Onko näkijä vastaillut viimeaikoina?
Tässä kysymys; kuinka työkuviomme jatkuvat keväällä, entä oman asunnon hankinta?
Vieläkö lapsia meille?
Kiitos.
Kommentit (29)
sinulle näen myrskyisiä ihmissuhteita ja tavan piiloutua todelliselta läheisyydeltä. sinun täytisi ihan oikeasti avautua jotta suhde toimisi.
olet viehättävä kyllä ja aiheutat kaaosta miesten keskuudessa tasaisin väliajoin.
kaikenkaikkiaan loppusuoralla näen antoisan elämän, jossa on tapahtunut paljon. ulkomailla tulet asumaan. en saa selkeitä näkymiä miehestä/lapsesta. jotenkin tulee " kuva" vain sinuun.
Eipä ole kukaan ennen nähnyt minulle tuollaista. Olen onnellisessa parisuhteessa enkä mielestäni ollenkaan sellainen dramatisoiva tai myrskyinen. Sen sijaan olen hyvin läheisyydenkipeä ja mielestäni avaudun aivan oikeasti ja täydellisesti parisuhteessa. Hassusti meni juuri päinvastoin?!
Näetkö muuten mitään ammattia minulle, tai ammattialuetta?
Kiitos! :)
t. se punatukkainen neiti
Vierailija:
Miten käy perustamani yrityksen? Uskon itse asiaani, mutta ainahan on yrittäjyys riski. Hoiva- ja hoitoalan yritys siis on tulossa kuukauden sisällä " pystyyn" . Kai saan asiakkaita? Liekö kasvua odotettavissa? Minulla on vakituinen työpaikka kyllä taustalla, jos epäonnistun. Miten mieheni? Työllisyys hänelle? Jatkaako työssään vai työllistyisikö yritykseeni?Kiitos jos jaksat vastata. Jos et, kaikkea hyvää sinulle. Kyllä elämämme on elämisen arvoista. :)
paperisotkuja kuitenkin näen, sellaisia huolimattomia ja turhia. pidä huoli paperiasioista siis. alussa on hiljaista, mutta pian alat saada asiakkaita.
min näen kahtaanlaisen tilanteen miehellesi- hän on stressaantuvaa lajia. miehellesi tuntuisi olevan ihan yhtä mahdollista tulla sinulle tai olla pois. isot ongelmat näkyvät kuitenkin parisuhteessa jos sinulle tulee. miehesi on niitä ihmisiä jotka tarvitsevat omaa tilaa ja paljon jotta pystyvät käyttäytymään kuin ihmiset.
mies voi yhtä hyvin jatkaa toista rataa. näen hänelle kuitenkin työpaikan vaihdon 3v päässä ja esimiestehtäviä.
sinä olet huumoristasi kuulu. ja asiakkaasi rakastavat sinua todella- siksi he aina palaavatkin ja muille suosittelevat.
Vierailija:
Eipä ole kukaan ennen nähnyt minulle tuollaista. Olen onnellisessa parisuhteessa enkä mielestäni ollenkaan sellainen dramatisoiva tai myrskyinen. Sen sijaan olen hyvin läheisyydenkipeä ja mielestäni avaudun aivan oikeasti ja täydellisesti parisuhteessa. Hassusti meni juuri päinvastoin?!
Näetkö muuten mitään ammattia minulle, tai ammattialuetta?
Kiitos! :)
t. se punatukkainen neiti
senkun tietäs mistä nämä mielikuvat tulevat. mutta hyvä että tulee tätäkin tietoon. ettei luule mikään guru olevansa ;-)
se kirjoitelija
mutta jos sitä ammattia näet, niin kiva olisi kuulla.
terkuin edelleenkin se punapää :D
Vierailija:
Miten käy perustamani yrityksen? Uskon itse asiaani, mutta ainahan on yrittäjyys riski. Hoiva- ja hoitoalan yritys siis on tulossa kuukauden sisällä " pystyyn" . Kai saan asiakkaita? Liekö kasvua odotettavissa? Minulla on vakituinen työpaikka kyllä taustalla, jos epäonnistun. Miten mieheni? Työllisyys hänelle? Jatkaako työssään vai työllistyisikö yritykseeni?Kiitos jos jaksat vastata. Jos et, kaikkea hyvää sinulle. Kyllä elämämme on elämisen arvoista. :)
paperisotkuja kuitenkin näen, sellaisia huolimattomia ja turhia. pidä huoli paperiasioista siis. alussa on hiljaista, mutta pian alat saada asiakkaita.
min näen kahtaanlaisen tilanteen miehellesi- hän on stressaantuvaa lajia. miehellesi tuntuisi olevan ihan yhtä mahdollista tulla sinulle tai olla pois. isot ongelmat näkyvät kuitenkin parisuhteessa jos sinulle tulee. miehesi on niitä ihmisiä jotka tarvitsevat omaa tilaa ja paljon jotta pystyvät käyttäytymään kuin ihmiset.
mies voi yhtä hyvin jatkaa toista rataa. näen hänelle kuitenkin työpaikan vaihdon 3v päässä ja esimiestehtäviä.
sinä olet huumoristasi kuulu. ja asiakkaasi rakastavat sinua todella- siksi he aina palaavatkin ja muille suosittelevat.
Kiitos tos tos! :)
Rakastan erilaisia ihmisiä ja kieltämättä omaan huumorintajua, joka saa minutkin viihtymään työssäni. :)
Mies on tosiaan stressaantuvainen. Rakas, mutta välillä niin jäärä, että tunnumme olevan kuin eri planeetoilla. Parempi lienee hänen pysyä " omissa" töissään.
Noita taloushuolimattomuuksia pelkään kuin ruttoa, en ole mikään kirjanpitäjä. Olenkin kysellyt " paniikissa" , että miten nyt toimitaan kirjanpitäjältä jne. Hui. Toivottavasti ei mitään kamalia sotkuja ole tiedossa, pelottaa muutenkin tuo numeroiden käsittely jo etukäteen.
Kiitos vastauksestasi. Hiljaa hyvä tullenee. Halauksia ja voimia lahjasi kanssa.
:)
Näetkö, mikä miestäni painaa? Liittyykö se hänen sairauteensa? Vai jotenkin ex-vaimoonsa?
Rakastaako tämä miesystäväni minua? Hän ei paljoa tunteistaan puhele... Kohtelee minua kyllä hyvin ja ottaa huomioon. Minä ainakin rakastan häntä.
Näetkö, että joskus vielä olisin tekemisissä taiteen parissa? (musiikki, runot tms?) Tai liikunnan? Etenenkö millään tavalla työssäni vai pysynkö ihan alempana toimihenkilönä?
Kiitos kiitos sinulle!
T: Yh-äiti
Kun luin vastauksesi, niin sait minut liikuttumaan ja kyyneliin, niin hyivn tiesit. Tiedän, etttä minulla on voimia, olenhan jaksanut jo tähän saakka. Välillä vain tuntuu niin kovin yksinäiseltä ja vaikeuksia täynnä olevalta tämä taival. Toivon, että pääsen joskun eroon tästä hankalasta miehestä, joka on niin monesta pahaa mieltä tuonut, yhteinen lapsi on vain hänelle veruke kiristä minua lisää. Pelästyin, kun näit, että nuorena tyttönä minulle on tehty pahaa ja osuit oikeaan. Kiitos kovasti jos näit minulle sen " oikean" saapuvaksi, sillä olen todella väsynyt leikkeihin.
Hyvää jatkoa sinne ja vielä iso kiitos kun minulle katsoit:)
Vierailija: