Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä ihme teitä niin hirveesti homoissa ärsyttää?

Vierailija
02.03.2008 |

ei ymmärrä ja siksi haluaisin kuulla...

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mielipide kirjoitti:

ärsyttää erittäin plajon kun ei saa sanoa omaa mielipidettään äänen jos ei tykkää homoista vaan pitää esittää tykkäävänsä koska muuten itse ei pääse yhtä helposti töihin jne

Sulta kysytään siis useinkin työhaastattelussa, mitä mieltä olet muuten homoista? 

Vai tyrkytätkö aina itse mielipiteitäsi kysymättä? 

Vierailija
42/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raamattu opettaa, että homous ja lesbous on synti, josta tulee tehdä parannus, sillä homouden ja lesbouden harjoittaja ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Vaan heidän on tehtävä parannus ja luovuttava tästä synnistään. Olkoon homous tai lesbous syntynyt mistä tahansa syystä on se aina synti, josta tulee tehdä parannus.

Terve ja Jumalan mielenmukainen seksi tapahtuu pysyvässä parisuhteessa (avioliitto), muunlainen seksielämä on syntiä Jumalan edessä.

Tämän kirjoituksen tarkoitus on rakastaa lähimmäisen rakkaudella homoja ja lesboja sekä kertoa heille rakkaudesta totuuteen Jumalan sanan totuus tällä alueella. Homouden ja lesbouden takana on siis myös paljon kipua, tuskaa, ahdistusta, pettymyksiä, oman itsensä aliarvioimista sekä vääriä valintoja. Homoja ja lesboja tulee rakastaa lähmmäisinä, mutta koska homous ja lesbous ovat syntiä Jumalan edessä, siksi todellinen rakkaus rakastaa ja välittää heistä niin paljon, että kertoo homouden ja lesbouden olevan syntiä ja osoittaa heille sitä mikä on luonnollista ja Jumalan tahto. Kaikki synnit johdattavat ihmiseen kadotukseen, niin homous, lesbous, kaikenlainen haureus, juoppous sekä se mistä kaikki edellä lueteltu johtuu, eli ihminen elää erossa Jumalasta eikä ole uudestisyntynyt uudeksi luomukseksi ja siksi hän tarvitsee pelastuksen Kristuksessa Jeesuksessa.

Ei hätää, minulla ei ole mitään halua viettää ikuisuutta tuollaisen ukon kanssa, joka ei hyväksy ihmisiä sellaisina kuin he ovat, ja on kuuluisa siitä, että suuttuu helposti ja saattaa tuhota koko ihmiskunnan, jos kiukuttaa. 

Tuollaiseen ´´paratiisiin´´  verrattuna elämä maan päällä on luksusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tosi pelottavaa ja ahdasmielistä! siis että joku oikeesti pitää oikeana sitä että joitain ihmisiä syrjitään ja pidetään epänormaaleina sen vuoksi, että uskaltavat olla omia itsejään..

itse en koskaan ole raamattua lukenut, mutta noiden kohtien perusteella kuitenkin selviää, että homoja on aina ollut ja tulee olemaan ja ilmeisesti he eivät saa koskaan täydellistä arvostusta ja kunnioitusta..vedotaan sitten vaikka johonkin ikivanhaan satukirjaan..huokaus..

Jaa. Tässä joitain kohtaamiani 'oma itse' -keissejä:

- saan pompotella toisia ja heidän aikataulujaan loputtomiin koska #olenspontaaniomaitsenijaminullenyttämäsopiiettävaihdetaanviidennenkerransovittujaasioitaomanviimeisimmänpäähänpistonimukaiseksi

- saan pilkata toisten suoritusta koska olen oma itseni

- saan omia toisten omaisuutta omaan käyttööni koska "välitän niin kovasti omana itsenäni"

Sama argumentti joka tapauksessa. Jännä ettet sinä kommentoija pysty osoittamaan mitään, mitään kritiikkiä "oma itse" -korttia kohtaan. Taidat olla jossain pelkonurkassa tai suojakuplassa kasvanut.

Vierailija
44/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu opettaa, että homous ja lesbous on synti, josta tulee tehdä parannus, sillä homouden ja lesbouden harjoittaja ei voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan. Vaan heidän on tehtävä parannus ja luovuttava tästä synnistään. Olkoon homous tai lesbous syntynyt mistä tahansa syystä on se aina synti, josta tulee tehdä parannus.

Terve ja Jumalan mielenmukainen seksi tapahtuu pysyvässä parisuhteessa (avioliitto), muunlainen seksielämä on syntiä Jumalan edessä.

Tämän kirjoituksen tarkoitus on rakastaa lähimmäisen rakkaudella homoja ja lesboja sekä kertoa heille rakkaudesta totuuteen Jumalan sanan totuus tällä alueella. Homouden ja lesbouden takana on siis myös paljon kipua, tuskaa, ahdistusta, pettymyksiä, oman itsensä aliarvioimista sekä vääriä valintoja. Homoja ja lesboja tulee rakastaa lähmmäisinä, mutta koska homous ja lesbous ovat syntiä Jumalan edessä, siksi todellinen rakkaus rakastaa ja välittää heistä niin paljon, että kertoo homouden ja lesbouden olevan syntiä ja osoittaa heille sitä mikä on luonnollista ja Jumalan tahto. Kaikki synnit johdattavat ihmiseen kadotukseen, niin homous, lesbous, kaikenlainen haureus, juoppous sekä se mistä kaikki edellä lueteltu johtuu, eli ihminen elää erossa Jumalasta eikä ole uudestisyntynyt uudeksi luomukseksi ja siksi hän tarvitsee pelastuksen Kristuksessa Jeesuksessa.

Ei hätää, minulla ei ole mitään halua viettää ikuisuutta tuollaisen ukon kanssa, joka ei hyväksy ihmisiä sellaisina kuin he ovat, ja on kuuluisa siitä, että suuttuu helposti ja saattaa tuhota koko ihmiskunnan, jos kiukuttaa. 

Tuollaiseen ´´paratiisiin´´  verrattuna elämä maan päällä on luksusta.

Oman itsen hyväksyminen sellaisenaanhan käytännössä tarkoittaa, ettei ole mitään velvoitetta kehittää sitä omaa luontaista itseään tai nähdä vaivaa asioiden eteen. Minulla henkilökohtaisesti ei ole mitään ongelmaa, jos tällaiset totaalisaamattomat ihmiset pyyhitään pöydältä pois. Ajatus on filosofisesti ihan uskontoa mukaan vetämättä niin vastenmielinen, että ihmettelen kerta toisensa jälkeen, että täälläkin jaksaa joku kirkkain silmin sädekehänsä kanssa vetää sen pöydälle. Ei kannattaisi.

Vierailija
45/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua ärsytä homoissa yhtään mikään, siis homous. Ei sen enempää kuin heterouskaan. Miksi ap kirjoitat tuollaisia typeriä, yleistäviä otsikoita.

Ap on ehkä lopettanut av:lla käymisen tai saattanut kuolla jo vanhuuteen, koska jos huomaatte, aloitus on 12 vuoden takaa. Enpä oo pitkiin aikoihin (jos koskaan) nähnyt noin ikiaikaista ketjua nostettavan, eikä "välinostoja" edes välissä.

Vierailija
46/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa itse homous, mutta ärsyttää joskus heissä se femiininen teennäisyys. Joillekin homoille se sopii, joillekin ei todellakaan. Se höpsistely on typerää.

Vierailija
47/49 |
02.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ärsytä kuin yksi homo ja se on se jokaisessa julkkistyrkkytositeevee paskassa esiintyvä Niko. Voiko ärsyttävämpää ihmistä ollakaan.

Vierailija
48/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää homoista, perseen nussijat piäs ampua kuula kalloon. En tajuu miks pitää muna tunkea perseeseen. Juutalaiset haluu et kaikki miehet rupeaa perseennussijoiksi. Miksi kaikki naiset haluaa munaa perseeseen, en tajua

Vierailija
49/49 |
02.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään. 

Teuvo Loman: Kari.