Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä te äidit haluatte tuliaisia synnärille?

Vierailija
01.03.2008 |

siis kaveri saa kohta vauvan ja mietin, millä voisin ilahduttaa häntä. Vauvalle on helppo keksiä, mutta haluaisin todella ystävälleni viedä jotain, mitä hän tarvitsee/haluaa/ilahduttaa. Siis mitä Te olisitte synnärille halunneet?

T. Kiitollinen

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis saanu tuoda kukkia, suklaata ja HUULIRASVAN! onkohan sairaalassa kuiva ilma vai miksiköhän huulet kuivui niin?

Vierailija
2/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku ihana ekslusiivinen lehti, jota selailla siellä tylsässä sairaalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihana ystävä! :-) Kuulostat siltä viesteissäsi, todella arvostat ystävääsi.

Mieti tarkkaan, mitä ystäväsi mahtaisi haluta, minkä tyyppinen ihminen hän on.

Hyviä ideoita on tullut. Jos koru, niin tosiaan mieti hänen makuaan tarkkaan. Lahjakorteissahan on usein vuodeksi eteenpäin päiväys, kyllä siinä ajassa ehtii jo vauvan kantelusta hieronnan tarve tulla..

Vierailija
4/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalaan viedä shampanjaa? sitä olisin itsekin halunnut, harmi, etten tajunnut pyytää... älkääkä kauhistuko, en siis kännejä olisi vetänyt, vaan pari siemausta!

Vierailija
5/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin olen ollut joka kerta niin kipeä monta päivää, että en ole halunnut ketään vieraita synnärille. Valitettavasti kaikki eivät ole uskoneet että en halua vieraita.

Kaikkein paras lahja minusta olisi RUOKAA KOTIIN ensimmäisten viikkojen aikana. Varsinkin jos mies ei ole sellainen, että huolehtisi kämpän kuntoon ja sapuskaa varalle.

Toki voisit tätä lahja-asiaa kysyä mieheltäkin...

Vierailija
6/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kaikki muistaminen on mukavaa ja hellyyttävää mutta salaa toivoin kun vierailijoita saapui että toisivat herkkua ja lehtiä :)

Herkkuja sain mutta kukaan ei tuonut lehtiä... Ensi kerralla taidan ottaa kirjan varmuuden vuoksi ;)

Vierailija
7/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran korua mietit niin musta kaveri voi ihan hyvin viedä vaikka kesäksi kivan nilkkaketjun.

toki menet kerran on pyydetty.

meidan vauva nukku 4-5 tunnin unia synnärillä ja musta oli kiva kun kaverit kävi ja soitteli. muuten ois aika käyny kyllä pitkäksi kun mä en mikään lukuihminen ole.

Vierailija
8/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas. Kiitos kaikille vastaajille, ystävällisiä ja avuliaita olette olleet! Mukava on ollut lueskella vastauksia! Kaveri soitteli äsken, synnyttämään on lähtenyt, saa nähdä, koska baby syntyy... *jännittää*

ap

Vierailija
9/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. kalevalakoru. fi/korut/kuvasto/riipukset/6764

Vierailija
10/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Aarikan uudet puukorut ovat aika kivoja kaverilta. Esim. kaulakoru ja rannekoru tms. korvikset. Ovat kohtuuhintaisiakin.

Ja onnea ystävällesi ;) Koita sinä malttaa nukkua.

Vierailija
11/46 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli koko raskauden ajan kuunnellu mun vinkumista, kun ei saa punkkua eikä salmiakkia=) Heti korkattiin punkku ja juotiin yhdessä se pois (lasillinen/hlö) ja sitten yöllä hiljasuudesa mutustelin salmaria=)

Vierailija
12/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo toinen lapsi, onko liivinsuojuksia jo ennestään? eli kannattaako niitä viedä? ja voisin viedä jotain ihan arvokastakin, siis ehdotuksia. Mitä koette, että olisi hemmottelua? Haluaisin muistaa ystävää ja kummilapseni äitiä, vaikka itse siis lapseton.

ap

Vierailija
13/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut vierailematta niiden luona, jotka ovat näin toivoneet. tiedän, ettei kaikki halua porukkaa synnärille. mutta jos erikseen toivovat, että sinne tullaan, niin mitä voin silloin viedä?

ap

Vierailija
14/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos välttämättä haluat jotain tavaraa viedä, niin vaikka joku valokuvakehys tai jotain sen tyyppistä.

Vierailija
15/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisin onnellinen vaikka suklaasta ja lehdestä.

Vierailija
16/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koru kuulostaa kivalta. minkälainen? oikeasti, te äidit tunnutte tosi vaatimattomilta toiveidenne kanssa. haluaisin todella ystävää muistaa jollain muullakin kuin suklaalla. siis toki voin suklaata/karkkia/kukkia viedä, mutta siis muutakin. ajatuksena muistaa ystävääni ja varmasti rankkaa " suoritusta" (älkää ampuko mua sanavalinnasta, lapseton ei parempaakaan tiedä) ja pariskunta on hyvä ystävä minulle ja miehelleni.

siis ideoita saa vielä esittää.

ap

Vierailija
17/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos haluat enempi rahaa pistää, niin osta vaikka tyttökavereiden opas vauvavuoteen -kirja. Lahjakorteissa on se ongelma, että ovat rajallisen aikaa voimassa ja lähikuukaudet tuore äiti on aika kiinni vauvassaan... Joku enemmän ja joku vähemmän, mutta monelle voi olla aika vaikea päästä lähtemään hierontaan, niin hyvää kuin se tekisikin.

Vierailija
18/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitaa lasta

Vierailija
19/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koru kuulostaa myös hyvälle. Tai jokin tuoksu...

Mutta suklaa, karkit, kukat, ym, ilahduttavat myös kovasti.

Vierailija
20/46 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ideoita on. koru olis kiva, mutta oikeasti, minkälainen? joku vauvajuttumuisto vai joku muu....? mut kiitos hyvistä ideoista, enköhän mä jotain keksi.