Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä ihme teitä niin hirveesti homoissa ärsyttää?

Vierailija
02.03.2008 |

ei ymmärrä ja siksi haluaisin kuulla...

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuk 17:26 ¿30: Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä: he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.

Ja en myöskään ymmärrä sitä, että uskovaiset vetoaa siihen, että miehen ja naisen välisessä aviollisessa seksisuhteessa kaikki on sallittua???? Onko tuo totta? Ei kai pyllyseksi voi olla, koska sehän on luonnotonta.

Vierailija
22/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi niiden pitää aina tehdä itseään tykö, alleviivata sitä homouttaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta homous on synti, sen takia en voi hyväksyä sitä.

Vierailija
24/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu opettaa, että homous ja lesbous on synti, josta tulee tehdä parannus, sillä homouden ja lesbouden harjoittaja ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Vaan heidän on tehtävä parannus ja luovuttava tästä synnistään. Olkoon homous tai lesbous syntynyt mistä tahansa syystä on se aina synti, josta tulee tehdä parannus.

Terve ja Jumalan mielenmukainen seksi tapahtuu pysyvässä parisuhteessa (avioliitto), muunlainen seksielämä on syntiä Jumalan edessä.

Tämän kirjoituksen tarkoitus on rakastaa lähimmäisen rakkaudella homoja ja lesboja sekä kertoa heille rakkaudesta totuuteen Jumalan sanan totuus tällä alueella. Homouden ja lesbouden takana on siis myös paljon kipua, tuskaa, ahdistusta, pettymyksiä, oman itsensä aliarvioimista sekä vääriä valintoja. Homoja ja lesboja tulee rakastaa lähmmäisinä, mutta koska homous ja lesbous ovat syntiä Jumalan edessä, siksi todellinen rakkaus rakastaa ja välittää heistä niin paljon, että kertoo homouden ja lesbouden olevan syntiä ja osoittaa heille sitä mikä on luonnollista ja Jumalan tahto. Kaikki synnit johdattavat ihmiseen kadotukseen, niin homous, lesbous, kaikenlainen haureus, juoppous sekä se mistä kaikki edellä lueteltu johtuu, eli ihminen elää erossa Jumalasta eikä ole uudestisyntynyt uudeksi luomukseksi ja siksi hän tarvitsee pelastuksen Kristuksessa Jeesuksessa.

Vierailija
25/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut työkaverina edellisessä työpaikassa ja nuoruudessa ystävänä

en oikeen jaksa katsella rekkamieslesboja, sori vaan.

Vierailija
26/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noudattaako nämä uskovat raamattua kirjaimellisesti?

aika rajoittunutta elämää saavat viettää. mua oksettaa kun raamatusta vedetään esiin itseä miellyttäviä kohtia ja läpi sormien tulkitaan sitten niitä jotka on vaikeampi toteuttaa.

uskova äiti, entä jos lpasesi olisi homo. katkaisisitko välit lapseesi? lapsesi ei varmasti uskaltaisi elää elämäänsä kun hänet noin kasvatetaan. lapsesi itsemuran kohdatessa voit joutua mietimään arvojasi uudelleen. olisko se homo lapsi sitte kuitenki parempi kun oman elämänsä päättänyt lapsi?

varma en ole, mutta saako raamatun mukaan nauttia minkäänlaisesta seksistä vai onko se vain lisääntymis keino?

ja miksi homo mies ei saisi pukeutua huomiota herättävästi. saahan muutkin ihmiset niin tehdä. saahan naiset laittautua vaikka vaan kauppareissulle kuinka paljon haluavat ja osa kulkee hikisinä verkkareissaan. sama koskee miehiä. miksi sitten homojen täytyy piilotella eivätkä he saisi pukeutua tahtomallaan tavalla. ja usko pois suurin osa homoista pukeutuu just niin kuin vaikka sun oma ukkoskin. saatat päivittäin olla tekemisissä useidenkin homojen kanssa tietämättäsi.

taas olen entistä ylpemmin ateisti. minä päätän itse asioistani enkä anna suuren satukirjan sumentaa harkintakykyäni ja rajoittaa aivotoimintaani.

kyllä ärsyttää!!

mun lapset kasvatetaan hyväksymään erilaisuus ja jos tyttäreni olisikin lesbo, ei se vähennä rakkauttani häneen ja hän on aina rakkaansa kanssa tervetullut meille.

Vierailija
27/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aattelee kaksi ukkoa samassa sängyssä tai naista samassa.

vaikka kummitätini on lesbo on hän ihana ihminen...

Jotenkin se on vaan niin sairasta....ja lapsetkin ihmettelee että mitä nuo ukot toisiaan noin pussailee kun puistossa joskus näkee niitä,selitäppä siinä hänelle että kai se tä on jäätelöä imasemassa naamasta kun ei paperia löydä tyyliin....

Vierailija
28/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhempiasi sängyssä. inhottavaa, siis luonnotonta?

jos ihan tarkkaan ajttelee mitä tahansa paria sängyssä, niin ainaki mun mielestä on inhottavaa. siksi niin ei ajatella. miksi näitä homoja sitten pitää niin tarkkaan miettiä?

28

Vierailija
29/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuo aiempi uskova äiti, mutta olen kuitenkin uskova ja äiti. :) Jos lapseni vanhempana huomaisi olevansa homo, olisin kyllä surullinen hänen puolestaan mutta en todellakaan katkaisisi välejä häneen enkä lakkaisi rakastamasta häntä. Surullinen olisin siksi, että hänen elämänsä tulisi olemaan luultavasti aika paljon vaikeampaa kuin jos hän olisi hetero. Ja jos lapseni olisi homo ja haluaisi elää elämänsä jonkun miehen kanssa, he olisivat aina tervetulleita meille. Minä en voisi hyväksyä heidän suhdettaan, he eivät voisi mennä naimisiin, he eivät saisi lapsia enkä minä saisi poikani kautta lapsenlapsia, mutta lastani rakastan aina. Ihmisen voi hyväksyä ja ihmistä voi rakastaa vaikkei hyväksyisi hänen tekojaan. Ja myös minä pyrin kasvattamaan lapseni hyväksymään kaikki erilaiset ihmiset, niin uskovaiset kuin ateistitkin. Vaikkeivät kaikki ateistit meitä uskovaisia hyväksykään.

En siis toivo lapsestani homoa tai lesboa, varmaan aika harva toivoo. Vähän kuten aika harva toivoo lapsestaan vammaista. (Tiedän että tämä ärsyttää joitakin, mutta sanon sen silti.)

Vierailija
30/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat sängyssä on ihan eri asia kuin kaksi tappinsa omaavaa ukkoa tai vakonsa omavaa akkaa...

seksi on miehen ja naisen välinen KAUNIS asia kun taas edellämainitut tyypit se on kakkasta touhua, hyi helvetti.

Vierailija
31/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun vanhemmat sängyssä on ihan eri asia kuin kaksi tappinsa omaavaa ukkoa tai vakonsa omavaa akkaa...

seksi on miehen ja naisen välinen KAUNIS asia kun taas edellämainitut tyypit se on kakkasta touhua, hyi helvetti.

Vierailija
32/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mä olen pahoillani jos loukkasin. ja ihan oikeasti hyväksyn kyllä eri uskontoihin uskovat ihmiset.

tämä aihe vaan saa vereni kiehumaan ja raivostuin ehkä liiaksikin.

mutta voihan lapsesi mennä homonakin naimisiin ja tulevaisuudessa varmasti myös homot voivat saada lapsia. joko biologisia tai adoptoituja

28

Vierailija
33/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan sellaiset, jotka katsovat asiakseen olla jotain tuttavapiirin tyyliniekkoja ja sitten arvioivat (lue: arvostelevat) ihan kaikkea ulkonäköön liittyvää, oli se sitten hiukset, silmälasit, kynnet, vaatteet, tms... Ärsyttävä tapa, ja siihen on ikävä kyllä törmännyt aika monesti.

Vierailija
34/49 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun isä nuolemassa äitiäsi tai äitisi ottamassa isältäsi suihin.

pyllyseksiäkin ovat mahdollisesti kokeilleet..

vieläkö on kaunis ajatus?

Vierailija
35/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää erittäin plajon kun ei saa sanoa omaa mielipidettään äänen jos ei tykkää homoista vaan pitää esittää tykkäävänsä koska muuten itse ei pääse yhtä helposti töihin jne

Vierailija
36/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mielipide kirjoitti:

ärsyttää erittäin plajon kun ei saa sanoa omaa mielipidettään äänen jos ei tykkää homoista vaan pitää esittää tykkäävänsä koska muuten itse ei pääse yhtä helposti töihin jne

Ei tykkää? Sinulla ei pitäisi olla syitä olla tykkäämättä. Tämä ei tarkoita, että täytyisisi pitää mutta on se aika outoa jos tietoisesti syrjii.

Vierailija
37/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskovana äitinä en pidä siitä, että lasteni silmien eteen tuodaan joka paikasta homoutta /lesboutta ja sanotaan sen olevan normaalia.

Anna kun oikein arvaan, että kuitenkin ajattelet esiaviollisen seksin olevan okei. Olet varmaan itsekin harrastanut sitä, etkä varmaan ajatellut pitää lastasi luostarissa ennen avioliittoa?  

Vastustat ehkä myös lasten pahoinpitelyä, rasismia, väkivaltaa, orjuutta, sotaa ja seksismiä. Miksi? Raamatun mukaan kaikki nämä ovat okei. 

Hyväksyt myös toki, että raiskaaja saa mennä uhrinsa kanssa naimisiin? Ja sen, että naisena olet miehesi omaisuutta, jolle saa tehdä melkein mitä vain. 

Mutta homous on kauhistus, koska Raamattu kieltää sen. 

Uskovaisten logiikka. 

Vierailija
38/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija:

Se, mikä ei ole normaalia, on se, että sinä ajattelet vanhempiesi panemista. Ja yleensä muiden ihmisten. 

Vierailija
39/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ärsytä homoissa yhtään mikään, siis homous. Ei sen enempää kuin heterouskaan. Miksi ap kirjoitat tuollaisia typeriä, yleistäviä otsikoita.

Vierailija
40/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ärsytä homoissa yhtään mikään, siis homous. Ei sen enempää kuin heterouskaan. Miksi ap kirjoitat tuollaisia typeriä, yleistäviä otsikoita.

Olen aivan samaa mieltä.

Tyttäreni on lesbo, eikä se herätä minussa mitään suuria tunteita. Olen jopa jossain mielessä tyytyväinen ettei siitä tule ainakaan 17v teiniäitiä.