Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä te äidit haluatte tuliaisia synnärille?

Vierailija
01.03.2008 |

siis kaveri saa kohta vauvan ja mietin, millä voisin ilahduttaa häntä. Vauvalle on helppo keksiä, mutta haluaisin todella ystävälleni viedä jotain, mitä hän tarvitsee/haluaa/ilahduttaa. Siis mitä Te olisitte synnärille halunneet?

T. Kiitollinen

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit vaan parempi etten vie mitään? kun mielipiteet on niin eriä, enkä halua loukata tai mitään, tarkoitus olis vaan muistaa. vai eikö teille äideille oo mikään sopivaa? siltä vaan alkaa tuntua...

ap

Vierailija
42/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmaan itse tunnet ystäväsi parhaiten ja tiedät mistä hän voisi tykätä? Siis että loukkaantuuko lahjakortista tms.

Mä sain appivanhemmilta semmoisen kultaisen tuttikaulakorun, eipä ole kyllä tullut käytettyä. Olisin halunnut mieheltä sen kalevakorun äiti-lapsikorun mutta enpä oo saanut... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle olis saanu tuoda

Vierailija
44/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sit vaan parempi etten vie mitään? kun mielipiteet on niin eriä, enkä halua loukata tai mitään, tarkoitus olis vaan muistaa. vai eikö teille äideille oo mikään sopivaa? siltä vaan alkaa tuntua...

ap

Osa varmaan onkin näitä " haluamme olla kahdestaan vauvan kanssa, älä mene, älä vie..." , mutta ystäväsihän oli nimenomaan pyytänyt, että menet käymään? Ja juttujesi perusteella kuulostatkin siltä, että uskon hyvin että vierailuasi odotetaan :-) Vie mitä itsellesi mieleen tulee ja mitä haluat ystävällesi antaa. Ei se nyt niiin väärin ja loukkaavaa voi olla, päinvastoin!

Vierailija
45/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakauppaan oli myös tosi kiva idea! Korukin voisi olla hyvä, mutta sinä varmaan tiedät parhaiten minkälainen ystävällesi sopii?! Suosittelen kuitenkin sellaista, että raaskii käyttää arkisinkin, ettei mitään superkallista kultajuttua, jotka käyttää kerran kymmenessä vuodessa.

Vierailija
46/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä viestistä!

kun te äiti-ihmiset tunnutte joskus olevan niin voimakkaita mielipiteiden mulle heräsi jo epävarmuus, että onko ollenkaan oikein, että sairaalaan menen ja jotain haluan äidille viedä... meitä lapsettomia mutta äitejä arvostavia (ja kavereita arvostavia!) varmasti löytyy monia, mutta kun ei ole omaa kokemusta niin... ei aina oikein tiedä, miten toimia " oikein" . Muistaa haluan ja todella haluaisin ystävälleni jotain mukavaa viedä. ystäväni on minulle tärkeä ja tulevaa vauvaa myös minä odotan ja arvostukseni haluaisin osoittaa mutta en olla tunkeileva enkä tyrkky. ja kiitos kaikille vastanneille!

ap

" Osa varmaan onkin näitä " haluamme olla kahdestaan vauvan kanssa, älä mene, älä vie..." , mutta ystäväsihän oli nimenomaan pyytänyt, että menet käymään? Ja juttujesi perusteella kuulostatkin siltä, että uskon hyvin että vierailuasi odotetaan :-) Vie mitä itsellesi mieleen tulee ja mitä haluat ystävällesi antaa. Ei se nyt niiin väärin ja loukkaavaa voi olla, päinvastoin!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi