Onko näkijä vastaillut viimeaikoina?
Tässä kysymys; kuinka työkuviomme jatkuvat keväällä, entä oman asunnon hankinta?
Vieläkö lapsia meille?
Kiitos.
Kommentit (29)
Voisiko hän valottaa minunkin lähitulevisuutta.. Mihin suuntaan tulisi kulkea?
Vierailija:
Tässä kysymys; kuinka työkuviomme jatkuvat keväällä, entä oman asunnon hankinta?Vieläkö lapsia meille?
Kiitos.
sinun työsi on katkolla keväällä. uusi löytyy kuitenkin pian- elo/syyskuussa aloitat uuden. Miehellä jatkuu työ, tosin hänellä on siellä jotenkin tylsää. taitaa mies kaivata jotain haastetta enemmän.
oman asunnon kanssa liikahdatte kunnolla eteenpäin noi vuoden päästä. aikalailla samoilla nurkilla olette kuin nytkin- en näe kauas muuttoja.
lapselle on mahdollisuus 4-5 vuoden päässä. tässä välissä tapahtuu jotain mikä vie keskittymisesi. ei varsinaisesti mitään kamalaa ja pahaa vaan arkista aherrusta.
tulee sellainen olo että kiinnitä huomiota mieheesi enemmän. hän ei oikein tahdo puhua. älä kuitenkaan painosta. mies kaipaa läheisyyttä mutta ei osaa pyytää sitä.
sinulla näen jonkun ihastuksen, mutta et siihen oikeasti haksahda.
Näetkö miten mulla menee jatkossa miesystävän kanssa? Näetkö lapsia tai yhteistä kotia?
Miten mun lapset pärjäävät tulevaisuudessa?
Millaista työtä näet tämän uuden työn olevan, olenko tyytyväinen siihen? Jatkuuko se vakituisena?
Vierailija:
Millaista työtä näet tämän uuden työn olevan, olenko tyytyväinen siihen? Jatkuuko se vakituisena?
ihastus tulee jotenkin työn kautta
Eroammeko mieheni kanssa vai mitä näet meille?
Tuleeko lisää lapsia?
Kiitos, jos viitsit vastata :)
Vierailija:
Näetkö miten mulla menee jatkossa miesystävän kanssa? Näetkö lapsia tai yhteistä kotia?Miten mun lapset pärjäävät tulevaisuudessa?
sinusta tulee niin vahva tunne lämmöstä ja suloisuudesta. ja myös väsymyksestä ja itsensä venyttämisestä. mutta sinä et ole valittaja vaan hellä ja huomioiva..
näen sinulla miesystävän kyllä. mutta katsele pitkään ja varovasti. miehellä onjoku asia josta ei sinulle kaikkea kerro- olisiko menneisyydessä jotain huonoa, tehnyt jotain pahaa jota ei uskalla sinulle kertoa. kertoo kyllä ajallaan ja sinä osaat katsella ja tehdä oikeat päätökset.
näen sinulla kyllä kodin, mutta jokusen vuoden päässä. luonnon lähellä. miehen kanssa johon voit luottaa ja tukeutua ihan varmasti pahan päivänkin aikana.
sinun lapsesi; olet kasvattanut heistä tuntevia ja lämpimiä. vaikka ei välillä siltä tunnu että olisitte erityisen läheisiä niin näin tulee elämän aikana olemaan. kasvatus on kantanut hedelmää.
poikasi tarvitsee huomiota- hieman on vaaraa ajatua kavereiden mukana. kaipaisi miestä juttukaveriksi, mutta kuuntelee sinuakin. tummatukkainen tyttö kokee menestystä elämässään- koulutuksella ja uralla. ja vielä auttaa sinua jossain isossa asiassa. pienen vaaleamman lapsen näen myös, mutta en saa oikein kiinni.
Vierailija:
Toivunko täydellisesti sairaudestani? Mitä näet rakkausrintamalla?
vaikka pitkään pelkäät vielä parantumisen jälkeenkin.
myös elämänasenteessa.
rakkausrintamalla myrskyää, intohimoa ja suuria tunteita seuraava vuosi. sitten vuorossa hellyys ja luottamus.
myöhemmin näen mustasukkaisuutta ja tumman miehen.
sinä teet elämässäsi jonkun todella suuren ja muille odottamattoman ratkaisun- totaalinen käännös . muutos elämänarvoissa, ymmärrät jotain todella tärkeää.
Vierailija:
Eroammeko mieheni kanssa vai mitä näet meille?
Tuleeko lisää lapsia?Kiitos, jos viitsit vastata :)
aloitat uuden työn ja rahatilanne paranee sen myötä. uusi työ antaa haasteita ja tuo parannusta kotielämäänkin.
sinä olet ollut miehellesi kärsimätön ja syyttänyt häntä asioista jotka oikeasti ovat sisäisiä ongelmiasi. miehelläsi on myös vaikeaa. saatte kyllä asiat järjestykseen kun olette armollisempia toisillenne ja itsellenne.
näen miehelle kovan urakiidon. ja poikalapsen 3,4v päässä.
Olen ruskeahiuksinen äiti, jolla edessä paljon muutoksia, niin asunnon ja työn suhteen. Olisiko myös muutos rakkaudessa tulossa, joko voisin jättää hyvästit tälle paljon vaativalle ja kaiken vievälle ex-miehelle, joka ei näytä jättävän rauhaan? Onko minullekin joku, jotain kaunista?
Kaunis kiitos jos minulle vastaat,
taidan olla vain aika hukassa yksinään.
Varmasti olet paljon oikeassa. Minulla tosin kaksi vaaleahiuksista lasta, ei tummatukkaista... Ellei tyttö sitten jossain vaiheessa värjää...
Miesystävällä on jokin asia, josta ei puhu minulle. Minusta tuntuu, että se on jokin kipeä ja vaikea asia menneisyydestä. En usko, että minuun liittyy mitenkään... ? Mutta jokin asia hänät painaa kovasti.
Mies ei ole koskaan sanonut rakastavansa minua. Miksiköhän? Pelkääkö hän liikaa läheisyyttä? Teoillaan kyllä osoittaa välittämistä.
Terv 8
Voitko sanoa yleisesti terveydestä, kun kaiken maailman kremppaa on ollut?
Mitenkäs tulevaisuus?
Kiitos!!
t. punatukkainen neiti
Minä en ole saanut töitä vaikka kovin olen hakenut. Joudutaanko muuttamaan taas jotta saisin työpaikan? Näetkö minulle töitä täällä, omalla alallani?
Kiitos sinulle :-)
Vierailija:
Olen ruskeahiuksinen äiti, jolla edessä paljon muutoksia, niin asunnon ja työn suhteen. Olisiko myös muutos rakkaudessa tulossa, joko voisin jättää hyvästit tälle paljon vaativalle ja kaiken vievälle ex-miehelle, joka ei näytä jättävän rauhaan? Onko minullekin joku, jotain kaunista?Kaunis kiitos jos minulle vastaat,
taidan olla vain aika hukassa yksinään.
saatat vaikuttaa varovaiselta ja nuoremmalta kuin oletkaan, mutta sinulla on annos sisua. uskallat vain näyttää sen.
muutoksia minä myös näen. tässä menee nyt useampi vuosi arkea tahkotessa. löydät voimaa lapsista paljon vaikka väsyttääkin. joku hyvä ystävä, uusi sellainen on myös hyvä tukesi, vaikka aluksi arkailet.
miehesi näen jääräpäisenä- kannattaa miettiä oikeasti virkavaltaa..
sinulle on mies olemassa. noin 5 vuoden päästä tapaat miehen, joka on hiljainen ja rauhallinen. ei sen näköinen että normaalsti kiinnittäisit huomiota mutta rauha hehkuu tästä miehestä. hänen kanssaan rakennat lopullisesti uuden elämän ja parannut itsekin epävarmuudesta ja vammoista joita sait nuorena tyttönä.
Vierailija:
Voitko sanoa yleisesti terveydestä, kun kaiken maailman kremppaa on ollut?Mitenkäs tulevaisuus?
Kiitos!!
t. punatukkainen neiti
se on lääkärin tehtävä. nämä ovat vain minun omia aivoituksiani, en tiedä mistä tulevat. eli jos epäilet olevsi sairas niin lääkäriin.
sinulle näen myrskyisiä ihmissuhteita ja tavan piiloutua todelliselta läheisyydeltä. sinun täytisi ihan oikeasti avautua jotta suhde toimisi.
olet viehättävä kyllä ja aiheutat kaaosta miesten keskuudessa tasaisin väliajoin.
kaikenkaikkiaan loppusuoralla näen antoisan elämän, jossa on tapahtunut paljon. ulkomailla tulet asumaan. en saa selkeitä näkymiä miehestä/lapsesta. jotenkin tulee " kuva" vain sinuun.
Miten käy perustamani yrityksen? Uskon itse asiaani, mutta ainahan on yrittäjyys riski. Hoiva- ja hoitoalan yritys siis on tulossa kuukauden sisällä " pystyyn" . Kai saan asiakkaita? Liekö kasvua odotettavissa? Minulla on vakituinen työpaikka kyllä taustalla, jos epäonnistun. Miten mieheni? Työllisyys hänelle? Jatkaako työssään vai työllistyisikö yritykseeni?
Kiitos jos jaksat vastata. Jos et, kaikkea hyvää sinulle. Kyllä elämämme on elämisen arvoista. :)
Vierailija:
Minä en ole saanut töitä vaikka kovin olen hakenut. Joudutaanko muuttamaan taas jotta saisin työpaikan? Näetkö minulle töitä täällä, omalla alallani?
Kiitos sinulle :-)
mutta työsi on ongelma. näen sinun lähtevän uudelle alalle. löydät alan josta kiinnostut ja löydät töitä tältä alalta. pian sen jälkeen sinulle tarjotaan alkuperäisiä töitä.
sinulla on muuten mies puhdasta kultaa sisimmältään! ja sinäkin olet reilu ja antelias vaimo ja äiti.
miehesi on jossain onnettomuudessa, joka on todellinen läheltäpiti-tilanne. mies selviää kuitenkin.
kaikenkaikkiaan näen rikkautena ihmissuhteet. menet mukaan johonkin toimintaan jossa keräät ympärillesi oikein merkittävän piirin ihmisiä.
lapsesi pärjäävät omillaan, ovat reippaita ja työteliäitä.
ainakin minulle, onnetonta arvailua, joka ei osunut kohdalleen.