Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä muka OIKEASTI on se, että eksät ottavat yhteyttä ja haluaisivat yrittää uudestaan?

Vierailija
15.02.2025 |

Ja miksi minulle ei sitten koskaan käy niin... Nytkin toivoisin vaan että ihminen, joka halusi yllättäen lopettaa tapailun, ottaisi yhteyttä, mutta ei sellaista tapahdu. Sitten kun aihetta googlaa, tulee osumia, että todella usein näin käy. Ilmeisesti sitten kaikille muille paitsi minulle.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tainut käydä jokaisen kohdalla niin. Ennemmin tai myöhemmin joku on ottanut yhteyttä. Yhteydenotto on saattanut tulla jopa 10 vuoden päästä.

Vierailija
2/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä lähde uudestaan eksän matkaan. Suhde on jäänyt taakse syystä, luota siihen vaikka et ymmärtäisikään täysin miksi

Ja joo, eksät ottavat kyllä yhteyttä, mutta eivät sijoittaakseen sinuun vaan kupatakseen asioita. Esim. kun sain itse lapsen, kuin taikauskusta kaksi eksää otti yhteyttä ja alkoi ehdottelemaan lapsen tekoa. He siis aistivat minun tunteeni ja yrittivät integroida itseään tuohon energiaan loisimaan. Samaa olen kuullut muilta naisilta, että eksät loistavat poissaolollaan kun olet sinkku, mutta sitten kun alat uuteen suhteeseen ja rakastut, niin laukkaavat sankoin joukoin paikalle loisimaan ja pilaamaan uutta onnea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tainut käydä jokaisen kohdalla niin. Ennemmin tai myöhemmin joku on ottanut yhteyttä. Yhteydenotto on saattanut tulla jopa 10 vuoden päästä.

Itse tiedän ainakin kolme kaveria, joille on käynyt näin. Kävisipä minullekin... mutta turha toivo varmaankin. t. ap

Vierailija
4/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja näitä tulee: "olit mun kanssa samalla ala-asteella, mennäänkö treffeille"

Vierailija
5/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän ainakin kolme kaveria, joille on käynyt näin. Kävisipä minullekin... mutta turha toivo varmaankin. t. ap

Jos se tulee niin se tulee sellaisessa ajassa ja paikassa, kun hän on sinulle perskärpänen. Mene eteenpäin elämässäsi ja luota siihen, että ansaitset parempaa

Vierailija
6/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen exään ei yhteys koskaan katkennut. Vierestä seurasin hänen hyviä ja katastrofaalisen huonoja suhteita, ja aloin ymmärtää miksi meidän yhteiselo ei voinut onnistua. Hän siis halusi erota minusta silloin aikoinaan.

Vuosien jälkeen hän yritti ehdotella uudelleen yrittämistä, mutta olin ehtinyt viisastua, enkä suostunut.

Vierailija
7/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari eksää on joskus soitellut perään, mutta ei ole kovin kiinnostanut. Itse olin joskus kiinnostunut yhdestä vanhasta teinilovesta, mutta hänellä oli / on elämä kunnossa ilman minuakin, joten se sitten siitä.

Vierailija
8/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovathan nuo ja yhden kanssa päädyin jopa yrittämään uudelleenlämmittelyä. Aika pian muistui mieleen miksi päätyi alun perin exäksi.

Vierailija
9/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tällaista tapahtunut ikinä ja hyvä niin. Monen exän kanssa on kyllä tavattu ja sekstailtu, autettu puutteessa.

Vierailija
10/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut. Vain siitä syystä että tyyppi on minulle velkaa rahaa eikä pas*apää ole maksanut niitä. En kertonut oikeaa syytä ja tottakai hän jotain lovea mielessään mietti. Ku*ihousulla ei kuitenkaan ole ollut kanttia tavata minua. 

Vierailija
11/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jopa saunonut 20 vuoden takaisen exäni kanssa mutta ei meistä mitään pysyvää tulisi ikinä.

Vierailija
12/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan "erottu" mieheni kanssa kaksi kertaa. Eka kerralla oltiin erossa 2 kk, enkä tiedä oliko kumpikaan tosissaan eroamassa. Toisella kerralla oltiin erossa 6 kk ja sinä aikana hän seurusteli toisen kanssa. Olin alkuun aika rikki, hän romahti vasta kun itselläni alkoi helpottaa.

Mutta nyt todellakin uskon että ollaan yhdessä vanhuuteen saakka 🥰

Vierailija
13/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ollaan "erottu" mieheni kanssa kaksi kertaa. Eka kerralla oltiin erossa 2 kk, enkä tiedä oliko kumpikaan tosissaan eroamassa. Toisella kerralla oltiin erossa 6 kk ja sinä aikana hän seurusteli toisen kanssa. Olin alkuun aika rikki, hän romahti vasta kun itselläni alkoi helpottaa.

Olette yhdessä kunnes mies saa haaviinsa jonkun toisen.

Vierailija
14/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole kukaan eksä ruinannut takaisin, tosin olen topakka ak.ka ja erossa tehnyt selväksi että juttu oli tosiaankin siinä enkä toista halua enää nähdä. Kaverini on taas lempeä ja häntä lyhyet säädötkin ruinaa takaisin.

Vierailija
15/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole kukaan eksä ruinannut takaisin, tosin olen topakka ak.ka ja erossa tehnyt selväksi että juttu oli tosiaankin siinä enkä toista halua enää nähdä. Kaverini on taas lempeä ja häntä lyhyet säädötkin ruinaa takaisin.

Niin no itse en ole eronnut riidassa yhdenkään kanssa ja olen luonteeltani lempeä, ystävällinen, empaattinen. Ja en ole myöskään sanonut kenellekään mitään "en halua nähdä enää ikinä" tms. Ja suhteet eivät ole olleet riitaisia, ongelmaisia, tms.

Vierailija
16/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no itse en ole eronnut riidassa yhdenkään kanssa ja olen luonteeltani lempeä, ystävällinen, empaattinen. Ja en ole myöskään sanonut kenellekään mitään "en halua nähdä enää ikinä" tms. Ja suhteet eivät ole olleet riitaisia, ongelmaisia, tms.

Tämä siis oli ap. 

Vierailija
17/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette yhdessä kunnes mies saa haaviinsa jonkun toisen.

Kyllä hänelle tarjokkaita on ollut, mutta eipä ole lähtenyt. Molemmilla on hyvä olla tässä 😊

Vierailija
18/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli eksä takaisin kuukausi eron jälkeen. Oltiin sitten kuukausi yhdessä kunnes välirikko tuli taas. En nyt tiedä oliko tämä lopullinen ero.

Vierailija
19/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut joitakin exiä ja säätöjä takaisin kysellen kuulumisia. Juurikin silloin kun on joku uusi juttu meneillään. Ihmetellyt olen että miten ne aistii sen :D ollaan ihan kavereitten kanssa tästä puhuttu, kun muillakin on samoja kokemuksia. Joku mies särkenyt sydämen, ja sitten kun aikaa on mennyt pari vuotta ja on päässyt yli ja aloittanut juuri tapailla uutta niin se sydämen särkijä ex laittaa muina miehinä mitä kuuluu viestiä. 

Vierailija
20/75 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme