani todella itsekäs ja lapsellinen. Sekin on mielestäni ihan aikuista, että myöntää virheensä.

Mies kestää ihan ok=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan