Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä te äidit haluatte tuliaisia synnärille?

Vierailija
01.03.2008 |

siis kaveri saa kohta vauvan ja mietin, millä voisin ilahduttaa häntä. Vauvalle on helppo keksiä, mutta haluaisin todella ystävälleni viedä jotain, mitä hän tarvitsee/haluaa/ilahduttaa. Siis mitä Te olisitte synnärille halunneet?

T. Kiitollinen

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaa kuin maalaistalon emännälle, veikkaisin. Mieti millaisia koruja hän pitää, siitä lähtisin.

Vierailija
22/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja jos sinne saisit valmiiksi hommattua lasten kuvat vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivinsuojuksia parempi on maidonkerääjä. Muovinen " kuppi" joka laitetaan ritsikoihin ja ylimääräinen maito valuu siihen suoraan ja on helppo sitten kaataa pois sen sijaan että heittää roskiin kymmenittäin kertakäyttöisiä liivinsuojuksia.

Niitä saa ihan marketeista vauvanhoitopuolelta, tuttipullojen ja liivinsuojusten vierestä, hintaa 2-5e.

Vierailija
24/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä olis sellainen " suurempi symbolisempi lahja" ?

Vierailija
25/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ystävältä voi korun saada. joskaan ei ehkä kultasta. mä ainakin toivon että lahja on minulle, ei vauvalle. vauvanjuhlat on vielä edessä..

Vierailija
26/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi kyllä halunnut mitään liivinsuojia, ne oli mukana omasta takaa....sen sijaan suklaata tai karkkia ja jotain kevyttä lukemista kuten juorulehdet tms. niitä sainkin :). minä olisin ottanut enemmänkin vierailijoita vastaan, koska sairaalassa oli tosi tylsää ja yksinäistä!

Vierailija
27/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella näyttävä kukka-asetelma, jonka voi viedä kotiinkin ja joka kestää. Tai joku " vauva-koru" , osaavat koruliikkeissä opastaa. Tai joku lahjakortti hemmotteluhoitoon.

Vierailija
28/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olisin sellaisen kyllä mielelläni saanut. Vaikka kaulaketju, jossa punainen tai sininen kivi symboloimassa lasta. Kalevala-korulla ihana lapsikoru, mutta on hirmuisen kallis. Jos äidillä on ennestään ketju, osta siihen joku riipus.

Joku hyvä kirja vois olla kanssa kiva, jos on lukija-ihminen. Runokirja?

Vierailija
29/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdotuksia on ollut, kiitos. ehkä sittenkin uskallan sen korun suuntaan kallistua....? hopeinen, onko ok? jos kultainen on miehelle varattu...? Riipus siis? äh, oikeasti, on tää vaikeata, mut jokaiselle vastanneelle kiitos kovasti!

ap

Vierailija
30/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele ystävääsi! jos hän ei käytä hopeaa älä osta hopeaa! osta vaikka muovia sillon mielummin. joku kaulaketju tai rannekoru. tai kultaseen kaulaketjuun pieni riipus.. korvikset.

Vierailija
31/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain ihanan tuoksuista suihkusaippuaa/vartalokuorintavoide +kosteusvoidetta.

Muistan kuinka ihana oli päästä synnärillä ensimmäisen kerran kunnolla suihkuun ja pestä itsensä jollain muulla kuin synnärin kamalilla saippuoilla sen jälkeen mielikin piristyi kummasti=)

Vierailija
32/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon hoitoainetta, kynsilakka, kosteusvoide.. joku ihana paketti noista! :)

Vierailija
33/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
34/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lahjakortti kampaajalle, sitä varmaan jokainen äiti arvostaisi, ja vauvankin voi ottaa sinne halutessaan mukaan.

Vierailija
35/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin sairaaloissa voi tilata kampaajan tai hierojan huoneeseen. Jalkahoito odotuksen ja synnytyksen jälkeen vois tuntua aika kivalta hemmottelulta.

Aika vaikea muitten sanoa mitä ystäväsi haluaisi lahjaksi. Rippuu tosi paljon ihmestä mitä asioita arvostaa synnytksen jälkeen. Jos tunnet hyvin ystäväsi niin tiedät varmaankin minkälaisen lahjan hänelle uskaltaa viedä. Kaikki ei varmastikkaan ole ihan onnessaan arvokkaasta lahjasta. Joillekkin voi olla " nöyryyttävää" ottaa vastaan kauhean arvokasta lahjaa.

Itse haluisin jotain ihan henkilökohtaista hemmottelu juttua. Takana on pitkä aika mammuttina. itse tykkäisin jostain ihanasta kasvovoiteesta tai muusta kosmetiikasta. Ei varmasti kauheesti oo vauvalle haittaa miedoista tuoksuista. Äidin mieltä ne saattavat kummastikkin piristää.

Toinen mistä itse tykkäisin paljon on kotiin jotain kivaa. Jos sinulla on enemmänkin laittaa rahaa niin mieti tarkkaan mistä kaverisi oikeesti tykkää. Jos kaveri tykkää laittaa kotiaan osta hänellä joku oikeen ihana sisustus juttu.

Lahja kortti hierojalle tai kosmetologille ois ainakin omasta mielestä aivan huippu juttu. Monet lahjakortit on voimassa puolikin vuotta. Luulisi siinä ajassa äidin pääsevän yksin jossain käymään ja ainahan vauvan voi mukaan ottaa!!

Vierailija
36/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne hierontaan/kampaajalle tms. tarvii suoraan laitokselta rynnätä!

Itse haluaisin jonkun hemmottelujutun. Ja suklaata. :)

Vierailija
37/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tärkeää on korua valitessa se minkä tyyppinen ihminen on kyseessä.

Entä esim. lahjakortti kotipitsaan tai vastaava? Voivat tilata kun pääsevät kotiin vauvan kanssa.

Mutta tämäkin riippuu kyllä niin tapauksesta. Mulla oli järkyttävät turvotukset pari viimeista kuukautta ja totaalinen suolakielto, kotipitsa oli oikeesti ensimmäinen mitä ajattelin kun vauva oli syntynyt ;-)

Yleensä kaikki tuo vauvalle jotain ja uskoisin, että viet melkein mitä tahansa äidille niin hän arvostaa sitä.

Vierailija
38/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sitte myöhemmin kotiin, jos on pakko.

Kukkia ei saa ottaa huoneeseen ja kukaan ei viitsi rontata niitä kotiin, kun on kädet täys kasseja ja istumaankaan ei oikein pysty, siellä se rehupuska sit menee auton jalkatilassa.

Suklaa: mulla ei menny yhtään vaikka olen normaalisti suklaasyöppö. Sairaalasa tarjotaan ruokaa KOKO ajan ja lisäksi saa yölläkin syödä jääkaapista.

Korut, varsinkin jalometalliset on ehdottomasti miehen ostettavia.

Lehtiä en ehtinyt lukea yhtäkään, vaikka olin esikoisesta 5 päivää osastolla. Lapset on nykyisin vierihoidossa alusta alkaen.

Joku hauska kirja tai yli-imelä värssyvihko on ainoat vaihtoehdot. Päätä itse.

Vierailija
39/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhehuoneessa oltiin ja sinne saatiin kukkia. Ja suklaa säilyy syömiskelpoisena pitkään, kun vaan katsot kaupassa pitkän päiväyksen ;-)

Vierailija
40/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tytö ei nukkunut synnärilläkään kuin n.14h/vrk, eikä ole koskaan sen jälkenkään nukkunut enempää. ja 5-15 min kerralla, mieluiten tissillä. Siinä lueta kuin teksti-teeveetä korkeintaan.