Mitä mieltä olet perhepäivähoitajasta, joka hoitaa myös omia lapsiaan?
Eli ryhmässä on oma lapsi tai lapsia. Minua on alkanut vähän epäilyttämään sillä oma lapseni kertoo, että jos hoitajan oma lapsi tekee pahojaan niin kaikki menee minun lapseni syyksi ja tämä joutuu " jäähypenkille" . Tätä sattuu kuulemma useinkin. Ovat samanikäisiä eli 4-vuotiaita. Muuten hoidossa menee hyvin, mutta onko niin, että pph:t hyysäävät omiaan hoitolasten kustannuksella?
Kommentit (24)
jolla omia lapsia/lapsi ryhmässä. Ovat kuitenkin eriarvoisessa asemassa, kun paikka on lapsen koti ja siellä lapsen omat lelut jne. Olen ihan varma, että siitä tulisi varsinkin isompien lasten välille kränää.
ja hän vaati minulta enemmän kuin muilta. Halusi korostaa tilannetta niin, ettei kukaan pääse sanomaan, että olisin lellikki. Pikemminkin minä olin se, joka sai aina moitteet kaikesta ensimmäisenä. Ystävälliset hymytkin oli koulussa kortilla...
Meille tarjottiin paikkaa pph:lla jolla kolme alle nelivuotiasta omaa lasta eli siis yhden olisi voinut ottaa. Ei suostuttu, kun jo se miten kolme noin pientä sairastaa tarkoittais et koko ajan sais olla jonnekkin varahoitoon kuljettamassa + miten tasa-arvoisesti olis tämä yks hoitolapsi ollut omien seassa niiden omassa kodissa...
J