Naapurin nainen huusi aamuyöstä, että " Se oli viimeinen kerta kun lyöt mua"
Saa nähdä pitääkö paikaansa... Heillä ei ole edes lapsia. Miksi nuori nainen kestää tuollaista miestä? Pääsisipä jotenkin juttelemaan naisen kanssa niin, että mies ei ole paikalla.
Kommentit (17)
Kysyisin miten voit. Sanoisin, että kenenkään ei tarvitse olla humalaisen miehen nyrkkeilysäkkinä. Kysyisin, voisinko olla jotenkin avuksi.
ap
Tyhmiähän he ovat, ei siitä mihinkään pääse. Miksi pilata koko elämänsä tommosella asialla, jolle voi itse tehdä jotain? Pakkaa tavarat, pakkaa lasten tavarat, avaa ovi ja lähde pois.
Mutta, kuten sanottu, huono itsetunto ja typeryys vallitsevat.
Olisiko hakkaaminen silloin sallitumpaa? Vai pitäisikö naisen siinä tapauksessa kestää hakkaaminen, kun on kerran yhteisiä lapsiakin?
Voi luoja, että jotkut sitten ovat idiootteja! Jos on lapsia, niin sitä SUUREMMALLA syyllä ei kenenkään pitäisi kestää lyömistä.
Vai onko ap tosiaan sitä mieltä, että " lasten takia" on sinniteltävä yhdessä, vaikka mikä olisi?? Ikään kuin lapset eivät lainkaan kärsisi siitä, että äitiä hakataan...
Eivätkä lapsetkaan ole hyvä syy jäädä väkivaltaiseen suhteeseen, vaan päinvastoin. Lapset saattavat tehdä lähtemisen hankalammaksi, kun muutto on jo isompi operaatio, mutta yksi nainen nyt pakkaa tavaransa hetkessä.
ap
Olen soittanut sinne monta kertaa poliisit, mutta väkivalta jatkuu ja heillä on 2 IHANAA lasta! En voi ymmärtää.
En enää jaksa kuunnella moista vaan muutamme tämän(kin) takia pois.
Lapset ansaitsevat parempaa ja kyllä myös tämä nainen ei vain kykene pitämään puoliaan.
Toivottavasti sinun naapurisi pitää itselleen antaman lupauksensa ja ei anna itseään lyödä enää koskaan!
että lasten kanssa olisi vaikeampi lähteä. .
Mieheni välillä kännissä saattaa hermostua jostain ja lyödä. Olen kyllästynyt tilanteeseen ja haluan lähteä. Miksi en lähde? Minulla ei ole rahaa eikä omaisuutta ollenkaan. Olen opiskelija, joten tulot ovat vain muutama satanen kuussa. Jos lähtisin, minulla ei olisi edes sänkyä, jonka voisin ottaa mukaan. Ei ole ketään, jolta pyytäisin apua. Vielä suurempi syy on henkinen painostus. Mieheni mielestä en pärjäisi ollenkaan yksin. Hän alkaa nälviä ja haukkua, kun mainitsen eron mahdollisuuden. Ulkopuoliset eivät tiedä tästä, joten ero tulisi heille yllätyksenä enkä halua kertoa kenellekään, että mies hakkaa toisinaan. Hävettää.
Tiedän ettei tällaisessa tilanteessa kannata olla. En vain osaa lähteä eikä se ole oikein mahdollistakaan. Jonain päivänä minä kuitenkin lähden.
Minä lähdin 3-vuotiaan lapsen kanssa ja olin raskaana neljännellä kuukaudella. Minulla ei ollut mitään, vain vaatteemme, kun lähdimme. Aluksi asuimme turvakodissa, sitten pääsimme opiskelija-asuntoon, koska olin myös opiskelija. Pikkuhiljaa huonekaluja ja muita tarpeellista hankin käytettynä, aluksi oli vain patjat lattialla. Ei materia ole mitään oman ja lasten turvallisuuden rinnalla!
9 on pelkästään tekosyitä. Suomesta löytyy satoja turvakoteja, joihin voi mennä, jos ei löydy YHTÄÄN sukulaista tai ystävää tai kaveria tai tuttua, jonka luo mennä.
Oikeasti niitä on kyllä vajaat parikymmentä.
9:lle ja muille linkkivinkiksi:
http: //www. turvakoti. net/etusivu/
Vierailija:
Narsistista on vaikea päästä eroon
Minä pääsin!
10
Säälittävää että joku on noin riippuvainne toisesta ihmisestä!
Aluksi et tarttis edes sänkyä vaan patjaki riittää ja niitä saa halvalla kierrätyksistä ym - ja pärjää ne muutki opiskelijat - töitäki voi etsiä!
Sulla on itsetunto nollissa, mutta hanki se, niin huomaat mahdollisuutes
Ehkä hän tarvitsee vain sen yhden ihmisen, joka tukee häntä päätöksessään. Anna hänen ymmärtää tavalla tai toisella, että olet olemassa, jos haluaa jutella.
Vierailija: