Mita mielta nimista? Meille on tulossa kaksostytot ja ajattelimme nimiksi Kanis ja Peteus. Arvaatte kai, etta mieheni ei ole suomalainen. Han toivoi kovasti poikaa.
Kommentit (11)
Mä sain aikanani autokoulussa hervottoman kikatuskohtauksen, kun opettaja neuvoi että pitää olla sopiva tilannenopeus jos vastaan tulee _hillitön kurvi_.. :) Mietin sitten, että milläs nopeudella sellaiseen pitää törmätä, verrattuna tavalliseen.. Onko kyseinen puute kovinkin ratkaiseva kokonaispainoon nähden..
Vierailija:
Mä sain aikanani autokoulussa hervottoman kikatuskohtauksen, kun opettaja neuvoi että pitää olla sopiva tilannenopeus jos vastaan tulee _hillitön kurvi_.. :) Mietin sitten, että milläs nopeudella sellaiseen pitää törmätä, verrattuna tavalliseen.. Onko kyseinen puute kovinkin ratkaiseva kokonaispainoon nähden..
Vierailija:
mutta täällä oleviin ehkä uppoaisi paremmin kanis ja teri:) tai kanis ja lupus:)
Mielikuvitukseton olet, on varmaan kivaa kun lapsienne luokalla on kasapäin samannimisiä.
Voi tyttöparat.